Джерело: www.volynnews.com
Серед таких слів науковці виокремили «underscore», «comprehend», «bolster», «swift», «inquiry» та «meticulous». Дослідження охоплює період у 18 місяців і демонструє кореляцію між масовим поширенням чат-ботів та змінами у словниковому запасі людей.
Додаткові непрямі підтвердження цього тренду описало видання Wired. Модератори великих сабредітів, повідомляють, що дедалі важче відрізняти тексти, написані людьми, від матеріалів, створених ШІ. За їхніми словами, частина користувачів починає наслідувати стиль чат-ботів настільки, що межа між людськими та згенерованими текстами стає розмитою.
Подібні спостереження описали й у New York Times Magazine. Видання звернуло увагу на те, що деякі британські парламентарі використовували формулювання, нетипові для британської політичної традиції, але характерні для американських виступів. Це розцінили як можливу ознаку використання чат-ботів під час підготовки промов.
Читати ще: Google тестує згенеровані заголовки в стрічці новин – перші результати виявилися невтішними
Ще одним прикладом дослідники називають офіційні повідомлення мережі Starbucks про закриття закладів, де з’являються складні емоційні формулювання, стилістично схожі на тексти, згенеровані ШІ. Хоча прямого підтвердження використання чат-ботів у цих випадках немає, лінгвісти зазначають, що подібний стиль масово поширився лише після запуску генеративних моделей.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу













