Джерело: www.unian.ua
Ініціатива заснована на більш ніж 10-річному релевантному досвіді 1+1 media в комунікації з ветеранами та ветеранками й включає різноманітні формати: від спецпроєктів на диджитал-платформах і Київстар ТБ, соціальної реклами, тематичних партнерств з українським бізнесом, до інтеграції в телевізійні програми й рубрики.
“5 років тому ми отримали перемогу #EEA за проєкт про боротьбу з ейджизмом — #забутипровік. Зараз — за проєкт про тих, хто бореться з найбільшим злом цього світу. Ми стоїмо перед дуже серйозними викликами. І ми, я впевнена, впораємося — разом, пліч-о-пліч, у демократичному та вільному світі. Тож дякую вам за підтримку, за увагу і за все те, що ви робите для перемоги України”, — звернулася зі сцени EEA Яна Ляхович, керівниця Департаменту корпоративних та інтегрованих комунікацій 1+1 media, нагадавши про тих українців, які досі знаходяться в російському полоні.
Фото: Alexander Rentsch / QuadrigaТакож нагадуємо, що триває розробка диджитал-довідника “Життя після шрамів”, який має на меті зібрати унікальний досвід бізнесу у взаємодії з ветеранами. Документ міститиме практичні поради, кейси й стратегії роботодавців, що мають успішний досвід інтеграції ветеранів і ветеранок у свої команди. 1+1 media разом з платформою для пошуку роботи robota.ua забезпечить широку дистрибуцію довідника, що висвітлюватиме важливі ініціативи українського бізнесу та надихатиме роботодавців, які лише починають системно працювати з ветеранами й ветеранками.
Українські бізнеси можуть долучитися до створення диджитал-довідника й поділитися своїм досвідом з реінтеграції ветеранів та ветеранок. Для цього потрібно заповнити анкету за посиланням. Збір кейсів триватиме до кінця 2024 року.