Джерело: Нововолинська міська рада
ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОТОКОЛ
18 грудня 2024 року м. Нововолинськ № 34
Засідання розпочалося о 09 год. 00 хв.
Засідання закінчилося о 10 год. 15 хв.
Засідання виконавчого комітету проводив міський голова Борис Карпус
Присутні:
члени виконавчого комітету міської ради:
Галина Бурочук – начальник фінансового управління;
Олександр Гоцка – директор ТОВ «ВМК – Україна»;
Надія Жук – секретар міської ради;
Олена Леоненко – староста Благодатного старостинського округу;
Микола Пасевич – заступник міського голови з питань діяльності
виконавчих органів;
Валентина Степюк – керуюча справами виконавчого комітету міської ради;
Інна Степюк – староста Грибовицького старостинського округу;
Ніна Шумська – заступник міського голови з питань діяльності
виконавчих органів.
Відсутні:
члени виконавчого комітету міської ради:
Алла Яковинець – староста Грядівського старостинського округу.
Взяли участь у засіданні:
від виконавчих органів міської ради:
Роман Артинюк – начальник управління
муніципальної варти;
Юлія Галько – заступник начальника управління соціальної та
ветеранської політики;
Вікторія Губчик – головний спеціаліст відділу комунікацій управління
цифрової трансформації та комунікації;
Світлана Груй –начальник організаційно-виконавчого відділу
виконавчого комітету;
Ігор Дицьо –начальник юридичного відділу;
Іванна Думич –начальник служби у справах дітей;
Тетяна Корнійчук – начальник управління економічної політики;
Петро Матрипула – начальник відділу транспорту та зв’язку управління
будівництва та інфраструктури;
Алла Мацьоха – начальник відділу персоналу;
Богдан Миронюк – начальник управління
будівництва та інфраструктури.
Взяли участь у засіданні:
від підприємств, установ, організацій:
Наталія Віщик – головний бухгалтер КНП «Нововолинська міська
стоматологічна поліклініка»;
Любомир Гапон – директор спортивно-оздоровчого комплексу «Шахтар»;
Олег Голян – директор Виробничого управління комунального
господарства Нововолинської міської ради;
Вікторія Герасимик – директор КП «Нововолинськтеплокомуненерго»;
Світлана Іванова – директор КП «Нововолинський комбінат шкільного
харчування;
Максим Галінський – директор КП «Нововолинський міський парк культури і
відпочинку»;
Людмила Легкобит – головний бухгалтер КНП «Нововолинський центр
первинної медико-санітарної допомоги»;
Микола Лукашук – начальник КП «УЖК№1» Нововолинської міської ради;
Олег Шипелик – директор КНП «Нововолинська центральна міська лікарня»;
Павло Шевчик – начальник КП «Нововолинськводоканал»;
Руслана Яворська – директор КП «ЄРЦ» Нововолинської міської ради.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
№ з/п Назва рішення 1 Про внесення змін до бюджету Нововолинської міської територіальної громади на 2024 рік. Доповідач: Бурочук Галина Вікторівна, начальник фінансового управління.
2 Про схвалення проєкту бюджету Нововолинської міської територіальної громади на 2025 рік. Доповідач: Бурочук Галина Вікторівна, начальник фінансового управління.
3 Про роботу відділу персоналу виконавчого комітету Нововолинської міської ради за 2024 рік.
Доповідач: Мацьоха Алла Володимирівна, начальник відділу персоналу.
4 Про стан дотримання квартирного обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов та приватизації державного житлового фонду у 2024 році.
Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
5 Про дотримання виконавської дисципліни щодо реалізації завдань, визначених нормативно-правовими актами Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядчими документами обласної військової адміністрації, власними контрольними документами та стан розгляду звернень, скарг, депутатських звернень та інформаційних запитів за 2024 рік. Доповідач: Груй Світлана Йосипівна, начальник організаційно-виконавчого відділу виконавчого комітету.
6 Про план роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Нововолинської міської ради на І квартал 2025 року.
Доповідач: Груй Світлана Йосипівна, начальник організаційно-виконавчого відділу виконавчого комітету.
