Головна Без категорії ПРОТОКОЛ №8 засідання виконавчого комітету від 20 березня 2025 року

ПРОТОКОЛ №8 засідання виконавчого комітету від 20 березня 2025 року

32
0

Джерело: Нововолинська міська рада

Виконавчий комітет Нововолинської міської ради

ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ПРОТОКОЛ

20 березня 2025 року                         м. Нововолинськ                                      №8

                                                                      Засідання розпочалося о 10 год. 00 хв.

                                                                     Засідання закінчилося  о 11 год.05 хв.

Засідання виконавчого комітету проводив

  міський голова Борис Карпус

Присутні:

члени виконавчого  комітету міської ради:

Галина Бурочук       –  начальник фінансового управління;

Олександр  Гоцка    –  директор ТОВ «ВМК – Україна»;

Надія Жук                –  секретар міської ради;

Олена Леоненко      –  староста Благодатного старостинського округу;

Микола Пасевич     –   заступник міського голови з питань діяльності

виконавчих органів;

Валентина Степюк  –  керуюча справами виконавчого комітету міської ради;

Інна Степюк            –   староста Грибовицького старостинського округу;

Відсутні:

члени виконавчого  комітету міської ради:

Ніна Шумська         –   заступник міського голови з питань діяльності

виконавчих органів;

Алла Яковинець      –  староста Грядівського старостинського округу.

Взяли участь у засіданні:          

від виконавчих органів міської ради:

Святослав Бабичук    – начальник  відділу  з питань надзвичайних

ситуацій та цивільного захисту населення;

Катерина Бонюк         – начальник  відділу комунікацій управління

цифрової трансформації та комунікації;

Сергій Гальчик          –  начальник відділу   державного архітектурно-

будівельного контролю;

Світлана Груй             – начальник організаційно-виконавчого відділу

виконавчого комітету;

Ігор Дицьо                  –  начальник юридичного відділу;

Наталія Древінська    –  головний спеціаліст відділу містобудування  та

архітектури;

Іванна Думич               – начальник служби у справах дітей;

Валентина Журавська –начальник управління соціальної та ветеранської

політики;

Тетяна Корнійчук       – начальник управління економічної політики;

Наталія Кухарець       –  головний спеціаліст організаційно-виконавчого відділу

виконавчого комітету;

Петро Матрипула       – начальник відділу тарнспорту та зв»язку управління

будівництва та інфраструктури;

Олеся  Сословська     –  начальник відділу  міжнародного                                 .

                                         співробітництва, туризму та промоції;

Катерина Чушкіна      –  начальник відділу  культури;

Олег Янюк                  –  начальник управління освіти.

Взяли участь у засіданні:          

від підприємств, установ, організацій:

Ольга Попіка             –   директор комунального некомерційного підприємства

«Нововолинський центр первинної

медико-санітарної роботи».

Василь Ришитюк      –   т.в.о. головного лікаря комунального

некомерційного    підприємства «Нововолинська міська

стоматологічна поліклніка».

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

№ з/п Назва рішення 1 Про організацію надання первинної медичної допомоги з профілактики захворювань населення та підтримки громадського здоров’я на території громади у 2024 році. Доповідач:Попіка Ольга Олександрівна, директор комунального некомерційного підприємства «Нововолинський центр первинної медико-санітарної роботи».

2 Про роботу управління «Центр надання адміністративних послуг» за 2024 рік. Доповідач:Медведь Ольга Святославівна, начальник управління «Центр надання адміністративних послуг».

3 Про роботу відділу  міжнародного співробітництва, туризму та промоції виконавчого комітету Нововолинської міської ради у 2024 році. Доповідач:Сословська Олеся Іванівна, начальник відділу  міжнародного співробітництва, туризму та промоції.

4 Про стан обліку земельних ділянок, які перебувають в користуванні на умовах оренди та стан сплати орендної плати за 2024 рік. Доповідач: Орищук Світлана Іванівна, начальник  відділу  земельних відносин.

5 Про стан утримання фонду захисних споруд цивільного захисту Нововолинської територіальної громади та їх готовність до використання за призначенням. Доповідач: Бабичук Святослав Володимирович, начальник  відділу цивільного захисту  та надзвичайних ситуацій.

