Головна Без категорії Організація роботи з охорони праці на підприємстві

Організація роботи з охорони праці на підприємстві

80
0

Джерело: Нововолинська міська рада

Нововолинська міська рада

Організація роботи з охорони праці на підприємстві 16.12.2024/в /

На етапі організації робіт з охорони праці на підприємстві керівники мають провести наступні організаційні заходи:

  • Ознайомлення з обов`язками і особистою відповідальністю за забезпечення безпечних умов і охорони праці відповідно до трудового законодавства.
  • Визначення організаційної форми роботи з охорони праці (створення служби охорони праці, призначення фахівця з охорони праці, оформлення договірних відносин зі сторонніми фахівцями або організаціями, які надають послуги з організації охорони праці на підприємстві).
  • Проходження навчання та направлення на навчання фахівців і працівників, зв`язаних з питаннями охорони праці, у спеціалізовані навчальні заклади з охорони праці.
  • Призначення розпорядницькими документами підприємства відповідальних посадових осіб, створення необхідної документації.
  • Формування на підприємстві переліку (бібліотечного фонду) нормативно-правових актів, які містять державні правові вимоги з охорони праці у відповідності зі специфікою своєї діяльності.
  • Визначення робіт, до яких пред`являються підвищені вимоги безпеки, і робіт, для проведення яких потрібне оформлення відповідного наряду-допуску.
  • Визначення професій і видів робіт, під час виконання яких необхідно безкоштовно видавати працівникам засоби індивідуального захисту.
  • Визначення професій і видів робіт, до яких пред`являються додаткові (підвищені) вимоги безпеки праці і передбачено додаткове спеціальне навчання безпеки праці.
  • Визначення переліку працівників, для яких  передбачений попередній (при поступлені на роботу) і періодичний медичний огляди.
  • Визначення виробництв, професій і посад з важкими, шкідливими і (або) небезпечними умовами праці, робота на яких дає право на компенсації.
  • Укладення трудових договорів з працівниками.
  • Розподіл обов`язків з охорони праці між посадовими особами підприємства, визначення їх відповідальності в організації впровадження робіт та завдань щодо контролю за дотриманням вимог з охорони праці.
  • Розробка інструкцій з охорони праці для працівників підприємства.
  • Розробка порядку організації робіт підвищеної небезпеки.
  • Визначення порядку безкоштовної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту, розробка переліку професій, для яких передбачена безкоштовна видача засобів індивідуального захисту.
  • Введення виробничого об`єкта в експлуатацію.

Відділ профілактики та розслідування нещасних випадків Управління контрольно-перевірочної роботи Головного управління Пенсійного фонду України у Волинській області

763 1170 Rada NV 2024-12-16 14:52:31Організація роботи з охорони праці на підприємстві

Міський голова Борис Карпус звітуватиме перед…




реклама у Нововолинськ