7 Про затвердження результатів продажу та завершення приватизації об’єкта малої приватизації приміщення (група приміщень) загальною площею 351,6 м2, що знаходиться за адресою: мікрорайон Шахтарський, будинок № 41, місто Нововолинськ, Володимирський район, Волинська область. Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
8 Про затвердження результатів продажу та завершення приватизації об’єкта малої приватизації приміщення загально-освітньої школи № 8 площею 1645 м2, що знаходиться за адресою: вулиця Л. Українки, будинок № 3, селище Благодатне, Володимирський район, Волинська область. Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
9 Про затвердження результатів продажу та завершення приватизації об’єкта малої приватизації приміщення бувшої школи площею 1013,1 м2, що знаходиться за адресою: вулиця Л. Українки, будинок № 3а, селище Благодатне, Володимирський район, Волинська область. Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
10 Про затвердження фінансових планів комунальних підприємств міської ради на 2025 рік.
Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
11 Про надання згоди на передачу в оренду комунального майна та включення даного об’єкта до Переліку об’єктів оренди першого типу.
Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
12 Про погодження інвестиційної програми КП «Нововолинськтеплокомуненерго» на 2025 рік.
Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
13 Про погодження інвестиційної програми КП «Нововолинськводоканал» на 2025 рік. Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
14 Про надання дозволу на видалення зелених насаджень. Доповідач: Артинюк Роман Олександрович, начальник управління муніципальної варти.
15 Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 21.03.2019 №94 «Про затвердження Правил приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення міста Нововолинська та смт. Благодатне на 2019-2023 роки». Доповідач: Миронюк Богдан Петрович, начальник управління будівництва та інфраструктури.
16 Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Нововолинської міської ради від 10 липня 2023 року № 282
«Про запровадження трудової повинності та організацію суспільно корисних робіт».
Доповідач: Миронюк Богдан Петрович, начальник управління будівництва та інфраструктури.
17 Про організацію громадських робіт. Доповідач: Миронюк Богдан Петрович, начальник управління будівництва та інфраструктури.
18 Про надання одноразових грошових допомог. Доповідач: Галько Юлія Володимирівна, заступник начальника управління соціальної та ветеранської політики.
19 Про видачу дубліката свідоцтва про право власності на квартиру. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
20 Про взяття на соціальний квартирний облік Мартинюк Ірини Петрівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
21 Про внесення змін до облікової справи Вознюк Наталії Володимирівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
22 Про внесення змін до облікової справи Клименко Аліни Олександрівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
23 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Єрмак Валентини Михайлівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
24 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Зайченко Олени Олександрівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
25 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Кауки Віри Григорівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
26 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Паращевіної Наталії Григорівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
27 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Пестової Руслани Миколаївни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
28 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Якименко Світлани Олексіївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
29 Про затвердження списку громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб в новій редакції. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
30 Про надання дозволу ____ на оформлення договорів купівлі-продажу частки житлового будинку та часток земельних ділянок на ім’я малолітньої дитини. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
31 Про надання дозволу _____ та неповнолітньому ___ на оформлення договорів купівлі-продажу часток житлового будинку та часток земельних ділянок на ім’я _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
32 Про надання дозволу неповнолітній _____ на оформлення договору дарування приватизованої однокімнатної квартири на ім’я неповнолітньої дитини. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
33 Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Нововолинської міської ради від 19.09.2024р. № 894.
Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
34 Про виплату _____ допомоги на дитину-сироту за минулий період. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
35 Про визначення ______ способів участі у вихованні та спілкуванні з малолітньою дочкою _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
36 Про затвердження висновку про доцільність позбавлення батьківських прав ______ відносно неповнолітнього сина.
Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
37 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
38 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _________.
Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
39 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _________.
Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
40 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, __________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
41 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
Результати голосування:
«за» –9
«проти» – 0
«утримались» – 0
ВИРІШИЛИ: порядок денний прийняти за основу.
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів Микола Пасевич вніс пропозицію включити до порядку денного проєкт рішення «Про затвердження результатів конкурсу на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування». Результати голосування:
«за» –9
«проти» – 0
«утримались» – 0
ВИРІШИЛИ: порядок денний прийняти в цілому.