6 Про зовнішню рекламу, здійснення контролю та усунення виявлених порушень на території Нововолинської територіальної громади у 2023-2024 роках. Доповідач: Древінська Наталія Володимирівна, головний спеціаліст відділу містобудування та архітектури.

7 Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами. Доповідач: Древінська Наталія Володимирівна, головний спеціаліст відділу містобудування та архітектури.

8 Про переведення житлових приміщень у нежитлові під розміщення салону краси. Доповідач: Древінська Наталія Володимирівна, головний спеціаліст відділу містобудування та архітектури.

9 Про експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів комерційного призначення, не прийнятих в експлуатацію та незареєстрованих

в установленому законодавством порядку.

Доповідач: Гальчик Сергій Миколайович, начальник відділу державного архітектурно-будівельного контролю.

10 Про затвердження зразків документів адміністративної комісії при виконавчому комітеті міської ради.

Доповідач: Гальчик Сергій Миколайович, начальник відділу державного архітектурно-будівельного контролю.

11 Про схвалення змін до бюджету Нововолинської міської територіальної громади на 2025 рік. Доповідач: Бурочук Галина Вікторівна, начальник фінансового управління.

12 Про затвердження Положення про преміювання обдарованих дітей та педагогічних працівників Нововолинської школи мистецтв. Доповідач: Чушкіна Катерина Сергіївна, начальник відділу культури Нововолинської міської ради.

13 Про надання згоди на передачу в оренду комунального майна та включення до Переліку об’єктів оренди першого типу. Доповідач:Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.

14 Про визнання таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Нововолинської міської ради від 18 січня 2024 року №40. Доповідач:Ришитюк Василь Павлович, т.в.о. головного лікаря комунального некомерційного підприємства «Нововолинська міська стоматологічна поліклніка».

15 Про закріплення території обслуговування за закладами загальної середньої освіти Нововолинської міської територіальної громади. Доповідач: Янюк Олег Миколайович, начальник управління освіти.

16 Про затвердження переліку категорій громадян, яким буде безкоштовно видано персональний пільговий електронний квиток для безоплатного проїзду на міських маршрутах загального користування  Нововолинської територіальної громади. Доповідач: Доповідач: Матрипула Петро Петрович, начальник відділу транспорту та звязку управління будівництва та інфраструктури.

17 Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів на міських автобусних  маршрутах загального користування у місті Нововолинськ. Доповідач: Доповідач: Матрипула Петро Петрович, начальник відділу транспорту та звязку управління будівництва та інфраструктури.

18 Про внесення змін до Порядку використання коштів для відшкодування ВУКГ витрат на поховання, затвердженого рішенням виконавчого комітету від 07 листопада 2024 року № 992. Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної та ветеранської політики.

19 Про надання одноразових грошових допомог. Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної та ветеранської політики.

20 Про план роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Нововолинської міської ради на ІІ квартал 2025 року.

Доповідач: Груй Світлана Йосипівна, начальник організаційно-виконавчого відділу виконкому.

21 Про внесення змін до облікової справи Євстефєєвої Людмили Вікторівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

22 Про внесення змін до облікової справи Звягінцевої Олени Олександрівни. Доповідач:Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

23 Про внесення змін до облікової справи Зобової Вікторії Станіславівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

24 Про внесення змін до облікової справи Іващенко Олени Михайлівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

25 Про внесення змін до облікової справи Кірєєвої Наталії Вікторівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

26 Про внесення змін до облікової справи Ковалевської Тетяни Володимирівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

27 Про внесення змін до облікової справи Коломійцевої Оксани Миколаївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

28 Про внесення змін до облікової справи Колоскової Ольги Юріївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

29 Про внесення змін до облікової справи Коссе Валентини Іванівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

30 Про внесення змін до облікової справи Кофанової Валентини Захарівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

31 Про внесення змін до облікової справи Кукуша Юрія Вікторовича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

32 Про внесення змін до облікової справи Куликовської Людмили Григорівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

33 Про внесення змін до облікової справи Кульбачної Марини Миколаївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

