Головна Новини Нововолинська Хитрі методи, якими супермаркети ошукують покупців та як не бути ошуканими

Хитрі методи, якими супермаркети ошукують покупців та як не бути ошуканими

250
0

З ростом конкуренції супермаркети змушені вдаються до всіляких хитрощів, щоб змусити покупців купити як найбільше товарів, а супермаркету отримати максимальний прибуток. Найбільш популярні методи впливу описані у цій статті, читайте, щоб не бути ошуканими.

Стаття не про якийсь конкретний магазин чи супермаркет та місцеві супермаркети можуть і не використовувати деяких методів описаних у ній, але все рівно знати про них буде не зайвим всім, хто купує продукти у супермаркетах.

Психологічні методи впливу:

Популярні товари завжди розміщені у самому кінці магазину. Популярні товари (хліб, молоко, ковбаса) завжи розміщують якомога далі від входу у магазин, щоб по дорозі до них люди купили ще щось. Порада: перед тим як йти у магазин напишіть список речей, які потрібно придбати та купуйте все по списку, так ви нічого не забудете та не купите нічого зайвого.

Товари у магазині завжди переставляють місцями.  Це робиться для того, щоб покупець, шукаючи де ж розміщений потрібний товар, був змушений обійти весь магазин і переглянути всі товари у ньому.

Товари на рівні очей. Зазвичай, дорогі товари, або такі, які потрібно швидше продати розмішують саме на рівні очей покупців, щоб їх швидше розкупили.

Товари для дітей на нижній полицях. Для того, щоб дитина побачила цікаву іграшку та влаштувала у магазині істерику, такі товари розмішують на нижніх полицях, щоб їх було добре видно дітям.

Великі візки. Супермаркети роблять візки для покупок дуже великими, щоб людям хотілося їх наповнити до верху, а товари у них здавалися малими та недорогими.

Психологічна ціна. Магазини встановлюють для нас ціни на кшталт 19.99 грн. Це робиться для того, щоб на підсвідомому рівні змусити нас вірити, що товар не дорогий, що він коштує ніяк не 20 грн., а всього трохи більше 10.

Приємна музика. Вона створює настрій, щоб покупець нікуди не квапився,  довше ходив по магазину та купував більше.

Полиці з дрібницями біля каси. Щоб людина, яка стоїть у черзі купила ще більше.

Акції та знижки:

Фіктивні знижки. Всі звикли, що якщо товар зі знижкою то обов’язково дешевший, але нічого не заважає магазину встановити фіктивну знижку, коли у сусідньому магазині товар без знижки буде коштувати дешевше або так само. 

Акційні товари. Такі товари розміщують на банерах на вітринах магазину та додають у рекламні буклети, які роздають перехожим на вулицях містах. Їхня мета – привести покупця у магазин, де він уже разом з цим акційним товаром купить багато інших. Та і акційні товари зазвичай продають обмеженими партіями, які швидко розкупають, або ховають у самому кінці магазину, щоб шукаючи його покупець обійшов весь магазин, наповнивши свій кошик іншими, вже не акційними товарами.

Акції на товари, термін придатності яких закінчується чи, навіть, закінчився. Все робиться для того, щоб такі товари швидше розкупили. Тому купуючи акційні товари обов’язково звертайте увагу на термін придатності.

Магазини прив’язують до себе картами знижок. Маючи карту зі знижкою людина переважно піде саме у цей магазин, так як думає, що буде дешевше, хоча це далеко не так, так як знижки зазвичай дріб’язкові і діють не на всі товари у магазині

Маніпуляції із датою виготовлення на простроченими товарами:

Продаж прострочених товарів. Супермаркет може продавати товар, термін придатності якого уже давно закінчився. Це може відбуватися як через помилку так і через бажання не викидати товар, який можна ще комусь продати. Тому обов’язково перевіряйте дату виготовлення та термін придатності товарів.

На передній план. Товари, у яких закінчується дата придатності завжди ставлять на передні місця на полицях, щоб саме їх розкупили в першу чергу. Тому, купуючи товари беріть їх з самого кінця, там вони найсвіжіші.

Зміна дати виготовлення. Коли термін придатності вийшов, магазин може перебити дату виготовлення товару та продавати його далі. Це дуже серйозне порушення, але деякі магазини це не зупиняє. Тому звертайте увагу на перебиті цінники чи подвійні наклейки.

Придання простроченому товару товарного вигляду. Деякі магазини прострочене м’ясо чи ковбасу миють, обмазують олією чи приправами та продають. 

Готові товари із прострочених напівфабрикатів. Для того, щоб прострочені товари не викидати, магазини з них роблять інші товари. Наприклад, із вже поганого м’яса можуть зробити шашлик чи котлети, змастивши м’ясо приправами чи уксусом, з прострочених фруктів можна напекти булочок із начинкою. Магазин може продавати випічку із незвичною начинкою: екзотичними ківі чи шматками шоколаду. Навряд чи магазин буде пекти булочки із свіжих ківі, які ніяк не дешеві, чи із шоколаду за 50 грн. за плитку. 

Інші хитрощі:

Різна ціна на вітрині та на касі. Це не обов’язково робиться спеціально, так як при сотнях товарів дуже легко помилися, але це досить часто трапляється у всіх великих магазинах, коли покупець бере товар по одній ціні, а пробивають його на касі по іншій. Звичайно, мало хто перевіряє все по чеку та пам’ятає всі ціни, а різниця може бути дуже суттєвою, навіть, в рази.

Пробиття на касі одного товару двічі. Мало хто помітить, що у чеку якийсь товар внесений двічі. Тому завжди беріть чек та перевіряйте як ціну товарів, так і їх кількість. 

Погані цінники. Коли не зрозуміло де яка ціна. Особливо це помітно на товари з холодильника, коли у холодильнику лежить 20 видів пельменів, а зверху у рядок купа цінників та не зрозуміло де який.  

Обвіс. Існує таке поняття, як процес усушки. Це стосується, наприклад, ковбаси, яку потрібно переважувати кожні два дні, тому що її вага зменшується. Так само варто переважувати фасовані товари. Тому, обов’язково перевіряйте дату та переважуйте. 

Лід замість м’яса. Купуючи заморожені продукти звертайте увагу на товар, так як часто риба чи м’ясо може виявитися льодом.

Вага упаковки. Мабуть, усі помітили, що товари, які раніше продавалися в упаковках по 1 кг. раптом “схудли” і тепер їх продають уже по 950 г. чи 900 г. Чи хліб, який мав вагу 500 г. зараз має 450 г.

Це далеко не всі хитрощі та схеми обману на які йдуть магазини, щоб витягнути із нас більше грошей. Які із перечислених схем використовують нововолинські магазини? Чи, можливо, ви знаєте такі, які не були описані у цій статті? Пишіть все у коментарях.




реклама у Нововолинськ