Головна Новини Нововолинська Лише освічена молодь може створити нову політичну культуру

Лише освічена молодь може створити нову політичну культуру

224
0

“Культура має значення” – із таким гаслом іду до моїх земляків і сподіваюся на підтримку. Культура складається не лише із етнокультури до якої ми звикли у вишиванках чи народних піснях, але також із культури ведення бізнесу, суспільних відносин, а найголовніше політичної культури, без якої існування держави є не можливе. Головним завданням своєї кампанії вважаю роз’яснення людям процесів, що відбуваються у державі, аби стимулювати виборців до критичного мислення та свідомого вибору. Окрім того не можливо досягти нової якості політичної культури обираючи старих політиків. Якщо із дев’ятнадцяти кандидатів у 19 окрузі відкинути осіб без фахової освіти, парашутистів із інших регіонів України, осіб старше п’ятдесяти років, представників діючої корумпованої влади або її технічних кандидатів та великих бізнесменів – вибір стає очевидним. Глибоко сумніваюся, що кандидати народжені та сформовані Радянському Союзі можуть принести в українську політику чи державне управління нову якість та бути фаховими у сучасних умовах. Окрім того, кожен бізнесмен іде у політику виключно для лобіювання особистих інтересів, а тому у парламенті не місце “грошовим мішкам”.

Я – мерітократ, висунутий кандидатом у народні депутати від Мерітократичної Партії України! Мерітократія – нове слово та явище в українській політиці. Термін походить від лат. meritus – достойний та грец. κρατος – влада, тобто влада достойних або достойновладдя. Мерітократія – це така система суспільних відносин, в якій людина оцінюється та отримує визнання лише за особисті досягнення, а на владні посади обираються та призначаються виключно чесні та найкомпетентніші люди, незалежно від їхньої партійної належності, статків, зв’язків, релігійних переконань, етнічного чи соціального походження. Згідно з мерітократичними принципами, країною керують чесні, здібні, компетентні, працьовиті, досвідчені та відповідальні люди, а не випадкові “персонажі”, неуки, шахраї та злочинці, яких обирають “демократичним” шляхом введення в оману, підкупу, залякування та інформаційного тероризування людей. Справжній мерітократ віддано служить своїй країні, а не використовує займану посаду для особистого збагачення або одержанні іншої вигоди. Такі країни світу як Сінгапур та Грузія мають практичний досвід втілення ідей мерітократії та – як наслідок – відсутність корупції, компетентне керівництво та успішний розвиток.

Вважаю, що аби досягти успіху кожен повинен якісно виконувати на своєму місці те, що вміє найкраще. Маючи за плечима європейську освіту за напрямком “Державне управління” на двох спеціальностях, а також досвід міжнародної та громадської роботи можу із впевненістю боротися за ваші голоси, адже переконаний, що саме фахові юристи та держслужбовці повинні створювати закони. Ми повинні врешті переламати радянське гасло “нехай доярка керує країною”. Ми живемо так саме тому, що усі ці роки нами керують доярки, лікарі, бізнесмени, спортсмени, але не юристи, економісти чи держслужбовці. Кандидати, які борються за ваші голоси, витрачають на свою рекламу сотні тисяч доларів і уже це повинно насторожувати, адже не варто забувати, що альтруїстів від політики не існує і усі ці кошти будуть у Вас украдені пізніше.

Варто також пам’ятати, що завданням депутата не є латання дірок у асфальті, будування дитячих майданчиків чи організація безкоштовного проїзду. Громадяни не повинні очікувати цього від кандидатів, а ті у свою чергу не повинні займатися відкритим підкупом виборців через подібні подарунки! Завданням депутата є створення дієвого законодавства, без “дірок” та методів ухилення від його виконання. У такому випадку, закон виконуватиме кожен, і майданчик чи асфальт вам збудують органи які для цього призначені.

Закликаю вас критично ставитися до програм кандидатів та уважно їх читати. Будь які гарантії безкоштовної медицини, високих пенсій чи доступного житла є популізмом, адже у сучасному бюджеті країни немає на це грошей. Аби вони там з’явилися треба говорити про інше: як стимулювати економіку, як спрощувати умови ведення бізнесу, як робити нашу країну відкритою і прозорішою для інвестицій. Виборці повинні усвідомлювати, що базою для розвитку є якісне законодавство – єдині правила гри для всіх, базис для існування держави. На цьому базисі повинна бути сформована дієва економіка, котра буде виробляти гроші для дальшого інвестування у інфраструктуру. Лише виконавши ці три кроки можна говорити про підвищення соціальних умов для населення. Усе інше – це популізм та бажання оманою отримати ваш голос.

