Головна Без категорії ПРОТОКОЛ № 14 засідання виконавчого комітету 20 травня 2025 року

ПРОТОКОЛ № 14 засідання виконавчого комітету 20 травня 2025 року

43
0

Джерело: Нововолинська міська рада

Виконавчий комітет Нововолинської міської ради

ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ПРОТОКОЛ

20 травня 2025 року                         м. Нововолинськ                                       №14

                                                                     Засідання розпочалося о 10 год. 00 хв.

                                                                     Засідання закінчилося  о 11 год. 30 хв.

Засідання виконавчого комітету проводив

міський голова Борис Карпус

Присутні:

члени виконавчого  комітету міської ради:

Галина Бурочук       –  начальник фінансового управління;

Олександр  Гоцка    –  директор ТОВ «ВМК – Україна»;

Надія Жук                –  секретар міської ради;

Олена Леоненко      –  староста Благодатного старостинського округу;

Микола Пасевич     –   заступник міського голови з питань діяльності

виконавчих органів.

Інна Степюк            –   староста Грибовицького старостинського округу;

Богдан Шинкарчук –   заступник міського голови з питань діяльності

виконавчих органів;

Ніна Шумська         –   заступник міського голови з питань діяльності

виконавчих органів.

Відсутні:

члени виконавчого  комітету міської ради:

Валентина Степюк  –  керуюча справами виконавчого комітету міської ради;

Алла Яковинець      –  староста Грядівського старостинського округу.

Взяли участь у засіданні:          

від виконавчих органів міської ради:

Катерина Бонюк         –    начальник відділу комунікацій управління

цифрової трансформації та комунікації;

Світлана Груй               – начальник організаційно-виконавчого

відділу виконавчого комітету;

Ігор Дицьо                     – начальник юридичного відділу;

Іванна Думич                – начальник служби у справах  дітей;

Валетина Журавська    – начальник управління соціальної політики;

Ірина Киричук              – начальник відділу містобудування та архітектури;

Тетяна   Корнійчук       – начальник управління економічної політики;

Наталія Кухарець         – головний спеціаліст організаційно-виконавчого

відділу виконавчого комітету;

Юлія Лаврентій            – заступник начальника  управління економічної

політики;

Петро Матрипула         – начальник відділу транспорту та зв»язку управління

будівництва та інфраструктури;

Богдан Миронюк          – начальник  управління будівництва та інфраструктури;

Володимир Сарабуна   – начальник організаційно-виконавчого

відділу ради;

Олег Янюк                    – начальник управління освіти.

Взяли участь у засіданні:          

від підприємств, установ, організацій:

Леся Бойко                    – економіст з праці  виробничого управління

комунального господарства.

 ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

№ з/п Назва рішення 1 Про підготовку до літньої оздоровчої  кампанії  2025 року. Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління  соціальної політики.

2 Про роботу організаційно-виконавчого відділу міської ради у 2024 році. Доповідач: Сарабуна Володимир Олександрович, начальник організаційно-виконавчого відділу ради.

 3 Про залучення позабюджетних коштів та реалізацію проєктів міжнародної технічної допомоги у розвиток Нововолинської міської територіальної громади. Доповідач: Лаврентій Юлія Володимирівна, заступник начальника  управління економічної політики.

4 Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 20.12.2023 №651 «Про утворення робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення та здійснення господарської діяльності». Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.

5 Про затвердження норм надання послуг з управління побутовими відходами на території Нововолинської міської територіальної громади на 2025-2029 роки. Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.

6 Про втрату чинності рішення виконавчого комітету Нововолинської міської ради від 15.11.2012 № 371 «Про порядок погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг». Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.

7 Про надання згоди на передачу в оренду комунального майна та включення до Переліку об’єктів оренди першого типу. Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.

8 Про надання дозволу на списання основних засобів. Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.

9 Про організацію роботи щодо задоволення потреб населення Нововолинської міської територіальної громади послугами транспорту, впровадження нових технічних розробок. Доповідач:Матрипула Петро Петрович, начальник відділу  транспорту та зв»язку управління будівництва та інфраструктури.

10 Про склад конкурсного комітету для розгляду конкурсних пропозицій та визначення переможця конкурсу з перевезення пасажирів автомобільним транспортом на автобусних маршрутах загального користування. Доповідач:Матрипула Петро Петрович, начальник відділу  транспорту та зв»язку управління будівництва та інфраструктури.

