Головна Без категорії “Я не бачив нічого подібного”: як ляльки Labubu принесли шалений прибуток

“Я не бачив нічого подібного”: як ляльки Labubu принесли шалений прибуток

91
0

Джерело: www.bbc.com

Автор фото, Getty Images

    • Author, Осмонд Чі
    • Role, Бізнес-кореспондент, BBC News
  • 46 хвилин(и) тому

Китайська компанія з виробництва іграшок Pop Mart, яка стоїть за надзвичайно популярними ляльками Labubu, заявила, що її прибутки стрімко зросли за перші шість місяців цього року.

Базовна у Пекіні компанія заявила, що очікує зростання прибутку за цей період щонайменше на 350%, оскільки доходи зросли більш ніж утричі.

Pop Mart, фондова вартість якої перевищує 40 мільярдів доларів, також заявила, що прибутковість зросла завдяки підвищенню впізнаваності бренду в усьому світі та контролю витрат.

Колекціонери одержимі вірусними ляльками Лабубу – вигаданими істотами, схожими на ельфів, з гострими зубами, – їх змітали з полиць магазинів, до яких вишукувалися довгі черги по всьому світу.

Pop Mart найбільш відома продажем іграшок у “сліпих коробках” – упаковці, яка приховує свій вміст, доки її не відкриють. Ця маркетингова тактика наразилася на критику через заохочення азартної поведінки та компульсивних покупок.

Skip Найпопулярніше and continue reading

Найпопулярніше

End of Найпопулярніше

Ляльки Labubu, виробництво яких запустили у 2019 році, допомогли компанії стати великим роздрібним продавцем, який керує понад 2000 торговими автоматами та магазинами по всьому світу.

У 2020 Pop Mart почала продавати свої акції на Гонконгській фондовій біржі. Фондова оцінка компанії зросла майже на 600% за останній рік.

Продажі поза межами материкового Китаю склали майже 40% від загального доходу компанії у 2024 році.

Багато магазинів по всьому світу були змушені призупинити продаж ляльок Labubu через величезний попит.

Ляльки Labubu набули популярності, особливо у США, завдяки схваленню знаменитостями, зокрема такими як Кім Кардаш’ян та Ліза з K-pop гурту Blackpink.

Автор фото, EPA-EFE/Shutterstock

Підпис до фото, Ляльки Labubu допомогли Pop Mart стати великим роздрібним продавцемПартнерство Pop Mart з такими відомими компаніями, як Coca-Cola та манґа-франшиза One Piece, також підвищило популярність Lababu у світі.

У червні продажі Lababu у США зросли на 5000% порівняно з минулим роком, згідно з оцінками дослідницької компанії M Science.

“Я не бачив нічого подібного з іншими компаніями-виробниками іграшок”, – сказав старший аналітик M Science Вінчі Чжан в інтерв’ю BBC.

Він додав, що компанія має величезний потенціал у США, де вона має близько 40 магазинів порівняно з приблизно 400 у Китаї.

Шалений ажіотаж навколо покупців створив бурхливий ринок перепродажу, де ляльки, спочатку продавані за ціною близько 10 доларів, можуть досягати ціни до сотень доларів.

У червні лабубу розміром з людину було продано за 150 000 доларів на аукціоні в Пекіні.

Популярність лабубу також сприяла буму підробок, які часто називають ляльками Лафуфу. У червні китайська влада вилучила понад 46 000 підроблених іграшок лабубу в рамках боротьби зі зростаючим чорним ринком ляльок.




реклама у Нововолинськ