34 Про внесення змін до облікової справи Кучерявої Лілії Дмитрівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

35 Про внесення змін до облікової справи Кушицької Наталії Володимирівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

36 Про внесення змін до облікової справи Кушнеренко Світлани Олексіївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

37 Про внесення змін до облікової справи Кущія Анатолія Івановича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

38 Про внесення змін до облікової справи Майструк Ірини Іванівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

39 Про внесення змін до облікової справи Мартиненко Ганни Геннадіївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

40 Про внесення змін до облікової справи Мартинюк Шаіри Абитівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

41 Про внесення змін до облікової справи Миколайчук Ірини Вікторівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

42 Про внесення змін до облікової справи Мирошниченко Валентини Петрівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

43 Про внесення змін до облікової справи Мілюк Світлани Владиленівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

44 Про внесення змін до облікової справи Пастули Валерія Васильовича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

45 Про внесення змін до облікової справи Прохорової Любові Миколаївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

46 Про внесення змін до облікової справи Пузанова Павла Володимировича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

47 Про внесення змін до облікової справи Пчельнікової Лідії Вікторівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

48 Про внесення змін до облікової справи Фарамазян Марини Камоївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

49 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Боровка Валентина Валерійовича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

50 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщенихосіб Борщ Валентини Петрівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

51 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Дикої Валентини Федорівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

52 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Курчевої Антоніни Павлівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

53 Про затвердження списку громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб в новій редакції. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

54 Про надання  дозволу  неповнолітній ______ на оформлення договорів дарування частки житлового будинку з господарськими будівлями та спорудами та частки земельної ділянки  на ім’я неповнолітньої дитини. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

55 Про надання  дозволу на продаж приватизованої двокімнатної квартири неповнолітній ________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

56 Про надання дозволу _______ на оформлення договорів купівлі-продажу житлового будинку з надвірними будівлями та спорудами та  земельної ділянки на ім’я ________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

57 Про надання дозволу неповнолітньому _____ на оформлення договорів дарування ½ частки житлового будинку з господарськими будівлями та спорудами та ½ частки земельної ділянки  на ім’я неповнолітньої дитини. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

58 Про надання  дозволу ______, неповнолітньому   ______ на оформлення договору дарування квартири на ім’я _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

59 Про надання дозволу неповнолітній _____ на укладання договору про поділ спадкового майна. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

60 Про надання повної цивільної дієздатності неповнолітній особі. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

61 Про надання повної цивільної дієздатності неповнолітній особі. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

62 Про надання статусу дитини-сироти малолітній _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

63 Про встановлення опіки над дитиною-сиротою, малолітньою ________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

64 Про встановлення опіки над дитиною, позбавленою батьківського піклування, малолітнім _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

65 Про влаштування на цілодобове перебування до Люблинецького ліцею Волинської обласної ради неповнолітньої _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

66 Про припинення опіки ______ над малолітнім ______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

67 Про визначення місця проживання малолітнього _________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

68 Про відсутність участі батька, _____, у вихованні малолітнього _________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

69 Про затвердження висновку про доцільність позбавлення батьківських прав ________ відносно малолітнього сина.

Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

70 Про надання статусу дитини яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ___________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

71 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _________.

Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

72 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _______________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

73 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ___________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

74 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ___________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

75 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

Результати голосування:

«за» –8

«проти» – 0

«утримались» – 0

ВИРІШИЛИ: порядок денний  прийняти за основу.

Міський голова Борис Карпус запропонував  перенести на наступне засідання виконкому  2 (два) проєкти рішень:

  • про роботу управління «Центр надання адміністративних послуг» за 2024 рік;
  • про стан обліку земельних ділянок, які перебувають в користуванні на умовах оренди та стан сплати орендної плати за 2024 рік.

Заслухати ці питання на наступному черговому  засіданні виконкому у квітні.

У зв’язку з необхідню керуюча справами виконавчого комітету Валентина Степюк запропонувала внести до порядку денного питання: про утворення місцевої комісії для формування пропозицій стосовно потреби  щодо спрямування субвенції у 2025 році з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту із забезпечення житлом дитячих будинків сімейного типу, дітей -сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Результати голосування:

«за» –8

«проти» – 0

«утримались» – 0

ВИРІШИЛИ: порядок денний  зі змінами та  доповненнями прийняти в цілому.

