Головна Без категорії ПРОТОКОЛ № 22 засідання виконавчого комітету 15 серпня 2024 року

ПРОТОКОЛ № 22 засідання виконавчого комітету 15 серпня 2024 року

140
0

Джерело: Нововолинська міська рада

Виконавчий комітет Нововолинської міської ради

ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ПРОТОКОЛ

15 серпня 2024 року                      м. Нововолинськ                                        № 22

                                                                    Засідання розпочалося о 10 год. 00 хв.

                                                                   Засідання закінчилося о 11 год. 05 хв.

Засідання виконавчого комітету проводив

міський голова Борис Карпус

Присутні:

члени виконавчого  комітету міської ради:

Ніна Шумська         –   заступник міського голови з питань діяльності

виконавчих органів;

Микола Пасевич      –  заступник міського голови з питань діяльності

виконавчих  органів;

Валентина Степюк  –  керуюча справами виконавчого комітету міської ради;

Олександр  Гоцка    –  директор ТОВ «ВМК – Україна»;

Інна Степюк             – староста Грибовицького   старостинського округу;

Алла Яковинець      –  староста Грядівського старостинського округу.

Відсутні:

члени виконавчого  комітету міської ради:

Галина Бурочук        – начальник фінансового управління;

Надія Жук                –   секретар міської ради;

Олена Леоненко       – староста Благодатного старостинського округу.

Взяли участь у засіданні:          

від виконавчих органів міської ради:

Роман Артинюк           – начальник управління муніципальної варти;

Катерина Бонюк          – начальник відділу комунікацій управління цифрової

трансформації та комунікації;

Каріна Гелевич           –  начальник відділу звернень громадян управління

«Центр надання адміністративних послуг»;

Світлана Груй             – начальник організаційно-виконавчого відділу

виконавчого комітету;

Ігор Дицьо                   – начальник юридичного відділу;

Іванна Думич               – начальник служби у справах дітей;

Валентина Журавська –начальник управління соціальної та ветеранської

політики;

Віола  Зінчук                –економіст централізованої бухгалтерії управління

освіти;

Ірина Киричук             – начальник відділу містобудування та архітектури;

Наталія Кухарець        – головний спеціаліст організаційно-виконавчого відділу

виконавчого комітету;

Юлія Лаврентій           – заступник начальника управління економічної

політики;

Андрій Медина          –  начальник управління цифрової трансформації та

комунікації.

Взяли участь у засіданні:          

від підприємств, установ, організацій:

Світлана Жура   – головний  економіст КП «Нововолинськтеплокомуненерго»;

Олег Шипелик   –  директор комунального некомерційного підприємства

«Нововолинська центральна міська лікарня».

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

№ з/п Назва рішення 1 Звіт про роботу управління цифрової трансформації та комунікації виконавчого комітету Нововолинської міської ради за 2023 рік. Доповідач:  Медина Андрій Миколайович, начальник управління цифрової трансформації та комунікації.

2 Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Нововолинської міської ради за І півріччя 2024 року. Доповідач: Гелевич Каріна Олегівна, начальник відділу звернень громадян управління «Центр надання адміністративних послуг».

3 Про роботу управління муніципальної варти за 2023-й та І півріччя 2024 року. Доповідач: Артинюк Роман Олександрович,

начальник управління муніципальної варти.

4 Про надання дозволу на видалення зелених насаджень. Доповідач: Артинюк Роман Олександрович,

 начальник управління муніципальної варти.

5 Про внесення змін в додаток до рішення виконавчого комітету Нововолинської міської ради від 23 жовтня 2023 року №481 «Про встановлення тарифів на платні послуги відділення профілактичних оглядів Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня»». Доповідачі: Лаврентій Юлія Володимирівна,

заступник начальника управління економічної політики.

Шипелик Олег Володимирович, директор КНП «НЦМЛ».

6 Про встановлення тарифів на теплову енергію КП «Нововолинськтеплокомуненерго».  Доповідач: Лаврентій Юлія Володимирівна,

 заступник начальника управління економічної політики.

