У третьому відділенні "Нової пошти" відмовились обслуговувати українською

У місті Нововолинську працівник «Нової пошти» відмовилася обслуговувати клієнта державною мовою. Як повідомив «ВолиньUA» волинянин, який представився Віктором, інцидент трапився 15 травня 2018 року у відділені №3 «Нової пошти» міста Нововолинська.

За словами волинянина, його обурив факт спілкування оператора пошти російською мовою, тому він попросив надалі розмовляти державною. Проте працівниця «Нової пошти» відмовилася спілкуватися з клієнтом українською. Свою відмову працівниця пошти аргументувала тим, нібито закон про нацменшини на її стороні.

У свою чергу, працівниця пошти подала скаргу в поліцію на дії клієнта. Як повідомив скаржник, йому інкримінують статтю 143 «Хуліганство» і вже направили справу до суду. Тим часом волинянин Віктор у той же день звернувся зі скаргою у Київський кол-центр «Нової пошти» на дії їх працівника.

«На мою думку, вони грубо порушили права споживача, адже я лише вимагав, аби вони обслуговували мене державною українською мовою. А у відповідь отримав зневажливе «ніхачу і нєбуду», – коментує ситуацію пан Віктор.

Працівники відділення №3 «Нової Пошти» у телефонній розмові відмовили журналістам «ВолиньUA» в коментарі, хоча й не стали заперечували можливого скандалу в їхньому відділені. За офіційним коментарем тут порадили звернутися до центральної прес-служби підприємства, що знаходиться в Києві.

Коментарі