 РІШЕННЯ, ПРИЙНЯТІ  НА ЗАСІДАННІ  ВИКОНКОМУ:

СЛУХАЛИ 1 Про організацію надання первинної медичної допомоги з профілактики захворювань населення та підтримки громадського здоров’я на території громади у 2024 році. Доповідач: Попіка Ольга Олександрівна, директор комунального некомерційного підприємства « Нововолинський центр первинної медико-санітарної роботи».

ВИСТУПИЛИ Борис Карпус, Валентина Степюк, Олександр Гоцка, Галина Бурочук. „за”–8

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 302 додається.

 СЛУХАЛИ 2 Про роботу відділу  міжнародного співробітництва, туризму та промоції виконавчого комітету Нововолинської міської ради у 2024 році. Доповідач:Сословська Олеся Іванівна, начальник відділу  міжнародного співробітництва, туризму та промоції.

ВИСТУПИЛИ  Борис Карпус. „за”–8

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення № 303 додається.

СЛУХАЛИ 3 Про стан утримання фонду захисних споруд цивільного захисту Нововолинської територіальної громади та їх готовність до використання за призначенням. Доповідач: Бабичук Святослав Володимирович, начальник  відділу цивільного захисту  та надзвичайних ситуацій.

ВИСТУПИЛИ  Борис Карпус. „за”–8

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №304 додається.

СЛУХАЛИ 4 Про зовнішню рекламу, здійснення контролю та усунення виявлених порушень на території Нововолинської територіальної громади у 2023-2024 роках. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №305 додається.

СЛУХАЛИ 5 Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення № 306 додається.

СЛУХАЛИ 6 Про переведення житлових приміщень у нежитлові під розміщення салону краси. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №307 додається.

СЛУХАЛИ 7 Про експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів комерційного призначення, не прийнятих в експлуатацію та незареєстрованих в установленому законодавством порядку. Доповідач: Гальчик Сергій Миколайович, начальник відділу державного архітектурно-будівельного контролю.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №308 додається.

СЛУХАЛИ 8 Про затвердження зразків документів адміністративної комісії при виконавчому комітеті міської ради. Доповідач: Гальчик Сергій Миколайович, начальник відділу державного архітектурно-будівельного контролю.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №309 додається.

СЛУХАЛИ 9 Про схвалення змін до бюджету Нововолинської міської територіальної громади на 2025 рік. Доповідач: Бурочук Галина Вікторівна, начальник фінансового управління.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №310 додається.

СЛУХАЛИ 10 Про затвердження Положення про преміювання обдарованих дітей та педагогічних працівників Нововолинської школи мистецтв. Доповідач: Чушкіна Катерина Сергіївна, начальник відділу культури Нововолинської міської ради.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №311 додається.

СЛУХАЛИ 11 Про надання згоди на передачу в оренду комунального майна та включення до Переліку об’єктів оренди першого типу. Доповідач:Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”–

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 312 додається.

СЛУХАЛИ 12 Про визнання таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Нововолинської міської ради від 18 січня 2024 року №40. Доповідач:Ришитюк  Василь Павлович, т.в.о. головного лікаря комунального некомерційного підприємства «Нововолинська міська стоматологічна поліклніка».

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ  Рішення прийняти в цілому. Рішення № 313 додається.

СЛУХАЛИ 13 Про закріплення території обслуговування за закладами загальної середньої освіти Нововолинської міської територіальної громади. Доповідач: Янюк Олег Миколайович, начальник управління освіти.

ВИСТУПИЛИ  „за”– 8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення № 314 додається.

СЛУХАЛИ 14 Про затвердження переліку категорій громадян, яким буде безкоштовно видано персональний пільговий електронний квиток для безоплатного проїзду на міських маршрутах загального користування  Нововолинської територіальної громади. Доповідач: Доповідач: Матрипула Петро Петрович, начальник відділу транспорту та зв»язку управління будівництва та інфраструктури.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №315 додається.