Ваш голос має значення! Тому віддайте його, критично проаналізувавши життя, конкретні дії, матеріальні статки та обіцянки усіх кандидатів. Лише аналізуючи та голосуючи свідомо за молодих освічених людей ми зможемо змінити стан речей у державі. У 1991 молодь, голодуючи на граніті, виборола незалежність та вдала дісталася старим комуністам, які перефарбувалися під патріотів. У 2004 молодь повстала прости несправедливості та тиску, але вдала дісталася “любим друзям”. Сьогодні у Вас є шанс обрати компетентну молодь із новим баченням, європейською освітою та досвідом, незаплямованою репутацією та виховану у зовсім інших незалежних, європейських умовах де верховенство закону це норма, а не виняток.

Біографія

 

Народився Богдан Приступа 29 лютого 1988 року в місті Нововолинську в родині робітників: шахтаря Євгенія та медичної сетри Галини. Із 1994 року начався в загальноосвітній школі №3 рідного міста, брав участь у самоврядуванні школи, олімпіадах із різних дисциплін, турнірах, наукових експедиціях. За свою діяльність у цей період неодноразово нагороджувався грамотами, дипломами та відзнаками. Два найважливіші захоплення – це гірський туризм (Богдану присуджено І юнацький розряд) та краєзнавство, котрим він займався упродовж шести шкільних років. Результатом краєзнавчих досліджень при Малій Академії Наук України стала книга “Святині Прибузького краю”, опублікована у 2005 році – наукове дослідження про храми-пам’ятники архітектури волинського Прибужжя. У ній Богдан привертає увагу до старовинних церков, котрі незважаючи на свою історичну цінність, залишаються поза увагою краєзнавців чи туристів, а також доводить, що Прибужжя має свій унікальний архітектурний стиль, притаманний лише нашим дерев’янним церквам. За свою краєзнавчу роботу у 2010 році він став дійсним членом Національної Спілки Краєзнавців України. Середню школу закінчив із відзнакою після цього до 2008 року працював громадським кореспондентом у газеті “Наше місто”.

У 2005 році, вступив на факультет “Державне управління” за спеціальністю “Управління європейськими проектами” в Університет Менеджменту та Адміністрації у Замості, де вивчав законодавство та методи управління державою і бізнесом країн Євросоюзу. Там досконало оволодів польською та англійською мовами. Під час навчання у ВНЗ, брав участь у студентських конференціях, публікував наукові статті та був дописувачем студентської газети “Наш форум”. Активно сприяв поліпшенню умов прийому, обслуговування та навчання іноземних студентів. Пропонував зміни до законодавства вищої школи, частина із яких схвалена університетом. Був створений центр обслуговування іноземних студентів, а також спрощені умови вступу для українців. Брав участь у написанні та реалізації європейських проектів, спрямованих на розвиток малого підприємництва та музейної справи. Працював у Центрі Європейської Інформації “Європа дірект”, котрий надає громадянам інформацію про діяльність Євросоюзу. На відмінно закінчив ВНЗ, захистивши дипломну роботу про дипломатичні відносини між Україною та Польщею.

У 2007 році став засновником і був обраний головою правління громадської організації Клуб української культури “Аратта”, котра згуртувала довкола себе талановиту й активну молодь із міста Нововолинська та навколишніх сіл. Клуб був ініціатором і учасником багатьох молодіжних, культурних та краєзнавчих заходів. Найбільший із них – це акція “Дорогами предків” – навчальний курс для молоді зі створення власного генеалогічного дерева. Завдяки діяльності організації проведено паспортизацію двох цвинтарів у селі Поромові та Тишковичах, відновлено старовинні надгробні пям’яники. “Я по світу іду в вишиванці” – парад вишиванок, котрий став традиційним у Нововолинську. Його члени організації допомагали організовувати вперше. “Європейський поступ” – міжнародна акція до Дня Європи, що має на меті ознайомлення громадян із діяльністю Євросоюзу, “Ніч музеїв” – нова форма залучення молоді до відвідування музеїв, приурочена міжнародному Дню музеїв та інші. Активно співпрацював із Нововолинським народним історичним музеєм, за це був обраний до Громадської ради закладу. Займався залученням коштів міжнародних фондів для відновлення експозицій та всіляко сприяв створенню картинної галереї при музеї. Проходив стажування у відділі торгівлі та захисту прав споживачів виконавчого комітету Нововолинської міської ради.

