Джерело: www.volynpost.com
Про це у коментарі РБК-Україна розповів керівник Головного управління інформаційних технологій Олег Берестовий.
За його словами, автоматичне продовження відстрочок стосується понад 700 тисяч громадян.
“Переважна більшість відстрочок тепер продовжуються автоматично – це понад 700 тисяч людей. Якщо всі дані вже є у держави в реєстрах, людині не потрібно нічого робити”, – зазначив Берестовий.
За його словами, ТЦК більше не приймають заяви від громадян на відстрочку. Тепер подати запит можна через застосунок “Резерв+”, або, якщо немає технічної можливості, у будь-якому ЦНАПі.
“Таким чином ми розвантажуємо ТЦК, щоб вони могли ефективніше проводити мобілізаційні заходи, адже саме це пріоритетно для війська”, – пояснив Берестовий.
Кому відстрочку продовжать автоматично
Якщо ви належите до однієї з наведених нижче категорій, нічого робити не потрібно – система оновить дані без вашої участі.
Автоматичне продовження отримають:
люди з інвалідністю; тимчасово непридатні до військової служби; батьки трьох і більше дітей до 18 років; батьки дитини з інвалідністю до 18 років; батьки повнолітньої дитини з інвалідністю І чи ІІ групи; ті, хто мають чоловіка чи дружину з інвалідністю І або ІІ групи; ті, хто мають батька або матір з інвалідністю І чи ІІ групи; жінки або чоловіки, які виховують дитину до 18 років, якщо другий з подружжя служить у війську; студенти денної або дуальної форми навчання, докторанти; наукові, науково-педагогічні та педагогічні працівники, що працюють за основним місцем не менше ніж на 0,75 ставки; люди, чиї близькі родичі загинули або зникли безвісти під час бойових дій чи воєнного стану; родичі Героїв України, нагороджених посмертно за мужність під час Революції Гідності; люди, позбавлені свободи внаслідок збройної агресії проти України; військові, звільнені з полону.
Зміни в бронюванні українців
З 1 листопада в Україні починають діяти оновлені правила оформлення та продовження відстрочок від мобілізації. Їхня мета – спростити процес через цифровізацію, зменшити бюрократію, черги та ризики корупції.
Основні зміни передбачають автоматичне продовження частини відстрочок, перехід на подання заяв у цифровому форматі та переведення паперового документообігу до ЦНАП.
Ключова новація – автоматичне продовження відстрочок для тих, чиї дані вже є в державних реєстрах або не потребують оновлення. Таким чином, людям більше не потрібно подавати заяви чи довідки й особисто звертатися до ТЦК.
Бажаєте дізнаватися головні новини Луцька та Волині першими? Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram!
Якщо Ви зауважили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію













