Декілька місяців тому в нас з’явилася ідея створення порталу для вирішення різноманітних комунальних проблем. Ви чудово знаєте: інколи чиновники, а з ними – й безпосередні виконавці – комунальники – можуть роками не помічати величезних ям на дорозі, аварійних споруд, відкритих каналізаційних люків. Кажуть, що інколи про це все вони просто не знають. Що ж, ми підкажемо 🙂
Ідея проекту зовсім не нова: такі онлайн-диспетчери успішно функціонують у Києві, Рівному, Дніпропетровську. У Києві це навіть ініціатива місцевої влади!
Нововолинський онлайн диспетчер – перший на Волині, але, сподіваємось, інші міста перейматимуть досвід.
Сайт дуже зручний у користуванні: ви можете сфотографувати проблему, просто прогулюючись містом, описати її, просто відслідковувати вирішення!
Ваша проблема фіксується на карті маркером, одночасно ми пишемо електронне звернення з описом у комунальну службу, прикріплюємо фото й надсилаємо електронкою. Максимум за 30 днів нас повідомляють про вирішення питання, а ми уже повідомляємо Вас і змінюємо колір маркера на карті: не вирішено – червоний, вирішено – зелений.
Комунальники, звісно, захочуть, щоб зелених маркерів на карті було якнайбільше, а червоних не було взагалі. Тим більше, що ми придумали нагороди для найбільш неефективних організацій і для тих, хто працює найкраще.
Наша мета – налагодити співпрацю між владою, комунальниками й громадою. Словом – зробити місто кращим. А ще – зробити подарунок перед виборами новому мерові 🙂
Найскандальніші проблеми потраплятимуть в новини, якщо треба – в сюжети центральних телеканалів.
Наша команда: Володимир Стасюк, Володимир Романовський, Олесандр Топорівський (Нововолинський інформаційний портал), священик Олексій Гольчук, Сергій Бондарчук (юрист).
Просимо тестувати сайт, додавати проблеми, писати відгуки. Через кілька днів ми плануємо прес-конференцію, на якій розповімо більше 🙂
Заходьте, користуйтесь, підтримуйте фінансово! nod.org.ua