Головна Без категорії Чорна п’ятниця. У Rozetka розповіли, наскільки зріс середній чек, що купують українці та скільки загалом...

Чорна п’ятниця. У Rozetka розповіли, наскільки зріс середній чек, що купують українці та скільки загалом товарів пропонує маркетплейс

36
0

Чорна п’ятниця. У Rozetka розповіли, наскільки зріс середній чек, що купують українці та скільки загалом товарів пропонує маркетплейс 29 листопада, 18:52 Поділитися: Чорна п’ятниця виникла в США у 1960-х роках і відзначається наступного дня після Дня подяки, який святкується в четвертий четвер листопада (Фото: VitalikRadko / depositphotos.com) Незважаючи на велику війну, активність покупців дуже висока і тримається на рівні 2021 року. Про”, — повідомляє: ua.news

Чорна п’ятниця. У Rozetka розповіли, наскільки зріс середній чек, що купують українці та скільки загалом товарів пропонує маркетплейс

29 листопада, 18:52

Чорна п’ятниця виникла в США у 1960-х роках і відзначається наступного дня після Дня подяки, який святкується в четвертий четвер листопада (Фото: VitalikRadko / depositphotos.com)

Незважаючи на велику війну, активність покупців дуже висока і тримається на рівні 2021 року.

Про це у Facebook повідомив український підприємець, співзасновник та співвласник Rozetka Владислав Чечоткін.

«Продажі в топових категоріях зросли втричі», — зазначає Чечоткін. — «Українці стали купувати дорожчі товари. Середній чек у Чорну п’ятницю зростає. Нинішнього року цей тренд ще більш виражений: середній чек зріс на 40%, тоді як у 2023 році — на 23%», — поділився попередньою статистикою підприємець.

Реклама

У лідерах продажів в онлайн-магазині – побутова хімія, віскі, павербанки, мобільні телефони, ноутбуки.

Водночас за останній тиждень збільшився попит на українських виробників на 15%, і у цій категорій серед лідерів продажу — шоколадні цукерки та новорічна колекція чаю.

Читайте також:

Чорна п’ятниця 2024 (Фото: freepik/freepik) Купуємо все. Чорна п’ятниця 2024 в Україні: знижки, акції та вигідні пропозиції в магазинах

«Я також подивився статистику по містах. Якщо у центрі та на заході країни лідерами продажу є засоби гігієни, то в Херсоні та Сумах товар № 1 — подарункові набори шоколадних цукерок, а у Харкові — ігристе», — зауважує Чечоткін.

Rozetka пропонує своїм клієнтам загалом понад 21 мільйон найменувань товарів.

Редактор: Олександр Дмитрієнко



реклама у Нововолинськ