Джерело: Нововолинська міська рада
ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОТОКОЛ
10 лютого 2025 року м. Нововолинськ №5
Засідання розпочалося о 12 год. 00 хв.
Засідання закінчилося о 13 год. 15 хв.
Засідання виконавчого комітету проводив
міський голова Борис Карпус
Присутні:
члени виконавчого комітету міської ради:
Галина Бурочук – начальник фінансового управління;
Олександр Гоцка – директор ТОВ «ВМК – Україна»;
Надія Жук – секретар міської ради;
Олена Леоненко – староста Благодатного старостинського округу;
Микола Пасевич – заступник міського голови з питань діяльності
виконавчих органів;
Валентина Степюк – керуюча справами виконавчого комітету міської ради;
Інна Степюк – староста Грибовицького старостинського округу;
Ніна Шумська – заступник міського голови з питань діяльності
виконавчих органів;
Алла Яковинець – староста Грядівського старостинського округу.
Взяли участь у засіданні:
від виконавчих органів міської ради:
Мирослава Власюк – головний спеціаліст відділу комунікацій управління
цифрової трансформації та комунікації;
Світлана Груй – начальник організаційно-виконавчого відділу
виконавчого комітету;
Ігор Дицьо – начальник юридичного відділу;
Іванна Думич – начальник служби у справах дітей;
Валентина Журавська –начальник управління соціальної та ветеранської
політики;
Ірина Киричук – начальник відділу містобудування та архітектури;
Тетяна Корнійчук – начальник управління економічної політики;
Петро Матрипула – начальник відділу транспорту та зв’язку управління
будівництва та інфраструктури.
Взяли участь у засіданні:
від підприємств, установ, організацій:
Василь Ришитюк – тимчасово виконуючий обов’язки головного лікаря
комунального некомерційного підприємства
«Нововолинська міська стоматологічна поліклініка».
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
№ з/п Назва рішення 1 Про організацію надання стоматологічної допомоги та стоматологічних медичних послуг, спрямованих на збереження, поліпшення та відновлення здоров’я пільговим категоріям населення територіальної громади у 2024 році. Доповідач: Ришитюк Василь Павлович, тимчасово виконуючий обов’язки головного лікаря комунального некомерційного підприємства «Нововолинська міська стоматологічна поліклініка».
2 Про внесення змін до бюджету Нововолинської міської територіальної громади на 2025 рік. Доповідач: Бурочук Галина Вікторівна, начальник фінансового управління.
3 Про схвалення змін до бюджету Нововолинської міської територіальної громади на 2025 рік. Доповідач: Бурочук Галина Вікторівна, начальник фінансового управління.
4 Про визнання таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Нововолинської міської ради від 03.10.2024 № 916. Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
5 Про надання згоди на передачу в оренду комунального майна та включення до Переліку об’єктів оренди першого типу. Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
6 Про надання дозволу на списання основного засобу. Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
7 Про постановку на баланс будівлі (незавершене будівництво), що знаходиться за адресою: вулиця Грушевського, будинок № 8, селище Благодатне. Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
8 Про надання дозволу на видалення зелених насаджень. Доповідач: Артинюк Роман Олександрович, начальник управління муніципальної варти.
9 Про переоформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами ФОП Шалю Р.А. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.
10 Про продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами ПРАТ «УКРАВТО ВОЛИНЬ». Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.
11 Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами ФОП Купі М.І. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.
12 Про продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами ФОП Купі М.І. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.
13 Про продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами ФОП Бабійчуку Б.Ф. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.
14 Про продовження дозволу на розміщення зовнішньої реклами ФОП Війтович Т. О. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.
15 Про затвердження Порядку забезпечення продуктовими наборами окремих категорій соціально незахищених громадян. Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної та ветеранської політики.
16 Про надання одноразових грошових допомог. Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної та ветеранської політики.
17 Про видачу посвідчення для безкоштовного проїзду на міських автобусних маршрутах загального користування в м. Нововолинськ на 2025 рік. Доповідач: Матрипула Петро Петрович, начальник відділу транспорту та зв’язку управління будівництва та інфраструктури.