РІШЕННЯ, ПРИЙНЯТІ НА ЗАСІДАННІ ВИКОНКОМУ:
СЛУХАЛИ 1 Про внесення змін до бюджету Нововолинської міської територіальної громади на 2024 рік. Доповідач: Бурочук Галина Вікторівна, начальник фінансового управління.
ВИСТУПИЛИ Борис Карпус. „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти зі змінами та доповненнями. Рішення № 1119 додається.
СЛУХАЛИ 2 Про схвалення проєкту бюджету Нововолинської міської територіальної громади на 2025 рік. Доповідач: Бурочук Галина Вікторівна, начальник фінансового управління.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 1120 додається.
СЛУХАЛИ 3 Про роботу відділу персоналу виконавчого комітету Нововолинської міської ради за 2024 рік.
Доповідач: Мацьоха Алла Володимирівна, начальник відділу персоналу
ВИСТУПИЛИ Борис Карпус. Результати голосування:
„за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1121 додається.
СЛУХАЛИ 4 Про стан дотримання квартирного обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов та приватизації державного житлового фонду у 2024 році. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ Надія Жук. Результати голосування:
„за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1122 додається.
СЛУХАЛИ 5 Про дотримання виконавської дисципліни щодо реалізації завдань, визначених нормативно-правовими актами Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядчими документами обласної військової адміністрації, власними контрольними документами та стан розгляду звернень, скарг, депутатських звернень та інформаційних запитів за 2024 рік. Доповідач: Груй Світлана Йосипівна, начальник організаційно-виконавчого відділу виконавчого комітету.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1123 додається.
СЛУХАЛИ 6 Про план роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Нововолинської міської ради на І квартал 2025 року. Доповідач: Груй Світлана Йосипівна, начальник організаційно-виконавчого відділу виконавчого комітету.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 1124 додається.
СЛУХАЛИ 7 Про затвердження результатів продажу та завершення приватизації об’єкта малої приватизації приміщення (група приміщень) загальною площею 351,6 м2, що знаходиться за адресою: мікрорайон Шахтарський, будинок № 41, місто Нововолинськ, Володимирський район, Волинська область.
Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 1125 додається.
СЛУХАЛИ 8 Про затвердження результатів продажу та завершення приватизації об’єкта малої приватизації приміщення загально-освітньої школи № 8 площею 1645 м2, що знаходиться за адресою: вулиця Л.Українки, будинок № 3, селище Благодатне, Володимирський район, Волинська область.
Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
ВИСТУПИЛИ Борис Карпус. Результати голосування:
„за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1126 додається.
СЛУХАЛИ 9 Про затвердження результатів продажу та завершення приватизації об’єкта малої приватизації приміщення бувшої школи площею 1013,1 м2, що знаходиться за адресою: вулиця Л. Українки, будинок № 3а, селище Благодатне, Володимирський район, Волинська область. Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
ВИСТУПИЛИ Борис Карпус. Результати голосування:
„за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1127додається.
СЛУХАЛИ 10 Про затвердження фінансових планів комунальних підприємств міської ради на 2025 рік. Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
ВИСТУПИЛИ Борис Карпус. Результати голосування:
„за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1128 додається.
СЛУХАЛИ 11 Про надання згоди на передачу в оренду комунального майна та включення даного об’єкта до Переліку об’єктів оренди першого типу. Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1129 додається.
СЛУХАЛИ 12 Про погодження інвестиційної програми КП «Нововолинськтеплокомуненерго» на 2025 рік.
Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
ВИСТУПИЛИ Вікторія Герасимик. Результати голосування:
„за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1130 додається.
СЛУХАЛИ 13 Про погодження інвестиційної програми КП «Нововолинськводоканал» на 2025 рік. Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
ВИСТУПИЛИ Павло Шевчик. Результати голосування:
„за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1131додається.
СЛУХАЛИ 14 Про надання дозволу на видалення зелених насаджень. Доповідач: Артинюк Роман Олександрович, начальник управління муніципальної варти.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1132 додається.
