Завершився конкурс «Молодий педагог року – 2012», проведений МГО «Молода ініціатива» , заслуженими педагогами та небайдужими громадянами мiста – перша ластівка громадської підтримки молодих учителів, сприяння росту їх педагогічної майстерності. Подані на Конкурс матеріали засвідчують, що кожен із конкурсантів – педагог за покликанням і має свій педагогічний почерк.
Заслуговує на увагу збірник корекційних вправ з української мови для 5 класу «Українська мова в казках» учителя Нововолинської загальноосвітньої школи №9 Голян Руслани Василівни.
Корекційно-відновлювальні та розвивальні вправи цікаві тим, що вони дають можливість дітям з особливими потребами проявити себе, сприяють інтелектуальному росту. Матеріали посібника увиразнюють ілюстрації-слайди.
Учитель початкових класів гімназії Войтович Ірина Геннадіївна під час проведення уроків та виховних заходів працює над розвитком критичного мислення молодших школярів, послуговуючись методикою особистісно-орієнтованого навчання та сучасними мультимедійними засобами. Подано розробки 2-х уроків та 5-и виховних заходів. Матеріали ілюстровані слайдами.
Кашуба Олег Миколайович, учитель фізичної культури гімназії, працює над актуальною проблемою «Розвиток основних фізичних якостей шляхом упровадження нових педагогічних технологій з урахуванням стану здоров’я, вікових і статевих особливостей учнів». На уроках використовує інноваційні форми і методи навчання. Розробив вправи з профілактики порушень постави та болю в спині. Конспекти уроку (5 кл.) та виховного заходу «Твоє здоров’я – у твої руках» (5кл.) ілюстровані слайдами. У вільний час проводить індивідуально-реабілітаційні заняття для дітей із порушеннями у розвитку.
Ці вчителі поділили третє місце.
Лауреати Конкурсу:
Сторожук Софія Миколаївна, учитель хімії та біології гімназії, використовує в навчальному процесі інформаційно-комунікаційні та інтерактивні технології. Запропонувала план-конспект уроку узагальнення знань із теми «Вищі спорові рослини», використано змістовні ілюстрації.
Учитель інформатики загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Киричук Андрій Михайлович працює над розвитком критичного мислення на уроках інформатики. У матеріалах подано зразок уроку та модель пізнавального процесу (9 кл.): «Призначення і структура мережі Інтернет. Протоколи Інтернету, адресація в Інтернеті, поняття IP – адреси, доменного імені та URL-адреси. Способи підключення до Інтернету, функції провайдера»
Матіюк Юлія Віталіївна, учитель німецької мови гімназії, послуговується технологіями інтерактивного навчання, практикує уроки – захисту проектів, працює над розвитком творчої обдарованості школярів. Подані матеріали інформативного характеру.
Із поданих матеріалів можна зробити висновок, що в місті є педагоги нового покоління. Якщо вони систематично працюватимуть над удосконаленням теоретичного та методичного рівня, то стануть справжніми майстрами своєї справи.
Прикро, що ні в інтернеті ні в засобах масової інформації не з’явилися відгуки батьків, колег-педагогів та учнів про вчителів-конкурсантів.
Окрема заслуга в проведенi конкурсу Пiвницькоi Феодосiiя Григорiвни, Гаврилюка Ярослава Антоновича та Токаревоi Олени Петрiвни , якi сприяли своею енергiею, досвiдом та знаннями. Конкурс не вiдбувся б i без Федосеевоi Наталii Олександрiвни,яка надала необхiдну органiзацiйну пiдтримку.