18 Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Нововолинської міської ради від 16.01.2025 № 40. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
19 Про затвердження оновленого складу громадської комісії з житлово-побутових питань. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
20 Про затвердження складу наглядової ради у сфері розподілу соціального житла. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
21 Про внесення змін до облікової справи Аносової Лариси Миколаївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
22 Про внесення змін до облікової справи Біллеріса Дмитра Валерійовича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
23 Про внесення змін до облікової справи Боднар Валерії Валеріївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
24 Про внесення змін до облікової справи Бойко Наталії Володимирівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
25 Про внесення змін до облікової справи Бреславець Євгенії Євгенівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
26 Про внесення змін до облікової справи Клименко Аліни Олександрівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
27 Про внесення змін до облікової справи Корунець Наталії Іванівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
28 Про внесення змін до облікової справи Ринчак Тетяни Вікторівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділ.
29 Про внесення змін до облікової справи Суклад Валентини Володимирівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу
30 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Бардусової Ірини Вікторівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
31 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Гіцеєва Сергія Васильовича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу
32 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Гнатюк Наталії Юріївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
33 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Горошко Світлани Іванівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
34 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Желтоногової Любові Андріївни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
35 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Ліннік Тетяни Павлівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
36 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Мустяц Світлани Олександрівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
37 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Павленко Людмили Юріївни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
38 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Рагуліна Антона Павловича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
39 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Рубана Марка Любодаровича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
40 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Сагатова Володимира Васильовича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
41 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Соколової Світлани Володимирівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
42 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Тичинської Вікторії Валентинівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
43 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Шахрай Наталії Іванівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
44 Про затвердження списку громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб в новій редакції. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
45 Про зняття з соціального квартирного обліку Власюк Валентини Миколаївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
46 Про зняття з соціального квартирного обліку Войтович (Гребенюк) Дарини Леонідівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
47 Про зняття з соціального квартирного обліку Галушки Костянтина Анатолійовича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
48 Про зняття з соціального квартирного обліку Ілюкевича Віталія Сергійовича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
49 Про зняття з соціального квартирного обліку Лук’яненко Юлії Миколаївни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
50 Про зняття з соціального квартирного обліку Ляснюк Наталії Олегівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
51 Про зняття з соціального квартирного обліку Поповича Максима Ігоровича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
52 Про зняття з соціального квартирного обліку Праслової (Холяви) Олени Олександрівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
53 Про зняття з соціального квартирного обліку Сачука Сергія Олександровича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
54 Про зняття з соціального квартирного обліку Скубченко Надії Миколаївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
55 Про зняття з соціального квартирного обліку Судюк Яни Володимирівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
56 Про зняття з соціального квартирного обліку Шатровської Ірини Русланівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
57 Про зняття з соціального квартирного обліку Шелеста Ігоря Леонідовича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
58 Про зняття з соціального квартирного обліку Щербакова Віталія Олександровича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
59 Про зняття з соціального квартирного обліку Юркової Галини Мар’янівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
60 Про затвердження списків громадян, що користуються правом отримання квартир або садибних (одноквартирних) жилих будинків із житлового фонду соціального призначення. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
61 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: ________________________. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
62 Про надання дозволу _______ на оформлення договору дарування квартири на ім’я ____________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
63 Про припинення опіки _____ над дитиною-сиротою ________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
64 Про встановлення опіки ____ над дитиною-сиротою ________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
65 Про припинення піклування _______ над дитиною-сиротою _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
66 Про встановлення піклування ______ над дитиною-сиротою ________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
67 Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, малолітньому ______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
68 Про виведення _____ з числа вихованців ДБСТ _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
69 Про визначення ______ способів участі у вихованні та спілкуванні з малолітньою дочкою ___________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
70 Про затвердження висновку про доцільність позбавлення батьківських прав _________ відносно малолітньої дитини.
Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
71 Про затвердження висновку про доцільність позбавлення батьківських прав ________ відносно дітей.
Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
72 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, __.
Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
73 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
74 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
75 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
76 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
Результати голосування:
«за» –10
«проти» – 0
«утримались» – 0
ВИРІШИЛИ: порядок денний прийняти за основу.
Керуюча справами виконавчого комітету міської ради Валентина Степюк внесла пропозицію включити до порядку денного проєкт рішення «Про призначення відповідальних осіб за вчинення дій з державної реєстрації актів цивільного стану».
Результати голосування:
«за» –10
«проти» – 0
«утримались» – 0
ВИРІШИЛИ: порядок денний прийняти в цілому.
РІШЕННЯ, ПРИЙНЯТІ НА ЗАСІДАННІ ВИКОНКОМУ:
СЛУХАЛИ 1 Про організацію надання стоматологічної допомоги та стоматологічних медичних послуг, спрямованих на збереження, поліпшення та відновлення здоров’я пільговим категоріям населення територіальної громади у 2024 році.
Доповідач: Ришитюк Василь Павлович, тимчасово виконуючий обов’язки головного лікаря комунального некомерційного підприємства «Нововолинська міська стоматологічна поліклініка».
ВИСТУПИЛИ Борис Карпус. „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №89 додається.
СЛУХАЛИ 2 Про внесення змін до бюджету Нововолинської міської територіальної громади на 2025 рік. Доповідач: Бурочук Галина Вікторівна, начальник фінансового управління.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 90 додається.
СЛУХАЛИ 3 Про схвалення змін до бюджету Нововолинської міської територіальної громади на 2025 рік. Доповідач: Бурочук Галина Вікторівна, начальник фінансового управління.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 91 додається.
СЛУХАЛИ 4 Про визнання таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Нововолинської міської ради від 03.10.2024 № 916 . Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №92 додається.
СЛУХАЛИ 5 Про надання згоди на передачу в оренду комунального майна та включення до Переліку об’єктів оренди першого типу. Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
ВИСТУПИЛИ Валентина Степюк. „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 93 додається.
СЛУХАЛИ 6 Про надання дозволу на списання основного засобу. Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
ВИСТУПИЛИ Валентина Степюк. „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №94 додається.
СЛУХАЛИ 7 Про постановку на баланс будівлі (незавершене будівництво), що знаходиться за адресою: вулиця Грушевського, будинок № 8, селище Благодатне. Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
ВИСТУПИЛИ Валентина Степюк. „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №95 додається.
СЛУХАЛИ 8 Про надання дозволу на видалення зелених насаджень. Доповідач: Артинюк Роман Олександрович, начальник управління муніципальної варти.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №96 додається.
СЛУХАЛИ 9 Про переоформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами ФОП Шалю Р.А. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.
ВИСТУПИЛИ Борис Карпус, Галина Бурочук. „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №97 додається.
СЛУХАЛИ 10 Про продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами ПРАТ «УКРАВТО ВОЛИНЬ». Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.
ВИСТУПИЛИ Борис Карпус, Галина Бурочук. „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №98 додається.
СЛУХАЛИ 11 Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами ФОП Купі М.І. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.
ВИСТУПИЛИ Борис Карпус. Галина Бурочук повідомила, що станом на 01.02.2025 є заборгованість з надходження коштів від розміщення зовнішньої реклами у ФОП Купа М.І. „за”–0
„проти”–0
„утримались”– 10
ВИРІШИЛИ Рішення не прийняте. СЛУХАЛИ 12 Про продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами ФОП Купі М.І. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.
ВИСТУПИЛИ Борис Карпус. „за”–0
„проти”–0
„утримались”– 10
ВИРІШИЛИ Рішення не прийняте. СЛУХАЛИ 13 Про продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами ФОП Бабійчуку Б.Ф. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.
ВИСТУПИЛИ Борис Карпус, Галина Бурочук. „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №99 додається.
СЛУХАЛИ 14 Про продовження дозволу на розміщення зовнішньої реклами ФОП Війтович Т. О. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.