СЛУХАЛИ 15 Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 21.03.2019 №94 «Про затвердження Правил приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення міста Нововолинська та смт. Благодатне на 2019-2023 роки». Доповідач: Миронюк Богдан Петрович, начальник управління будівництва та інфраструктури.
ВИСТУПИЛИ Борис Карпус. Результати голосування:
„за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1133 додається.
СЛУХАЛИ 16 Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Нововолинської міської ради від 10 липня 2023 року № 282 «Про запровадження трудової повинності та організацію суспільно корисних робіт».
Доповідач: Миронюк Богдан Петрович, начальник управління будівництва та інфраструктури.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1134 додається.
СЛУХАЛИ 17 Про організацію громадських робіт. Доповідач: Миронюк Богдан Петрович, начальник управління будівництва та інфраструктури.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 1135 додається.
СЛУХАЛИ 18 Про надання одноразових грошових допомог. Доповідач: Галько Юлія Володимирівна, заступник начальника управління соціальної та ветеранської політики.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1136 додається.
СЛУХАЛИ 19 Про видачу дубліката свідоцтва про право власності на квартиру. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1137 додається.
СЛУХАЛИ 20 Про взяття на соціальний квартирний облік Мартинюк Ірини Петрівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 1138 додається.
СЛУХАЛИ 21 Про внесення змін до облікової справи Вознюк Наталії Володимирівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1139 додається.
СЛУХАЛИ 22 Про внесення змін до облікової справи Клименко Аліни Олександрівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1140 додається.
СЛУХАЛИ 23 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Єрмак Валентини Михайлівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1141 додається.
СЛУХАЛИ 24 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Зайченко Олени Олександрівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1142 додається.
СЛУХАЛИ 25 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Кауки Віри Григорівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1143 додається.
СЛУХАЛИ 26 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Паращевіної Наталії Григорівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1144 додається.
СЛУХАЛИ 27 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Пестової Руслани Миколаївни з сім’єю Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1145 додається.
СЛУХАЛИ 28 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Якименко Світлани ОлексіївниДоповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу. ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1146 додається.
СЛУХАЛИ 29 Про затвердження списку громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб в новій редакції. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 1147 додається.
СЛУХАЛИ 30 Про надання дозволу ____ на оформлення договорів купівлі-продажу частки житлового будинку та часток земельних ділянок на ім’я малолітньої дитини. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1148 додається.
СЛУХАЛИ 31 Про надання дозволу ______та неповнолітньому _____ на оформлення договорів купівлі-продажу часток житлового будинку та часток земельних ділянок на ім’я _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1149 додається.
СЛУХАЛИ 32 Про надання дозволу неповнолітній _____на оформлення договору дарування приватизованої однокімнатної квартири на ім’я неповнолітньої дитини. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 1150 додається.
СЛУХАЛИ 33 Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Нововолинської міської ради від 19.09.2024р. № 894.
Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1151 додається.
СЛУХАЛИ 34 Про виплату _____ допомоги на дитину-сироту за минулий період. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1152 додається.
СЛУХАЛИ 35 Про визначення ____ способів участі у вихованні та спілкуванні з малолітньою дочкою _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1153 додається.
СЛУХАЛИ 36 Про затвердження висновку про доцільність позбавлення батьківських прав ______ відносно неповнолітнього сина. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 1154 додається.
СЛУХАЛИ 37 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1155 додається.
СЛУХАЛИ 38 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _____. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 1156 додається.
СЛУХАЛИ 39 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _____. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1157 додається.
СЛУХАЛИ 40 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1158 додається.
СЛУХАЛИ 41 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _____. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1159 додається.
СЛУХАЛИ 42 Про затвердження результатів конкурсу на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування. Доповідач: Матрипула Петро Петрович, начальник відділу транспорту та зв’язку управління будівництва та інфраструктури
ВИСТУПИЛИ Борис Карпус. Результати голосування:
„за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №1160 додається.
Міський голова Борис КАРПУС
Начальник організаційно-
виконавчого відділу виконавчого комітету Світлана ГРУЙ