Джерело: Нововолинська міська рада
ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОТОКОЛ
16 січня 2025 року м. Нововолинськ №3
Засідання розпочалося о 10 год. 00 хв.
Засідання закінчилося о 11год. 10 хв.
Засідання виконавчого комітету проводив
міський голова Борис Карпус
Присутні:
члени виконавчого комітету міської ради:
Галина Бурочук – начальник фінансового управління;
Надія Жук – секретар міської ради;
Олена Леоненко – староста Благодатного старостинського округу;
Микола Пасевич – заступник міського голови з питань діяльності
виконавчих органів;
Валентина Степюк – керуюча справами виконавчого комітету міської ради;
Інна Степюк – староста Грибовицького старостинського округу;
Ніна Шумська – заступник міського голови з питань діяльності
виконавчих органів;
Алла Яковинець – староста Грядівського старостинського округу.
Відсутні:
члени виконавчого комітету міської ради:
Олександр Гоцка – директор ТОВ «ВМК – Україна».
Взяли участь у засіданні:
від виконавчих органів міської ради:
Валентина Журавська – начальник управління соціальної та
ветеранської політики;
Катерина Бонюк – начальник відділу комунікацій управління
цифрової трансформації та комунікації;
Світлана Груй – начальник організаційно-виконавчого відділу
виконавчого комітету;
Ігор Дицьо – начальник юридичного відділу;
Іванна Думич – начальник служби у справах дітей;
Марія Душук – начальник відділу культури;
Тетяна Корнійчук – начальник управління економічної політики;
Петро Матрипула – начальник відділу транспорту та зв’язку управління
будівництва та інфраструктури;
Богдан Миронюк – начальник управління будівництва та інфраструктури;
Світлана Орищук – начальник відділу земельних відносин;
Олег Янюк – начальник управління освіти.
Взяли участь у засіданні:
від підприємств, установ, організацій:
Олег Шипелик – директор комунального некомерційного підприємства
«Нововолинська центральна міська лікарня».
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
№ з/п Назва рішення 1 Про підсумки виконання бюджету Нововолинської міської територіальної громади за 2024 рік. Доповідач: Бурочук Галина Вікторівна, начальник фінансового управління.
2 Про внесення змін до бюджету Нововолинської міської територіальної громади на 2025 рік.
Доповідач: Бурочук Галина Вікторівна, начальник фінансового управління.
3 Про визнання такими, що втратили чинність, рішення виконавчого комітету Нововолинської міської ради від 21 квітня 2022 року № 163 (зі змінами) та від 23 жовтня 2023 року № 481 (зі змінами). Доповідач: Шипелик Олег Володимирович, директор комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня».
4 Про тариф на теплову енергію ТОВ «Луцьк-Екотепло». Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
5 Про видачу посвідчень для безкоштовного проїзду на автобусних маршрутах в Нововолинській міській територіальній громаді на 2025 рік. Доповідач: Матрипула Петро Петрович, начальник відділу транспорту та зв’язку управління будівництва та інфраструктури.
6 Про видачу посвідчень для безкоштовного проїзду на міських автобусних маршрутах загального користування в м. Нововолинськ на І квартал 2025 року. Доповідач: Матрипула Петро Петрович, начальник відділу транспорту та зв’язку управління будівництва та інфраструктури.
7 Про розірвання Договору про організацію перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м. Нововолинську. Доповідач: Матрипула Петро Петрович, начальник відділу транспорту та зв’язку управління будівництва та інфраструктури.
8 Про розірвання Договору про організацію перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м. Нововолинську. Доповідач: Матрипула Петро Петрович, начальник відділу транспорту та зв’язку управління будівництва та інфраструктури.
9 Про ціни на платні послуги закладів освіти Нововолинської міської ради Волинської області. Доповідач: Янюк Олег Миколайович, начальникуправління освіти.