7 Про надання дозволу на списання основних засобів. Доповідач: Лаврентій Юлія Володимирівна,

заступник начальника управління економічної політики.

8 Про затвердження проектно-кошторисної документації. Доповідач: Лаврентій Юлія Володимирівна,

 заступник начальника управління економічної політики.

9 Про надання згоди на передачу в оренду комунального майна та включення до Переліку об’єктів оренди першого типу. Доповідач: Лаврентій Юлія Володимирівна,

 заступник начальника управління економічної політики.  

10 Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами ТзОВ «Волинська Бізнес – Мережа». Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна,

 начальник відділу містобудування та архітектури.

11 Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами ФОП Бородчук О.М. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна,

начальник відділу містобудування та архітектури.

12 Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами  ФОП Кравченко Н.І. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна,

 начальник відділу містобудування та архітектури.

13 Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами ТзОВ «АППІ КЛІН». Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна,

начальник відділу містобудування та архітектури.

14 Про переоформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна,

начальник відділу містобудування та архітектури.

15 Про переведення житлових приміщень у нежитлові під розміщення промтоварного магазину. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна,

начальник відділу містобудування та архітектури.

16 Про надання одноразових грошових  допомог. Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна,

 начальник управління соціальної та ветеранської політики.

17 Про надання дозволу на продовження терміну перебування у відділенні стаціонарного догляду для постійного проживання територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) _________. Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна,

начальник управління соціальної та ветеранської політики.

18 Про затвердження оновленого складу громадської комісії з житлово-побутових питань.  Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

19 Про затвердження складу наглядової ради у сфері розподілу соціального житла. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

20 Про внесення змін до облікової справи Кірєєвої Наталії Вікторівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

21 Про внесення змін до облікової справи Юрченко Лариси Миколаївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

22 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Дубровіної Ірини Валеріївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

23 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Корунець Наталії Іванівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

24 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Мілюк Світлани Владиленівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

25 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Пастушенко Ольги Анатоліївни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

26 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Рум’янцевої Лідії Миколаївни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

27 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Сікорського Віталія Вікторовича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

28 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Стукала Василя Миколайовича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

29 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Сушка Юрія Вікторовича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

30 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Цабеки Марини Юріївни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

31 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Щербак Олени Стефанівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

32 Про затвердження списку громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб в новій редакції. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

33 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: Волинська область, _________________. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

начальник юридичного відділу.

34 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: Волинська область, _________________. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

35 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: Волинська область,____________________________. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

36 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: Волинська область, _________________________. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

37 Про видачу дубліката свідоцтва про право власності на квартиру. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

38 Про надання  дозволу ___________, неповнолітній  ____ на оформлення договору дарування квартири на ім’я _______ та неповнолітньої __________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

39 Про надання  дозволу __________ на оформлення договору дарування квартири на ім’я ____________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

40 Про надання  дозволу ___________ на оформлення договору дарування земельної ділянки на ім’я малолітнього ___________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

41 Про надання  дозволу ______ на оформлення договору дарування квартири на ім’я ________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

42 Про закріплення права на користування житлом за малолітньою ___________.

Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

43 Про закріплення права на користування житлом за малолітнім _________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

44 Про закріплення права на користування житлом за малолітньою _________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

45 Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, малолітньому _____________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

46 Про затвердження висновку про доцільність позбавлення батьківських прав ________ відносно неповнолітньої дочки. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

47 Про затвердження висновку про доцільність позбавлення батьківських прав ________ відносно малолітнього сина. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

48 Про визначення __________ способів участі у вихованні та спілкуванні з малолітньою дочкою __________________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

49 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _______________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей. 50 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ____________ Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

51 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _____________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

52 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ________________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

Результати голосування:

«за» –7

«проти» – 0

«утримались» – 0

ВИРІШИЛИ: порядок денний  прийняти  за основу.

РІШЕННЯ, ПРИЙНЯТІ  НА ЗАСІДАННІ  ВИКОНКОМУ:

СЛУХАЛИ 1 Звіт про роботу управління цифрової трансформації та комунікації виконавчого комітету Нововолинської міської ради за 2023 рік. Доповідач:  Медина Андрій Миколайович, начальник управління цифрової трансформації та комунікації.