Здобуття освіти продовжив у Варшаві в Академії Леона Кожмінського на факультеті “Державне управління” за спеціальність “Управління державними послугами”. На відмінно закінчив ВНЗ, захистивши дипломну роботу про споживче банкрутство фізичних осіб – непідриємців. Під час навчання у Варшаві багато подорожував, брав участь у міжнародних конференціях, форумах та семінарах у Італії, Росії, Іспанії, Чехії, Німеччині, Словаччині, де знайомився зі світовими громадськими діячами та політиками, переймаючи від них кращий досвід, котрий впроваджував у Нововолинську.

У 2007 році очолив Пункт Європейської Інформації “Європа дірект” у Нововолиську та заснував Центр Розвитку Європейської Освіти – організацію, котра надає консультації щодо можливостей навчання за кордоном, проводить відбір абітурієнтів для партнерських вищих шкіл за кордоном, організовує обіг документів та надає консультативну підтримку під час усього процесу навчання за кордоном.

У 2009 році розпочав роботу перекладачем польської мови в Нововолинській державній нотаріальній конторі. У 2012 році був обраний членом Студентського Парламенту України, котрий об’єднує одинадцять кращих студентів із цілої України. У 2010 році розпочав підготовку докторської дисертації в Інституті Філософії і Соціології Польської Академії Наук, де викладає юридичні та соціологічні дисципліни. У 2011 році прийнятий у члени Українського Геральдичного Товариства. Займається створенням та реєстрацією гербів для установ, підприємств, міст і сіл, а також приватних осіб, проводить генеалогічні дослідження як власного роду, так і на замовлення.

Вважає: щоб досягти успіху в побудові якісної влади в Україні, кожен повинен професійно виконувати те, що вміє найкраще. Свою депутатську діяльність планує зосередити на створенні якісного законодавства та реформуванні сфери державного управління із використанням найкращого досвіду європейських країн. Разом із тим, потребує допомоги громадян, тому що без їх активності та усвідомлення персональної відповідальності за стан справ у країні неможливі жодні зміни.

 

Програма кандидата в народні депутати в одномандатному виборчому окрузі №19 Приступи Богдана Євгенійовича

“Культура має значення”

Засади політичної діяльності

Компетентність: кожен повинен якісно робити те, що вміє найкраще у відповідності до здобутої освіти та досвіду. Законодавство мають створювати фахові юристи, а на державну службу призначатися або обиратися особи із відповідною освітою, морально-етичною підготовкою та бездоганною репутацією.

Служіння: розпочинаю політичну діяльність, щоб реалізовувати інтереси виборців, а не лобіювати власні.

Патріотизм: у своїй діяльності буду керуватися тільки національними інтересами України.

Партнерство: готовий співпрацювати з компетентними людьми незалежно від їх партійної приналежності, соціального статусу, релігійних переконань, національності чи інших факторів, а також згуртовувати довкола себе молодих талановитих амбітних людей для створення нової якості політики.

Чесність: зобов’язуюся відповідати всім критеріям громадського руху “Чесно”.

Відкритість: зобов’язуюся підтримувати зворотній зв’язок із виборцями та не використовувати депутатської недоторканості.

Пріоритетні напрямки політичної діяльності

Економіка:

– низькі податки для малого та середнього бізнесу, податкові пільги при створенні нових  підприємств та впровадженні новітніх екологічних та енергозберігальних технологій;

– надання права місцевим громадам розпоряджатися податками, отриманими на своїй території;

– упровадження державних стандартів на надання послуг у таких галузях: обслуговування населення, освіти, медицини, комунальної сфери;

– ліквідація надмірної кількості дозволів, погоджень, довідок чи патентів, що унеможливлюють створення нових підприємств та оптимальне функціонування бізнесу;

– підтримка розвитку приватних дитячих садочків, шкіл та університетів;

– пільгове кредитування виробників сільськогосподарської продукції;

– залучення іноземних інвестицій на території України;

– використання економічних можливостей регіону завдяки спорудженню митних складів, логістичних пунктів, центрів завантаження та розвантаження великогабаритного та транзитного міжнародного транспорту.