СЛУХАЛИ 15 Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів на міських автобусних  маршрутах загального користування у місті Нововолинськ. Доповідач: Доповідач: Матрипула Петро Петрович, начальник відділу транспорту та зв»язку управління будівництва та інфраструктури.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №316 додається.

СЛУХАЛИ 16 Про внесення змін до Порядку використання коштів для відшкодування ВУКГ витрат на поховання, затвердженого рішенням виконавчого комітету від 07 листопада 2024 року № 992. Доповідач:Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної та ветеранської політики.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення № 317 додається.

СЛУХАЛИ 17 Про надання одноразових грошових допомог. Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної та ветеранської політики.

ВИСТУПИЛИ Валентина Степюк. „за”–8

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №318 додається.

СЛУХАЛИ 18 Про план роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Нововолинської міської ради на ІІ квартал 2025 року. Доповідач: Груй Світлана Йосипівна, начальник організаційно-виконавчого відділу виконкому.

ВИСТУПИЛИ „за”– „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення № 319 додається.

СЛУХАЛИ 19 Про внесення змін до облікової справи Євстефєєвої Людмили Вікторівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №320 додається.

СЛУХАЛИ 20 Про внесення змін до облікової справи Звягінцевої Олени Олександрівни. Доповідач:Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення № 321 додається.

СЛУХАЛИ 21 Про внесення змін до облікової справи Зобової Вікторії Станіславівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №322 додається.

СЛУХАЛИ 22 Про внесення змін до облікової справи Іващенко Олени Михайлівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу

ВИСТУПИЛИ Валентина Степюк. „за”–

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №323 додається.

СЛУХАЛИ 23 Про внесення змін до облікової справи Кірєєвої Наталії Вікторівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №324 додається.

СЛУХАЛИ 24 Про внесення змін до облікової справи Ковалевської Тетяни Володимирівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ „за”– „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №325 додається.

СЛУХАЛИ 25 Про внесення змін до облікової справи Коломійцевої Оксани Миколаївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №326 додається.

СЛУХАЛИ 26 Про внесення змін до облікової справи Колоскової Ольги Юріївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №327 додається.

СЛУХАЛИ 27 Про внесення змін до облікової справи Коссе Валентини Іванівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №328 додається.

СЛУХАЛИ 28 Про внесення змін до облікової справи Кофанової Валентини Захарівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №329 додається.

СЛУХАЛИ 29 Про внесення змін до облікової справи Кукуша Юрія Вікторовича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №330 додається.

СЛУХАЛИ 30 Про внесення змін до облікової справи Куликовської Людмили Григорівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №331 додається.

СЛУХАЛИ 31 Про внесення змін до облікової справи Кульбачної Марини Миколаївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №332 додається.

СЛУХАЛИ 32  Про внесення змін до облікової справи Кучерявої Лілії Дмитрівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення № 333 додається.

СЛУХАЛИ 33 Про внесення змін до облікової справи Кушицької Наталії Володимирівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №334 додається.

СЛУХАЛИ 34 Про внесення змін до облікової справи Кушнеренко Світлани Олексіївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №335 додається.

СЛУХАЛИ 35 Про внесення змін до облікової справи Кущія Анатолія Івановича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №336 додається.

СЛУХАЛИ 36 Про внесення змін до облікової справи Майструк Ірини Іванівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №337 додається.

СЛУХАЛИ 37 Про внесення змін до облікової справи Мартиненко Ганни Геннадіївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення № 338 додається.

СЛУХАЛИ 38 Про внесення змін до облікової справи Мартинюк Шаіри Абитівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №339 додається.

СЛУХАЛИ 39 Про внесення змін до облікової справи Миколайчук Ірини Вікторівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення № 340 додається.

СЛУХАЛИ 40 Про внесення змін до облікової справи Мирошниченко Валентини Петрівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №341додається.

СЛУХАЛИ 41 Про внесення змін до облікової справи Мілюк Світлани Владиленівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №342 додається.

СЛУХАЛИ 42 Про внесення змін до облікової справи Пастули Валерія Васильовича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №343 додається.

СЛУХАЛИ 43 Про внесення змін до облікової справи Прохорової Любові Миколаївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №344 додається.