ВИСТУПИЛИ Валентина Степюк запропонувала управлінню цифрової трансформації та комунікації розробити проєкт програми інформатизації Нововолинської територіальної громади. Борис Карпус рекомендував надати пропозиції щодо зміни структури управління цифрової трансформації та комунікації та організації його роботи. Результати голосування:

„за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти з доповненнями. Рішення № 775 додається.

СЛУХАЛИ 2 Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Нововолинської міської ради за І півріччя 2024 року. Доповідач: Гелевич Каріна Олегівна, начальник відділу звернень громадян управління

 «Центр надання адміністративних послуг».

ВИСТУПИЛИ Борис Карпус, Валентина Степюк. Результати голосування:

„за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 776  додається.

СЛУХАЛИ 3 Про роботу управління муніципальної варти за 2023-й та І півріччя 2024 року. Доповідач: Артинюк Роман Олександрович, начальник управління муніципальної варти.

ВИСТУПИЛИ Валентина Степюк запропонувала доповнити проєкт рішення конкретними заходами, спрямованими на виконання поставлених завдань. Борис Карпус підтримав пропозицію Валентини Степюк.

Результати голосування:

„за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти з доповненнями. Рішення № 777 додається.

СЛУХАЛИ 4 Про надання дозволу на видалення зелених насаджень Доповідач: Артинюк Роман Олександрович, начальник управління муніципальної варти.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №  778 додається.

СЛУХАЛИ 5 Про внесення змін в додаток до рішення виконавчого комітету Нововолинської міської ради від 23 жовтня 2023 року №481 «Про встановлення тарифів на платні послуги відділення профілактичних оглядів Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня»». Доповідач: Лаврентій Юлія Володимирівна, заступник начальника управління економічної політики.

ВИСТУПИЛИ Ніна Шумська, Борис Карпус, Олег Шипелик. Віола Зінчук просила відтермінувати введення в дію рішення, враховуючи той факт, що наразі не вистачає коштів на проходження медоглядів працівниками освіти. Борис Карпус поставив на голосування проєкт з доповненням, що дане рішення вступає в дію з 15.09.2024 року.

Результати голосування:

„за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  з доповненнями. Рішення № 779 додається.

СЛУХАЛИ 6 Про встановлення тарифів на теплову енергію КП «Нововолинськтеплокомуненерго».  Доповідач: Лаврентій Юлія Володимирівна, заступник начальника управління економічної політики.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №  780 додається.

СЛУХАЛИ 7 Про надання дозволу на списання основних засобів. Доповідач: Лаврентій Юлія Володимирівна, заступник начальника управління економічної політики.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 781 додається.

СЛУХАЛИ 8 Про затвердження проектно-кошторисної документації . Доповідач: Лаврентій Юлія Володимирівна, заступник начальника управління економічної політики.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №782 додається.

СЛУХАЛИ 9 Про надання згоди на передачу в оренду комунального майна та включення до Переліку об’єктів оренди першого типу. Доповідач: Лаврентій Юлія Володимирівна, заступник начальника управління економічної політики.  

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №783 додається.

СЛУХАЛИ 10 Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами ТзОВ «Волинська Бізнес – Мережа». Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 784  додається.

СЛУХАЛИ 11 Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами ФОП Бородчук О.М. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 785 додається.

СЛУХАЛИ 12 Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами  ФОП Кравченко Н.І. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 786 додається.

СЛУХАЛИ 13 Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами ТзОВ «АППІ КЛІН». Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 787 додається.

СЛУХАЛИ 14 Про переоформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 788 додається.

СЛУХАЛИ 15 Про переведення житлових приміщень у нежитлові під розміщення промтоварного магазину. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 789 додається.

СЛУХАЛИ 16 Про надання одноразових грошових  допомог Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної та ветеранської політики.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 790 додається.