Влада:

– відкрита діяльність органів державної влади та місцевого самоврядування, їх циклічна звітність перед виборцями;

– подолання корупції шляхом інформатизації органів влади;

– посилення кримінальної та адміністративної відповідальності держслужбовців, парламентаріїв та представників силових структур за вчинення службового недбальства, корупцію та дискредитацію статусу держслужбовця.

– передача максимальних повноважень органам сільського та міського самоврядування, побудова висхідної вертикалі владних повноважень;

– забезпечення реальних механізмів участі громадських організацій у прийнятті рішень органами влади;

– спрощення процесу та скорочення часу прийняття рішень органами влади.

Молодь

– законодавче гарантування рівних шансів для самореалізації, здобуття освіти та роботи серед сільської та міської молоді;

– підтримка створення молодіжних громадських організацій;

– підтримка сільських молодіжних лідерів;

– залучення молоді до прийняття рішень органами місцевого самоврядування;

– створення сприятливих умов для повернення української молоді з-за кордону, надання переваг при працевлаштуванні осіб з іноземною освітою;

– запровадження дієвих програм пільгового кредитування молодіжного будівництва.

Міжнародна співпраця:

– гарантування рівних шансів для виїзду української молоді за кордон із метою пізнання культури, вивчення мов, здобуття освіти;

– визнання українських документів про освіту в усіх країнах;

– тісна співпраця із Євросоюзом у рамках євро-регіонів, громадських організацій та органів місцевого самоврядування;

– залучення коштів європейських фондів для реалізації проектів на території України;

– спрощення та скасування візового режиму із Євросоюзом для студентів, працівників, представників культури та бізнесу.

Культура:

– збільшення кількості джерел фінансування місцевих будинків культури, музеїв, бібліотек, мистецьких шкіл, театрів;

– створення нових закладів культури – галерей, клубо-кав’ярень;

– сприяння обміну досвідом, міжнародному навчанню та співпраці працівників закладів культури;

– відновлення історичних пам’яток завдяки залученню коштів міжнародних фондів, приватних інвесторів та громадських організацій;

– збільшення туристичної привабливості регіонів;

– подолання соціального виключення та нерівності між різними верствами громадян.

Охорона здоров’я:

– запровадження мінімального безкоштовного рівня медичного забезпечення, доступного для усіх громадян;

– розвиток мережі первинних закладів охорони здоров’я – сільських амбулаторій, поліклінік, мобільних пунктів медичного обслуговування;

– упровадження єдиних правил надання платних медичних послуг;

– першочергове фінансування медичних закладів та кабінетів із запобігання захворювань на наркоманію, алкоголізм, туберкульоз, ВІЛ та СНІД;

– Міжнародна сертифікація та стажування медичних працівників із метою мінімізації випадків медичних помилок.

Інфраструктура:

– забезпечення громадян чистою питною водою завдяки модернізації водно-каналізаційних систем;

– ремонт доріг державного та регіонального значення;

– створення “інвестиційних парків” на базі старих промислових підприємств;

– озеленення міст;

– будівництво нового дешевого житла завдяки залученню іноземних інвесторів та новітніх будівельних технологій;

– доступність мережі Інтернет для всіх верств населення;

– реформа та збільшення кількості джерел фінансування житлово-комунального господарства шляхом створення об’єднань співвласників та державних підприємств із надання комунальних послуг;

– мінімізація негативного впливу на навколишнє середовище, завдяки модернізації систем очищення;

– створення мережі місць відпочинку для населення.

Освіта:

– збільшення кількості годин викладання іноземних мов загальносвітового вжитку;

– корегування навчальних програм із метою зменшення навантаження на учнів;

– гарантування реальних прав органів студентського та учнівського самоврядування в прийнятті рішень університетами та школами;

– впровадження профільної освіти у старших класах;

– належне матеріально-технічне забезпечення сільських шкіл;

– першочергове стимулювання розвитку професійно-технічних навчальних закладів.

Село:

– пільгове кредитування виробників сільськогосподарської продукції;

– створення мережі пунктів реалізації сільськогосподарської продукції;

– заборона продажу земель сільськогосподарського призначення;

– стимулювання створення фермерських об’єднань із метою спільного обробітку землі;

– налагодження системи автобусного та залізничного сполучення між селами та містами. 

 




реклама у Нововолинськ