ВИСТУПИЛИ Борис Карпус, Галина Бурочук. „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №100 додається.
СЛУХАЛИ 15 Про затвердження Порядку забезпечення продуктовими наборами окремих категорій соціально незахищених громадян. Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної та ветеранської політики.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №101 додається.
СЛУХАЛИ 16 Про надання одноразових грошових допомог. Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної та ветеранської політики.
ВИСТУПИЛИ Борис Карпус, Ніна Шумська, Валентина Степюк. „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти зі змінами та доповненнями. Рішення №102 додається.
СЛУХАЛИ 17 Про видачу посвідчення для безкоштовного проїзду на міських автобусних маршрутах загального користування в м. Нововолинськ на 2025 рік. Доповідач: Матрипула Петро Петрович, начальник відділу транспорту та зв’язку управління будівництва та інфраструктури.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №103 додається.
СЛУХАЛИ 18 Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Нововолинської міської ради від 16.01.2025 № 40. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №104 додається.
СЛУХАЛИ 19 Про затвердження оновленого складу громадської комісії з житлово-побутових питань. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №105 додається.
СЛУХАЛИ 20 Про затвердження складу наглядової ради у сфері розподілу соціального житла. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №106 додається.
СЛУХАЛИ 21 Про внесення змін до облікової справи Аносової Лариси Миколаївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №107 додається.
СЛУХАЛИ 22 Про внесення змін до облікової справи Біллеріса Дмитра Валерійовича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ Валентина Степюк. „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №108 додається.
СЛУХАЛИ 23 Про внесення змін до облікової справи Боднар Валерії Валеріївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №109 додається.
СЛУХАЛИ 24 Про внесення змін до облікової справи Бойко Наталії Володимирівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №110 додається.
СЛУХАЛИ 25 Про внесення змін до облікової справи Бреславець Євгенії Євгенівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №111 додається.
СЛУХАЛИ 26 Про внесення змін до облікової справи Клименко Аліни Олександрівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №112 додається.
СЛУХАЛИ 27 Про внесення змін до облікової справи Корунець Наталії Іванівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №113 додається.
СЛУХАЛИ 28 Про внесення змін до облікової справи Ринчак Тетяни Вікторівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділ.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №114 додається.
СЛУХАЛИ 29 Про внесення змін до облікової справи Суклад Валентини Володимирівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №115 додається.
СЛУХАЛИ 30 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Бардусової Ірини Вікторівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №116 додається.
СЛУХАЛИ 31 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Гіцеєва Сергія Васильовича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №117 додається.
СЛУХАЛИ 32 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Гнатюк Наталії Юріївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №118 додається.
СЛУХАЛИ 33 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Горошко Світлани Іванівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №119 додається.
СЛУХАЛИ 34 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Желтоногової Любові Андріївни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №120 додається.
СЛУХАЛИ 35 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Ліннік Тетяни Павлівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №121 додається.
СЛУХАЛИ 36 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Мустяц Світлани Олександрівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №122 додається.
СЛУХАЛИ 37 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Павленко Людмили Юріївни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №123 додається.
СЛУХАЛИ 38 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Рагуліна Антона Павловича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №124 додається.
СЛУХАЛИ 39 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Рубана Марка Любодаровича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №125 додається.
СЛУХАЛИ 40 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Сагатова Володимира Васильовича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №126 додається.
СЛУХАЛИ 41 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Соколової Світлани Володимирівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №127 додається.
СЛУХАЛИ 42 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Тичинської Вікторії Валентинівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №128 додається.
СЛУХАЛИ 43 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Шахрай Наталії Іванівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №129 додається.
СЛУХАЛИ 44 Про затвердження списку громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб в новій редакції. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ Борис Карпус. „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №130 додається.
СЛУХАЛИ 45 Про зняття з соціального квартирного обліку Власюк Валентини Миколаївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №131додається.
СЛУХАЛИ 46 Про зняття з соціального квартирного обліку Войтович (Гребенюк) Дарини Леонідівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №132 додається.