СЛУХАЛИ 17 Про надання дозволу на продовження терміну перебування у відділенні стаціонарного догляду для постійного проживання територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) ________________. Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної та ветеранської політики.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 791 додається.

СЛУХАЛИ 18 Про затвердження оновленого складу громадської комісії з житлово-побутових питань.  Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 792 додається.

СЛУХАЛИ 19 Про затвердження складу наглядової ради у сфері розподілу соціального житла. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 793 додається.

СЛУХАЛИ 20 Про внесення змін до облікової справи Кірєєвої Наталії Вікторівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 794 додається.

СЛУХАЛИ 21 Про внесення змін до облікової справи Юрченко Лариси Миколаївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 795 додається.

СЛУХАЛИ 22 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Дубровіної Ірини Валеріївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 796 додається.

СЛУХАЛИ 23 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Корунець Наталії Іванівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 797 додається.

СЛУХАЛИ 24 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Мілюк Світлани Владиленівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 798 додається.

СЛУХАЛИ 25 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Пастушенко Ольги Анатоліївни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 799 додається.

СЛУХАЛИ 26 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Рум’янцевої Лідії Миколаївни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 800 додається.

СЛУХАЛИ 27 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Сікорського Віталія Вікторовича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 801 додається.

СЛУХАЛИ 28 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Стукала Василя Миколайовича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 802 додається.

СЛУХАЛИ 29 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Сушка Юрія Вікторовича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 803 додається.

СЛУХАЛИ 30 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Цабеки Марини Юріївни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 804 додається.

СЛУХАЛИ 31 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Щербак Олени Стефанівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 805 додається.

СЛУХАЛИ 32 Про затвердження списку громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб в новій редакції. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 806 додається.

СЛУХАЛИ 33 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: Волинська область____________. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 807 додається.

СЛУХАЛИ 34 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: Волинська область___________. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 808 додається.

СЛУХАЛИ 35 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: Волинська область______________. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 809 додається.

СЛУХАЛИ 36 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: Волинська область, _______. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 810 додається.

СЛУХАЛИ 37 Про видачу дубліката свідоцтва про право власності на квартиру. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович,

 начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 811 додається.

СЛУХАЛИ 38 Про надання  дозволу ______, неповнолітній  _____ на оформлення договору дарування квартири на ім’я ____ та неповнолітньої __________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 812 додається.

СЛУХАЛИ 39 Про надання  дозволу _______________на оформлення договору дарування квартири на ім’я __________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 813 додається.

СЛУХАЛИ 40 Про надання  дозволу _______ на оформлення договору дарування земельної ділянки

на ім’я малолітнього __________.

Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 814 додається.

СЛУХАЛИ 41 Про надання  дозволу ______ на оформлення договору дарування квартири на ім’я ____________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 815 додається.

СЛУХАЛИ 42 Про закріплення права на користування житлом за малолітньою ___________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 816 додається.

СЛУХАЛИ 43 Про закріплення права на користування житлом за малолітнім _____________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 817 додається.

СЛУХАЛИ 44 Про закріплення права на користування житлом за малолітньою ___________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 818 додається.

СЛУХАЛИ 45 Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, малолітньому ____________.

Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 819 додається.

СЛУХАЛИ 46 Про затвердження висновку про доцільність позбавлення батьківських прав ________ відносно неповнолітньої дочки. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 820 додається.

СЛУХАЛИ 47 Про затвердження висновку про доцільність позбавлення батьківських прав _________ відносно малолітнього сина. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 821 додається.

СЛУХАЛИ 48 Про визначення ___ способів участі у вихованні та спілкуванні з малолітньою дочкою _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 822 додається.

СЛУХАЛИ 49 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, __________-. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 823 додається.

СЛУХАЛИ  50 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ____________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 824 додається.

СЛУХАЛИ 51 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _______ Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 825 додається.

СЛУХАЛИ 52 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–7

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 826 додається.

Міський голова                                                                               Борис КАРПУС

Начальник організаційно-

виконавчого відділу виконавчого комітету                                 Світлана ГРУЙ




реклама у Нововолинськ