Вирішили написати звернення до громади міста. Чому саме на NVIP? Тому що на «заказних» сайтах писати не хочеться.
Перш ніж гостро критикувати, вивчіть хоча б ситуацію. Розуміємо, що підвищили проїзд з порушенням, але іншого виходу не було. Ні… хоча один був. Зупинити перевезення пасажирів по місту, до селища, на дачі…
Розумники пишуть за Антимонопольний комітет. А де ж він (!), коли на АЗС паливо за день по три рази змінювалося? Всі опираються на «зелений». Долар впав – дизпаливо на місці!
В коментарях пишуть за хамську поведінку перевізників та водіїв…Ви праві, треба таких ставити на місце, вони ж не худобу возять, а надають послуги. А як каже народна мудрість «хто платить, той і музику замовляє». Тому просимо, відразу звертайтеся. В нормального перевізника в автобусах є інформація про координати. Та й чисто у них в маршрутках.
Можна писати багато в своє оправдовування, але це лишнє. Ми не винні, що у нас таке законодавство (сама процедура підвищення вартості проїзду до трьох місяців).
Для підтвердження, наводимо економічне обґрунтування щодо вартості проїзду.
Зверніть увагу на ціни:
– закладена в розрахунках вартість пального 19,50 грн. – сьогоднішня ціна 26,50 грн.!
– вартість автомобільних шин 3350,00 грн. – сьогоднішня ціна 160$ (4000, грн.), сама дешева!
А тепер питання до всіх (до всіх проплачених сайтів)!
Як бути перевізникам, як врегулювати ці відносини?
На владу, в особі голови В. Б. Сапожнікова, покладено досить багато зобов’язань, в т.ч. буде транспорт в місті чи ні. А можливо вернемося до славних 90-х? «РАФІК» (раком)? «ДУКАТО» (напівстоя)?
Розуміння й терпіння сподіваємося від ВАС ГРОМАДО…
Перевізники Нововолинська