СЛУХАЛИ 44 Про внесення змін до облікової справи Пузанова Павла Володимировича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №345 додається.

СЛУХАЛИ 45 Про внесення змін до облікової справи Пчельнікової Лідії Вікторівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №346 додається.

СЛУХАЛИ 46 Про внесення змін до облікової справи Фарамазян Марини Камоївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №347 додається.

СЛУХАЛИ 47 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Боровка Валентина Валерійовича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення № 348 додається.

СЛУХАЛИ 48 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщенихосіб Борщ Валентини Петрівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ „за”–78 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №349 додається.

СЛУХАЛИ 49 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Дикої Валентини Федорівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №350 додається.

СЛУХАЛИ 50  Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Курчевої Антоніни Павлівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №351 додається.

СЛУХАЛИ 51 Про затвердження списку громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб в новій редакції. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №352 додається.

СЛУХАЛИ 52 Про надання  дозволу  неповнолітній ______ на оформлення договорів дарування частки житлового будинку з господарськими будівлями та спорудами та частки земельної ділянки  на ім’я неповнолітньої дитини. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

ВИСТУПИЛИ „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №353 додається.

СЛУХАЛИ 53 Про надання  дозволу на продаж приватизованої двокімнатної квартири неповнолітній _____/ Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №354 додається.

СЛУХАЛИ 54 Про надання дозволу ______ на оформлення договорів купівлі-продажу житлового будинку з надвірними будівлями та спорудами та  земельної ділянки на ім’я ____/ Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №355додається.

СЛУХАЛИ 55 Про надання дозволу неповнолітньому ____ на оформлення договорів дарування ½ частки житлового будинку з господарськими будівлями та спорудами та ½ частки земельної ділянки  на ім’я неповнолітньої дитини. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №356 додається.

СЛУХАЛИ 56 Про надання  дозволу _____, неповнолітньому   ____ на оформлення договору дарування квартири на ім’я ____. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №357 додається.

СЛУХАЛИ 57 Про надання дозволу неповнолітній ___ на укладання договору про поділ спадкового майна. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №358 додається.

СЛУХАЛИ 58  Про надання повної цивільної дієздатності неповнолітній особі. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №359 додається.

СЛУХАЛИ 59  Про надання повної цивільної дієздатності неповнолітній особі. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №360 додається.

СЛУХАЛИ 60 Про надання статусу дитини-сироти малолітній ____. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №361 додається.

СЛУХАЛИ 61 Про встановлення опіки над дитиною-сиротою, малолітньою _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №362 додається.

СЛУХАЛИ 62 Про встановлення опіки над дитиною, позбавленою батьківського піклування, малолітнім _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №363 додається.

СЛУХАЛИ 63 Про влаштування на цілодобове перебування до Люблинецького ліцею Волинської обласної ради неповнолітньої _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №364 додається.

СЛУХАЛИ 64 Про припинення опіки ____ над малолітнім ______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №365 додається.

СЛУХАЛИ 65 Про визначення місця проживання малолітнього ____. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №366 додається.

СЛУХАЛИ 66 Про відсутність участі батька, ___, у вихованні малолітнього _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №367 додається.

СЛУХАЛИ 67 Про затвердження висновку про доцільність позбавлення батьківських прав ____ відносно малолітнього сина. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №368 додається.

СЛУХАЛИ 68 Про надання статусу дитини яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _____________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №369 додається.

СЛУХАЛИ 69 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ______________-. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №370 додається.

СЛУХАЛИ 70 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _______________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №371 додається.

СЛУХАЛИ 71 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _____________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №372 додається.

СЛУХАЛИ 72 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №373 додається.

СЛУХАЛИ 73 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, __________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №374 додається.

СЛУХАЛИ 74  Про утворення місцевої комісії для формування пропозицій стосовно потреби  щодо спрямування субвенції у 2025 році з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту із забезпечення житлом дитячих будинків сімейного типу, дітей -сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах  дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–8 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти  в цілому. Рішення №375 додається.

Міський голова                                                                                  Борис КАРПУС

Начальник організаційно-

виконавчого відділу виконавчого комітету                                     Світлана ГРУЙ




реклама у Нововолинськ