19 липня підприємець Фарід Хейдарлі заявив, що здійснить акт самоспалення, так як, з його слів, з ним поступили несправедливо. Нововолинський інформаційний портал зв’язався із іншою стороною конфлікту – Олександром Каптуром, щоб отримати коментар і показати дану ситуацію об’єктивно, з двох сторін.
О. Каптур стверджує, що з ним близько 2-х неділь тому, дійсно, зв’язався підприємець Фарід Хейдармі та запропонував взяти його кіоск в оренду для торгівлі шаурмою. Місце там хороше – Пожежна площа, людей багато. Жодних договорів заключено не було, всі домовленості були на словах.
Про що домовилися? Олександр Каптур дав згоду на проведення косметичного ремонту, так як кіоск потрібно було оновити зовні. Він дозволив Фаріду замінити вікно, пофарбувати чи обшити кіоск зовні, та, при потребі, відремонтувати дах. На інший ремонт дозволу, навіть усного, власник де дав. За його словами, ні воду ні каналізацію підводити туди не можна по закону, так як це мала архітектурна споруда.
Далі Фарід Хейдармі сам, без договору та дозволу власника, починає домовлятися за підведення води до кіоску, а також проводити внутрішній ремонт. З підведенням води виникли проблеми з землею і тут і виник конфлікт, тому що для торгівлі шаурмою вода дуже важлива, віддавати ж кіоск він також не хоче, так як, за його словами, вклав у нього багато власних коштів. Тому, спочатку Фарід називає суму компенсації – 3 тисячі доларів, пізніше – 2 тисячі, “або віддай хоча б половину”, “я на одну траншею витратив 8 тисяч гривень”. “Яких 8 тисяч? Її за 500 гривень можна викопати”, – обурюється Олександр Каптур.
Власник кіоску запропонував компромісний варіант: він готовий заплатити 500 доларів за проведені роботи та розійтися, або оплатити всі проведені роботи та використані матеріали по чекам. Але жодних чеків продавець шаурми так і не надав, лише називає нічим не підтверджені суми у тисячі доларів, за проведений ремонт кіоску. І, навіть, погрожує себе спалити, якщо не будуть виконані його вимоги, бо у нього є діти. А чи легше стане його дітям від того, що він себе спалить?..
Ось до таких сумних результатів призводить халатне відношення до бізнесу, бо чи стався би подібний конфлікт, якби сторони з самого початку заключили договір, у якому були чітко прописані права та обов’язки сторін, а також точна сума, скільки сторона повинна витратити на ремонт? Очевидно, що – ні.
Читайте також: “Підприємець погрожує спалити себе під міськрадою“.