10 Про затвердження Порядку використання коштів для надання матеріальної допомоги за ініціативи депутатів. Доповідач:Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної та ветеранської політики.
11 Про затвердження Порядку використання коштів для надання матеріальної допомоги громадянам Нововолинської міської територіальної громади. Доповідач:Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної та ветеранської політики.
12 Про затвердження Порядку забезпечення продуктовими наборами окремих категорій соціально незахищених громадян. Доповідач:Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної та ветеранської політики.
13 Про затвердження Порядку використання коштів для надання фінансової підтримки сім’ям, що виховують двох дітей, одній з яких ще не виповнилося трьох років. Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної та ветеранської політики.
14 Про затвердження Порядку використання коштів для надання адресної грошової допомоги на придбання твердого палива членам сімей загиблих військовослужбовців, членам сімей зниклих безвісти військовослужбовців в зоні ООС(АТО) та у бойових діях під час воєнної агресії Російської Федерації проти України, членам сімей військовослужбовців, які беруть безпосередню участь у бойових діях, особам, які досягли 70 річного віку, особам з інвалідністю I та II групи, внутрішньо переміщеним особам. Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної та ветеранської політики.
15 Про затвердження коефіцієнта співвідношення кількості пасажирів- пільговиків та пасажирів, що оплачують проїзд, на І квартал 2025 року. Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної та ветеранської політики.
16 Про надання одноразових грошових допомог. Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної та ветеранської політики.
17 Про виконання плану роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Нововолинської міської ради за 2024 рік.
Доповідач: Груй Світлана Йосипівна, начальник організаційно-виконавчого відділу виконавчого комітету.
18 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Томашука Романа Віталійовича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
19 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Очеретко Дар’ю Олександрівну з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
20 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Шведаса Віктора Олеговича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
21 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Макару Іллю Володимировича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
22 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Ковальчука Олександра Олександровича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
23 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Наумюка Віктора Олександровича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
24 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Марчука Романа Анатолійовича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
25 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Ващишина Миколу Євгеновича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
26 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Пришляківського Олега Мироновича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
27 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Томчука Якова Олександровича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
28 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Доновського Віталія Олександровича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
29 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Каганюка Валерія Святославовича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
30 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Пастули Валерія Васильовича з сім’єю. Доповідач:Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
31 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Крупеніч Володимира Миколайовича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
32 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Пущало Галини Феодосіївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
33 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Андросову Світлану Василівну з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
34 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Шишкова Віктора Олеговича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
35 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Боровського Олександра Анатолійовича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
36 Про відмову у взятті на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Зімосі Роману Миколайовичу з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
37 Про відмову у взятті на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Оксентюку Віталію Анатолійовичу з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
38 Про відмову у взятті на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Годлевському Олександру Степановичу. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
39 Про відмову у взятті на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Бойкову Сергію Вікторовичу. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
40 Про відмову у взятті на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Шеремет Наталії Леонідівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
41 Про відмову у взятті на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Вознюку Андрію Павловичу. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
42 Про відмову у взятті на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Степасюку Владиславу Руслановичу. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
43 Про відмову у взятті на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Шевчуку Олександру Васильовичу. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
44 Про відмову у взятті на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Демчуку Олексію Миколайовичу. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
45 Про включення до списків осіб, які користуються правом на першочергове одержання жилих приміщень Смаля Олександра Івановича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
46 Про затвердження списків осіб, які перебувають на квартирному обліку та користуються правом на одержання жилих приміщень у новій редакції. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
47 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: ______. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
48 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: ______. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
49 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: _______. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
50 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: ________. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
51 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою:_______. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
52 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: _______. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
53 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: _______. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
54 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: _______. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
55 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: ________. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
56 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: ________. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
57 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: _______. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
58 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: _______. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
59 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: ________. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
60 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: _______. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
61 Про надання дозволу _____ на оформлення договорів дарування частки житлового будинку та частки земельної ділянки та договору купівлі-продажу частки земельної ділянки на ім’я малолітньої дитини. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
62 Про надання дозволу ______на оформлення договорів купівлі-продажу часток житлового будинку та часток земельних ділянок на ім’я ____. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
63 Про надання дозволу на реєстрацію транспортного засобу на ім’я неповнолітньої дитини. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
64 Про встановлення опіки над дитиною-сиротою, малолітнім ______.
Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
65 Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, малолітньому _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
66 Про встановлення опіки над дитиною, позбавленою батьківського піклування, малолітнім _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
67 Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування неповнолітній ______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
68 Про зміну статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, на статус дитини-сироти неповнолітній ______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
69 Про закріплення права на користування житлом за малолітнім ______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
70 Про відсутність участі батька, ____, у вихованні неповнолітнього сина ______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
71 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _______.
Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
72 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ______.
Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
73 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _______.
Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
Результати голосування:
«за» –9
«проти» – 0
«утримались» – 0
ВИРІШИЛИ: порядок денний прийняти за основу.
РІШЕННЯ, ПРИЙНЯТІ НА ЗАСІДАННІ ВИКОНКОМУ:
СЛУХАЛИ 1 Про підсумки виконання бюджету Нововолинської міської територіальної громади за 2024 рік. Доповідач: Бурочук Галина Вікторівна, начальник фінансового управління.
ВИСТУПИЛИ Борис Карпус наголосив на тому, аби й надалі працювати над залученням позабюджетних коштів, наповненням бюджету територіальної громади та реалізацією проєктів. „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №12 додається.
СЛУХАЛИ 2 Про внесення змін до бюджету Нововолинської міської територіальної громади на 2025 рік.
Доповідач: Бурочук Галина Вікторівна, начальник фінансового управління.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 13 додається.
СЛУХАЛИ 3 Про визнання такими, що втратили чинність, рішення виконавчого комітету Нововолинської міської ради від 21 квітня 2022 року № 163 (зі змінами) та від 23 жовтня 2023 року № 481 (зі змінами). Доповідач: Шипелик Олег Володимирович, директор комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня»
ВИСТУПИЛИ Надія Жук, Валентина Степюк. „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 14 додається.
СЛУХАЛИ 4 Про тариф на теплову енергію ТОВ «Луцьк-Екотепло». Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
ВИСТУПИЛИ Валентина Степюк. „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 15 додається.
СЛУХАЛИ 5 Про видачу посвідчень для безкоштовного проїзду на автобусних маршрутах в Нововолинській міській територіальній громаді на 2025 рік. Доповідач: Матрипула Петро Петрович, начальник відділу транспорту та зв”язку управління будівництва та інфраструктури.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 16 додається.
СЛУХАЛИ 6 Про видачу посвідчень для безкоштовного проїзду на міських автобусних маршрутах загального користування в м. Нововолинськ на І квартал 2025 року. Доповідач: Матрипула Петро Петрович, начальник відділу транспорту та зв”язку управління будівництва та інфраструктури.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 17 додається.
СЛУХАЛИ 7 Про розірвання Договору про організацію перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м. Нововолинську. Доповідач: Матрипула Петро Петрович, начальник відділу транспорту та зв”язку управління будівництва та інфраструктури.
ВИСТУПИЛИ Валентина Степюк. „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 18 додається.
СЛУХАЛИ 8 Про розірвання Договору про організацію перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м. Нововолинську. Доповідач: Матрипула Петро Петрович, начальник відділу транспорту та зв”язку управління будівництва та інфраструктури.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 19 додається.
СЛУХАЛИ 9 Про ціни на платні послуги закладів освіти Нововолинської міської ради Волинської області. Доповідач: Янюк Олег Миколайович, начальникуправління освіти.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 20 додається.
СЛУХАЛИ 10 Про затвердження Порядку використання коштів для надання матеріальної допомоги за ініціативи депутатів. Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної та ветеранської політики.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 21 додається.