СЛУХАЛИ 47 Про зняття з соціального квартирного обліку Галушки Костянтина Анатолійовича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №133 додається.
СЛУХАЛИ 48 Про зняття з соціального квартирного обліку Ілюкевича Віталія Сергійовича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №134 додається.
СЛУХАЛИ 49 Про зняття з соціального квартирного обліку Лук’яненко Юлії Миколаївни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №135 додається.
СЛУХАЛИ 50 Про зняття з соціального квартирного обліку Ляснюк Наталії Олегівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №136 додається.
СЛУХАЛИ 51 Про зняття з соціального квартирного обліку Поповича Максима Ігоровича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №137 додається.
СЛУХАЛИ 52 Про зняття з соціального квартирного обліку Праслової (Холяви) Олени Олександрівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №138 додається.
СЛУХАЛИ 53 Про зняття з соціального квартирного обліку Сачука Сергія Олександровича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №139 додається.
СЛУХАЛИ 54 Про зняття з соціального квартирного обліку Скубченко Надії Миколаївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №140 додається.
СЛУХАЛИ 55 Про зняття з соціального квартирного обліку Судюк Яни Володимирівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №141 додається.
СЛУХАЛИ 56 Про зняття з соціального квартирного обліку Шатровської Ірини Русланівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №142 додається.
СЛУХАЛИ 57 Про зняття з соціального квартирного обліку Шелеста Ігоря Леонідовича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №143 додається.
СЛУХАЛИ 58 Про зняття з соціального квартирного обліку Щербакова Віталія Олександровича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №144 додається.
СЛУХАЛИ 59 Про зняття з соціального квартирного обліку Юркової Галини Мар’янівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №145 додається.
СЛУХАЛИ 60 Про затвердження списків громадян, що користуються правом отримання квартир або садибних (одноквартирних) жилих будинків із житлового фонду соціального призначення. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №146 додається.
СЛУХАЛИ 61 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: _____________. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №147 додається.
СЛУХАЛИ 62 Про надання дозволу _________ на оформлення договору дарування квартири на ім’я ________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Олександр Гоцка. „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №148 додається.
СЛУХАЛИ 63 Про припинення опіки _____ над дитиною-сиротою _____. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №149 додається.
СЛУХАЛИ 64 Про встановлення опіки _____ над дитиною-сиротою ____. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №150 додається.
СЛУХАЛИ 65 Про припинення піклування _______ над дитиною-сиротою _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №151 додається.
СЛУХАЛИ 66 Про встановлення піклування _____ над дитиною-сиротою _________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №152 додається.
СЛУХАЛИ 67 Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, малолітньому _________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №153 додається.
СЛУХАЛИ 68 Про виведення ______ з числа вихованців ДБСТ _____. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №154 додається.
СЛУХАЛИ 69 Про визначення _____способів участі у вихованні та спілкуванні з малолітньою дочкою ________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №155 додається.
СЛУХАЛИ 70 Про затвердження висновку про доцільність позбавлення батьківських прав ______ відносно малолітньої дитини. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Ніна Шумська, Валентина Степюк. „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №156 додається.
СЛУХАЛИ 71 Про затвердження висновку про доцільність позбавлення батьківських прав ______ відносно дітей. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Борис Карпус, Валентина Степюк. „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №157 додається.
СЛУХАЛИ 72 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _____. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №158 додається.
СЛУХАЛИ 73 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №159 додається.
СЛУХАЛИ 74 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №160 додається.
СЛУХАЛИ 75 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _____. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №161 додається.
СЛУХАЛИ 76 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №162 додається.
СЛУХАЛИ 77 Про призначення відповідальних осіб за вчинення дій з державної реєстрації актів цивільного стану. Доповідач: Медведь Ольга Святославівна, начальник управління «Центр надання адміністративних послуг».
ВИСТУПИЛИ „за”–10 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №163 додається.
Міський голова Борис КАРПУС
Начальник організаційно-
виконавчого відділу виконавчого комітету Світлана ГРУЙ