Джерело: Нововолинська міська рада
Кваліфікаційні вимоги: вища освіта не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння державною мовою, знання Конституції України та законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації» та інші.
Основні функціональні обов’язки на посаді:
- забезпечує реєстрацію та облік документів, які надходять до виконавчого комітету Нововолинської міської ради через систему електронного документообігу «АСКОД»;
- забезпечує реєстрацію та облік документів, які надходять до виконавчого комітету Нововолинської міської ради на електрону пошту, поштовим зв’язком або доставлені наручно;
- бере участь в організаційному забезпеченні підготовки та проведенні засідань виконавчого комітету міської ради;
- готує проєкти листів (відповідей на запити) органам влади вищого рівня, а також підприємствам, установам та організаціям за своїм напрямом роботи;
- готує інформаційно-аналітичні матеріали щодо виконання документів.
Для участі у співбесіді просимо надсилати резюме на електронну адресу: kadry@nov-rada.gov.ua
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків на посаді, умов та розміру оплати праці, інші дані про роботу, надаються відділом персоналу виконавчого комітету Нововолинської міської ради за телефоном 31432 з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 16:00.