СЛУХАЛИ 11 Про затвердження Порядку використання коштів для надання матеріальної допомоги громадянам Нововолинської міської територіальної громади. Доповідач:Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної та ветеранської політики.
ВИСТУПИЛИ Валентина Степюк. „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 22 додається.
СЛУХАЛИ 12 Про затвердження Порядку забезпечення продуктовими наборами окремих категорій соціально незахищених громадян. Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної та ветеранської політики.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 23 додається.
СЛУХАЛИ 13 Про затвердження Порядку використання коштів для надання фінансової підтримки сім’ям, що виховують двох дітей, одній з яких ще не виповнилося трьох років. Доповідач:Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної та ветеранської політики.
ВИСТУПИЛИ Валентина Степюк. „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 24 додається.
СЛУХАЛИ 14 Про затвердження Порядку використання коштів для надання адресної грошової допомоги на придбання твердого палива членам сімей загиблих військовослужбовців, членам сімей зниклих безвісти військовослужбовців в зоні ООС(АТО) та у бойових діях під час воєнної агресії Російської Федерації проти України, членам сімей військовослужбовців, які беруть безпосередню участь у бойових діях, особам, які досягли 70 річного віку, особам з інвалідністю I та II групи, внутрішньо переміщеним особам. Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної та ветеранської політики.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №25 додається.
СЛУХАЛИ 15 Про затвердження коефіцієнта співвідношення кількості пасажирів- пільговиків та пасажирів, що оплачують проїзд, на І квартал 2025 року. Доповідач:Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної та ветеранської політики.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 26 додається.
СЛУХАЛИ 16 Про надання одноразових грошових допомог. Доповідач:Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної та ветеранської політики.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №27 додається.
СЛУХАЛИ 17 Про виконання плану роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Нововолинської міської ради за 2024 рік. Доповідач: Груй Світлана Йосипівна, начальник організаційно-виконавчого відділу виконавчого комітету.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 28 додається.
СЛУХАЛИ 18 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Томашука Романа Віталійовича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 29 додається.
СЛУХАЛИ 19 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Очеретко Дар’ю Олександрівну з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 30 додається.
СЛУХАЛИ 20 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Шведаса Віктора Олеговича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 31 додається.
СЛУХАЛИ 21 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Макару Іллю Володимировича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 32 додається.
СЛУХАЛИ 22 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Ковальчука Олександра Олександровича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 33 додається.
СЛУХАЛИ 23 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Наумюка Віктора Олександровича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 34 додається.
СЛУХАЛИ 24 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Марчука Романа Анатолійовича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 35 додається.
СЛУХАЛИ 25 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Ващишина Миколу Євгеновича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 36 додається.
СЛУХАЛИ 26 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Пришляківського Олега Мироновича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 37 додається.
СЛУХАЛИ 27 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Томчука Якова Олександровича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 38 додається.
СЛУХАЛИ 28 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Доновського Віталія Олександровича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 39 додається.
СЛУХАЛИ 29 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Каганюка Валерія Святославовича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 40 додається.
СЛУХАЛИ 30 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Пастули Валерія Васильовича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 41 додається.
СЛУХАЛИ 31 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Крупеніч Володимира Миколайовича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 42 додається.
СЛУХАЛИ 32 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Пущало Галини Феодосіївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 43 додається.
СЛУХАЛИ 33 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Андросову Світлану Василівну з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 44 додається.
СЛУХАЛИ 34 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Шишкова Віктора Олеговича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 45 додається.
СЛУХАЛИ 35 Про взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Боровського Олександра Анатолійовича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №46 додається.
СЛУХАЛИ 36 Про відмову у взятті на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Зімосі Роману Миколайовичу з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №47 додається.
СЛУХАЛИ 37 Про відмову у взятті на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Оксентюку Віталію Анатолійовичу з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №48 додається.
