Джерело: Нововолинська міська рада
ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОТОКОЛ
01 травня 2025 року м. Нововолинськ №12
Засідання розпочалося о 10 год. 00 хв.
Засідання закінчилося о 10 год. 45 хв.
Засідання виконавчого комітету проводив
міський голова Борис Карпус
Присутні:
члени виконавчого комітету міської ради:
Галина Бурочук – начальник фінансового управління;
Олександр Гоцка – директор ТОВ «ВМК – Україна»;
Надія Жук – секретар міської ради;
Олена Леоненко – староста Благодатного старостинського округу;
Микола Пасевич – заступник міського голови з питань діяльності
виконавчих органів;
Валентина Степюк – керуюча справами виконавчого комітету міської ради;
Інна Степюк – староста Грибовицького старостинського округу;
Ніна Шумська – заступник міського голови з питань діяльності
виконавчих органів.
Відсутні:
члени виконавчого комітету міської ради:
Алла Яковинець – староста Грядівського старостинського округу.
Взяли участь у засіданні:
від виконавчих органів міської ради:
Катерина Бонюк – головний спеціаліст відділу комунікацій управління
цифрової трансформації та комунікації;
Світлана Груй – начальник організаційно-виконавчого відділу
виконавчого комітету;
Ігор Дицьо – начальник юридичного відділу;
Іванна Думич – начальник служби у справах дітей;
Валентина Журавська – начальник управління соціальної політики;
Тетяна Корнійчук – заступник начальника управління економічної політики.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
№ з/п Назва рішення 1 Про схвалення змін до бюджету Нововолинської міської територіальної громади на 2025 рік. Доповідач: Бурочук Галина Вікторівна, начальник фінансового управління.
2 Про надання дозволу на списання основних засобів. Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
3 Про затвердження результатів продажу та завершення приватизації об’єкта малої приватизації нежитлового приміщення (будинок ФАП) загальною площею 75,9 м2, що знаходиться за адресою: вулиця Адама Кисіля, 12а, село Низкиничі, Володимирський район, Волинська область. Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
4 Про затвердження протоколу засідання аукціонної комісії для продажу об’єкта малої приватизації нежитлового приміщення загальною площею 340,6 м2, що знаходиться за адресою: вулиця Винниченка, будинок 14, місто Нововолинськ, Володимирський район, Волинська область. Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
5 Про затвердження коефіцієнтів співвідношення кількості пасажирів- пільговиків та пасажирів, що оплачують проїзд, на ІІ квартал 2025 року. Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної політики.
6 Про затвердження Порядку використання коштів для відшкодування витрат за відпочинок членів сімей загиблих (померлих) військовослужбовців (дружин з дітьми), батьків загиблих (померлих) військовослужбовців, батьків осіб, смерть яких настала під час Революції Гідності та яким присвоєно звання Герой України. Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної політики.
7 Про затвердження Порядку використання коштів для компенсації вартості придбаних медикаментів громадянам, яким присвоєно звання «Почесний громадянин Нововолинської міської територіальної громади». Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної політики.
8 Про надання одноразових грошових допомог. Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної політики.
9 Про внесення змін до облікової справи Бондаренко Віри Сергіївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
10 Про внесення змін до облікової справи Гончаренко Галини Василівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
11 Про внесення змін до облікової справи Панченко Лідії Григорівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
12 Про внесення змін до облікової справи Сазанської Олени Миколаївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
13 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Вельгус Інни Василівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
14 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Карачевської Наталії Геннадіївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
15 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Клінчака Миколи Васильовича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
16 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Петрушишина Максима Миколайовича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
17 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Страхової Олени Іванівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
18 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Туренка Миколи Петровича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
19 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Шаповалової Тетяни Дмитрівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
20 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Яцини Артема Євгеновича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
21 Про затвердження списку громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб в новій редакції. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
22 Про надання дозволу ________, неповнолітньому _______ на оформлення договору дарування часток квартири на ім’я дітей, та визначення часток у спільній сумісній власності. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
23 Про надання дозволу на продаж приватизованої трикімнатної квартири ________, неповнолітньому _________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
24 Про надання дозволу неповнолітній ______ на оформлення договору дарування ½ частки приватизованої чотирикімнатної квартири на ім’я _________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
25 Про надання дозволу ______, на оформлення договору дарування квартири на ім’я ______ та визначення часток у спільній сумісній власності. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
26 Про надання дозволу неповнолітній _______, на оформлення договору дарування частки квартири на ім’я _________ та визначення часток у спільній сумісній власності. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
27 Про влаштування на виховання та спільне проживання у ДБСТ _____ дітей, позбавлених батьківського піклування. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
28 Про надання дозволу на зміну прізвища та по батькові неповнолітній дитині.
Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
29 Про відсутність участі батька, _______, у вихованні малолітнього сина __________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
30 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, __________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
31 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ___________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
32 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
33 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, __________________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
34 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ___________________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
35 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _____________________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
36 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _____________________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
37 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ___________________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
38 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ___________________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
39 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ________________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
40 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, __________________________ Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
41 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ____________________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
42 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ____________________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
43 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _____________________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
Результати голосування:
«за» –9
«проти» – 0
«утримались» – 0
ВИРІШИЛИ: порядок денний прийняти за основу.
РІШЕННЯ, ПРИЙНЯТІ НА ЗАСІДАННІ ВИКОНКОМУ:
СЛУХАЛИ 1 Про схвалення змін до бюджету Нововолинської міської територіальної громади на 2025 рік. Доповідач: Бурочук Галина Вікторівна, начальник фінансового управління.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 447 додається.