СЛУХАЛИ 38 Про відмову у взятті на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Годлевському Олександру Степановичу. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 49 додається.
СЛУХАЛИ 39 Про відмову у взятті на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Бойкову Сергію Вікторовичу. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 50 додається.
СЛУХАЛИ 40 Про відмову у взятті на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Шеремет Наталії Леонідівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 51 додається.
СЛУХАЛИ 41 Про відмову у взятті на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Вознюку Андрію Павловичу. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №52 додається.
СЛУХАЛИ 42 Про відмову у взятті на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Степасюку Владиславу Руслановичу. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 53 додається.
СЛУХАЛИ 43 Про відмову у взятті на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Шевчуку Олександру Васильовичу. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 54 додається.
СЛУХАЛИ 44 Про відмову у взятті на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Демчуку Олексію Миколайовичу. Доповідач:Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 55 додається.
СЛУХАЛИ 45 Про включення до списків осіб, які користуються правом на першочергове одержання жилих приміщень Смаля Олександра Івановича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 56 додається.
СЛУХАЛИ 46 Про затвердження списків осіб, які перебувають на квартирному обліку та користуються правом на одержання жилих приміщень у новій редакції. Доповідач:Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 57 додається.
СЛУХАЛИ 47 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: _________. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 58 додається.
СЛУХАЛИ 48 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: __________. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 59 додається.
СЛУХАЛИ 49 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: __________. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 60 додається.
СЛУХАЛИ 50 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: _________. Доповідач:Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 61додається.
СЛУХАЛИ 51 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою:_______. Доповідач:Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 62 додається.
СЛУХАЛИ 52 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: _______. ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 63 додається.
СЛУХАЛИ 53 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: ________. Доповідач:Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 64 додається.
СЛУХАЛИ 54 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: _________. Доповідач:Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 65 додається.
СЛУХАЛИ 55 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: _________. Доповідач:Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 66 додається.
СЛУХАЛИ 56 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: _______. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 67 додається.
СЛУХАЛИ 57 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: _________. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 68 додається.
СЛУХАЛИ 58 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: _________. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 69 додається.
СЛУХАЛИ 59 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: __________. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 70 додається.
СЛУХАЛИ 60 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: _________. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 71 додається.
СЛУХАЛИ 61 Про надання дозволу _____ на оформлення договорів дарування частки житлового будинку та частки земельної ділянки та договору купівлі-продажу частки земельної ділянки на ім’я малолітньої дитини. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 72 додається.
СЛУХАЛИ 62 Про надання дозволу ______ та неповнолітньому ____ на оформлення договорів купівлі-продажу часток житлового будинку та часток земельних ділянок на ім’я _____. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 73 додається.
СЛУХАЛИ 63 Про надання дозволу на реєстрацію транспортного засобу на ім’я неповнолітньої дитини. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 74 додається.
СЛУХАЛИ 64 Про встановлення опіки над дитиною-сиротою, малолітнім _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 75 додається.
СЛУХАЛИ 65 Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, малолітньому _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 76 додається.
СЛУХАЛИ 66 Про встановлення опіки над дитиною, позбавленою батьківського піклування, малолітнім _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 77 додається.
СЛУХАЛИ 67 Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування неповнолітній ______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 78 додається.
СЛУХАЛИ 68 Про зміну статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, на статус дитини-сироти неповнолітній ____. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 79 додається.
СЛУХАЛИ 69 Про закріплення права на користування житлом за малолітнім _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 80 додається.
СЛУХАЛИ 70 Про відсутність участі батька, _____, у вихованні неповнолітнього сина ______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 81 додається.
СЛУХАЛИ 71 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _____. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 82 додається.
ЛУХАЛИ 72 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ____. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 83 додається.
СЛУХАЛИ 73 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _____. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 84 додається.
Міський голова Борис КАРПУС
Начальник організаційно-
виконавчого відділу виконавчого комітету Світлана ГРУЙ