СЛУХАЛИ 2 Про надання дозволу на списання основних засобів. Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 448 додається.
СЛУХАЛИ 3 Про затвердження результатів продажу та завершення приватизації об’єкта малої приватизації нежитлового приміщення (будинок ФАП) загальною площею 75,9 м2, що знаходиться за адресою: вулиця Адама Кисіля, 12а, село Низкиничі, Володимирський район, Волинська область. Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №449 додається.
СЛУХАЛИ 4 Про затвердження протоколу засідання аукціонної комісії для продажу об’єкта малої приватизації нежитлового приміщення загальною площею 340,6 м2, що знаходиться за адресою: вулиця Винниченка, будинок 14, місто Нововолинськ, Володимирський район, Волинська область. Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №450 додається.
СЛУХАЛИ 5 Про затвердження коефіцієнтів співвідношення кількості пасажирів- пільговиків та пасажирів, що оплачують проїзд, на ІІ квартал 2025 року. Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної політики.
ВИСТУПИЛИ Ніна Шумська, Надія Жук, Валентина Степюк, Галина Бурочук. „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №451 додається.
СЛУХАЛИ 6 Про затвердження Порядку використання коштів для відшкодування витрат за відпочинок членів сімей загиблих (померлих) військовослужбовців (дружин з дітьми), батьків загиблих (померлих) військовослужбовців, батьків осіб, смерть яких настала під час Революції Гідності та яким присвоєно звання Герой України. Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної політики.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №452 додається.
СЛУХАЛИ 7 Про затвердження Порядку використання коштів для компенсації вартості придбаних медикаментів громадянам, яким присвоєно звання «Почесний громадянин Нововолинської міської територіальної громади». Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної політики.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №453 додається.
СЛУХАЛИ 8 Про надання одноразових грошових допомог. Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління соціальної політики.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №454 додається.
СЛУХАЛИ 9 Про внесення змін до облікової справи Бондаренко Віри Сергіївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №455 додається.
СЛУХАЛИ 10 Про внесення змін до облікової справи Гончаренко Галини Василівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №456 додається.
СЛУХАЛИ 11 Про внесення змін до облікової справи Панченко Лідії Григорівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №457 додається.
СЛУХАЛИ 12 Про внесення змін до облікової справи Сазанської Олени Миколаївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №458 додається.
СЛУХАЛИ 13 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Вельгус Інни Василівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №459 додається.
СЛУХАЛИ 14 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Карачевської Наталії Геннадіївни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №460 додається.
СЛУХАЛИ 15 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Клінчака Миколи Васильовича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №461 додається.
СЛУХАЛИ 16 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Петрушишина Максима Миколайовича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №462 додається.
СЛУХАИ 17 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Страхової Олени Іванівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №463 додається.
СЛУХАЛИ 18 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Туренка Миколи Петровича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №464 додається.
СЛУХАЛИ 19 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Шаповалової Тетяни Дмитрівни. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №465 додається.
СЛУХАЛИ 20 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Яцини Артема Євгеновича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №466 додається.
СЛУХАЛИ 21 Про затвердження списку громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб в новій редакції. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №467 додається.
СЛУХАЛИ 22 Про надання дозволу _______, неповнолітньому ______ на оформлення договору дарування часток квартири на ім’я дітей, та визначення часток у спільній сумісній власності. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №468 додається.
СЛУХАЛИ 23 Про надання дозволу на продаж приватизованої трикімнатної квартири ______, неповнолітньому _____. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №469 додається.
СЛУХАЛИ 24 Про надання дозволу неповнолітній ________ на оформлення договору дарування ½ частки приватизованої чотирикімнатної квартири на ім’я _____. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №470 додається.
СЛУХАЛИ 25 Про надання дозволу ______, на оформлення договору дарування квартири на ім’я ______ та визначення часток у спільній сумісній власності. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №471додається.
СЛУХАЛИ 26 Про надання дозволу неповнолітній ______, на оформлення договору дарування частки квартири на ім’я ______ та визначення часток у спільній сумісній власності. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №472 додається.
СЛУХАЛИ 27 Про влаштування на виховання та спільне проживання у ДБСТ ____ дітей, позбавлених батьківського піклування. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Борис Карпус, Микола Пасевич. „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №473 додається.
СЛУХАЛИ 28 Про надання дозволу на зміну прізвища та по батькові неповнолітній дитині.
Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №474 додається.
СЛУХАЛИ 29 Про відсутність участі батька, _____, у вихованні малолітнього сина ____________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Валентина Степюк. „за”–9
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №475 додається.
СЛУХАЛИ 30 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ___________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №476 додається.
СЛУХАЛИ 31 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, __________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №477 додається.
СЛУХАЛИ 32 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №478 додається.
СЛУХАЛИ 33 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ____________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №479 додається.
СЛУХАЛИ 34 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ___________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №480 додається.
СЛУХАЛИ 35 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, __________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №481 додається.
СЛУХАЛИ 36 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _____________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №482 додається.
СЛУХАЛИ 37 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №483 додається.
СЛУХАЛИ 38 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ____________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №484 додається.
СЛУХАЛИ 39 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ______________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №485 додається.
СЛУХАЛИ 40 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _______________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №486 додається.
СЛУХАЛИ 41 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, __________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №487 додається.
СЛУХАЛИ 42 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №488 додається.
СЛУХАЛИ 43 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, __________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–9 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №489 додається.
Міський голова Борис КАРПУС
Начальник організаційно-
виконавчого відділу виконавчого комітету Світлана ГРУЙ