11 Про дозвіл на встановлення зупинки громадського транспорту та тимчасової споруди для продажу квитків на вул. Нововолинській. Доповідач:Матрипула Петро Петрович, начальник відділу  транспорту та зв»язку управління будівництва та інфраструктури.

12 Про дозвіл на встановлення зупинки громадського транспорту та тимчасової споруди для продажу квитків на бульварі Шевченка. Доповідач:Матрипула Петро Петрович, начальник відділу  транспорту та зв»язку управління будівництва та інфраструктури.

13 Про внесення змін до бюджету Нововолинської міської територіальної громади  на 2025 рік.

Доповідач:Бурочук Галина Вікторівна, начальник фінансового управління.

14 Про надання згоди на передачу в оренду комунального майна та включення до Переліку об’єктів оренди першого типу. Доповідач: Янюк Олег Миколайович, начальник управління освіти.

15 Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами. Доповідач:Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.

16 Про анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами. Доповідач:Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.

17 Про продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами ФОП Москальченко С.М. Доповідач:Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.

18 Про продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами ТзОВ «Володимирська Фабрика Гофротари». Доповідач:Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.

19 Про переведення житлових приміщень у нежитлові під розміщення промтоварного магазину. Доповідач:Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.

20 Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами ФОП Ільмуратову Ю.С. Доповідач:Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.

21 Про затвердження переліку надавачів соціальних послуг та переліку соціальних послуг, що надаються у Нововолинській міській територіальній громаді. Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління  соціальної політики.

22 Про затвердження висновку про можливість призначення опікуном (піклувальником) ______________. Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління  соціальної політики.

23 Про надання одноразових грошових допомог. Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління  соціальної політики.

24 Про визнання таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету Нововолинської міської ради.  Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління  соціальної політики.

25 Про приватизацію державного житлового фонду, що  знаходиться за   адресою: _______________________. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

26 Про приватизацію державного житлового фонду, що  знаходиться за  адресою:____________________________________. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

27 Про приватизацію державного житлового фонду, що  знаходиться за  адресою: _______________________. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

28 Про зняття з обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов Носаля Владислава Володимировича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

29 Про видачу дубліката свідоцтва про право власності на квартиру . Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

30 Про видачу дублікату свідоцтва про право власності на квартиру Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

31 Про затвердження Положення про громадську комісію з житлово- побутових питань при виконавчому комітеті Нововолинської міської ради. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

32 Про зняття з обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов Сміянова Олексія Олександровича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

33 Про взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Пилипенка Віталія Валерійовича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

34 Про взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Швачка Руслана Геннадійовича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

35 Про взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Химицю Михайла Юрійовича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

36 Про взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Озеред Романа Валентиновича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

37 Про взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Воробей Сергія Вячеславовича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

38 Про взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Білецького Олександра Анатолійовича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

39 Про взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Сачук Сергія Олександровича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

40 Про взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Вуйків Тараса Ігоровича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

41 Про взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Красюн Миколи Олеговича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

42 Про взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Падусенка Віктора Павловича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

43 Про відмову у взятті на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Вегерич Тарасу Васильовичу. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

44 Про відмову у взятті на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Лукашук  Юрію Григоровичу. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

45 Про виключення житлового приміщення з числа службових. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

46 Про виключення житлового приміщення з числа службових. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

47 Про затвердження списків осіб, які перебувають на квартирному обліку та користуються правом на одержання жилих приміщень у новій редакції. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

48 Про надання  дозволу неповнолітній ________ на продаж приватизованих кімнат у житловій секції в гуртожитку. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

49 Про надання  дозволу ____________ на оформлення договору дарування ½ частки житлового будинку на ім’я ____________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

50 Про надання статусу дитини-сироти малолітньому ____________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

51 Про зміну статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, на статус дитини-сироти _______________.

Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

52 Про встановлення опіки над дитиною, позбавленою батьківського піклування, малолітньою _______________.

Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

53 Про встановлення піклування над дитиною, позбавленою батьківського піклування, неповнолітньою _________.

Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

54 Про встановлення опіки над дитиною, позбавленою батьківського піклування, малолітньою _____________.

Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

55 Про надання  дозволу  на здійснення реєстрації місця проживання малолітньої дитини. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

56 Про визначення ___________ способів участі у вихованні та спілкуванні з малолітнім сином _____________.

Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

57 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідоквоєнних дій та збройних конфліктів, ______________—. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

58 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів,  _______________—.

Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

59 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ________________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

Результати голосування:

«за» –9

«проти» – 0

«утримались» – 0

ВИРІШИЛИ: порядок денний  прийняти за основу.

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів Микола Пасевич запропонував внести до  порядку денного ще 2 (два) проекти рішень:

  • про затвердження результатів конкурсу на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування;
  • про затвердження кошторисної документації.

Результати голосування:

«за» –9

«проти» – 0

«утримались» – 0

ВИРІШИЛИ: порядок денний  прийняти в цілому.

РІШЕННЯ, ПРИЙНЯТІ  НА ЗАСІДАННІ  ВИКОНКОМУ:

СЛУХАЛИ 1 Про підготовку до літньої оздоровчої  кампанії  2025 року. Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління  соціальної політики.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 491додається.

СЛУХАЛИ  2 Про роботу організаційно-виконавчого відділу міської ради у 2024 році. Доповідач: Сарабуна Володимир Олександрович, начальник організаційно-виконавчого відділу ради.

ВИСТУПИЛИ Борис Карпус, Надія Жук. „за”–9

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №492 додається.

СЛУХАЛИ  3 Про залучення позабюджетних коштів та реалізацію проєктів міжнародної технічної допомоги у розвиток Нововолинської міської територіальної громади. Доповідач: Лаврентій Юлія Володимирівна, заступник начальника  управління економічної політики.

ВИСТУПИЛИ Борис Карпус запропонував доповнити проєкт рішення пунктом щодо залучення фахових експертів, консультантів, спеціалістів, партнерських організацій, з якими можлива співпраця в рамках реалізації проєктних ініціатив громади. „за”–9

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти з доповненнями. Рішення №493  додається.

СЛУХАЛИ  4 Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 20.12.2023 №651 «Про утворення робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення та здійснення господарської діяльності». Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №494 додається.

СЛУХАЛИ  5  Про затвердження норм надання послуг з управління побутовими відходами на території Нововолинської міської територіальної громади на 2025-2029 роки. Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.

ВИСТУПИЛИ Микола Пасевич, Олена Леоненко. „за”–8

„проти”–0

„утримались”– 1

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 495 додається.

СЛУХАЛИ  6 Про втрату чинності рішення виконавчого комітету Нововолинської міської ради від 15.11.2012 № 371 «Про порядок погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг». Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 496  додається.

СЛУХАЛИ  7 Про надання згоди на передачу в оренду комунального майна та включення до Переліку об’єктів оренди першого типу. Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 497 додається.

СЛУХАЛИ  8 Про надання дозволу на списання основних засобів. Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 498  додається.

СЛУХАЛИ  9 Про організацію роботи щодо задоволення потреб населення Нововолинської міської територіальної громади послугами транспорту, впровадження нових технічних розробок. Доповідач:Матрипула Петро Петрович, начальник відділу  транспорту та зв»язку управління будівництва та інфраструктури.

ВИСТУПИЛИ Олена Леоненко озвучила низку запитань до доповідача: про курсування рейсу до сел. Благодатного у вечірній час, про додаткове курсування автобуса до     кладовища, про оновлення розкладу руху автобусів на зупинці.  Микола Пасевич, Олександр Гоцка. Борис Карпус дав завання вивчити дане питання. „за”–9

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №499 додається.

СЛУХАЛИ  10 Про склад конкурсного комітету для розгляду конкурсних пропозицій та визначення переможця конкурсу з перевезення пасажирів автомобільним транспортом на автобусних маршрутах загального користування. Доповідач:Матрипула Петро Петрович, начальник відділу  транспорту та зв»язку управління будівництва та інфраструктури.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №  500 додається.

СЛУХАЛИ  11 Про дозвіл на встановлення зупинки громадського транспорту та тимчасової споруди для продажу квитків на вул. Нововолинській. Доповідач:Матрипула Петро Петрович, начальник відділу  транспорту та зв»язку управління будівництва та інфраструктури.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №  501 додається.

СЛУХАЛИ  12 Про дозвіл на встановлення зупинки громадського транспорту та тимчасової споруди для продажу квитків на бульварі Шевченка. Доповідач:Матрипула Петро Петрович, начальник відділу  транспорту та зв»язку управління будівництва та інфраструктури.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №  502   додається.

СЛУХАЛИ 13 Про внесення змін до бюджету Нововолинської міської територіальної громади  на 2025 рік.

Доповідач:Бурочук Галина Вікторівна, начальник фінансового управління.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 503 додається.

СЛУХАЛИ  14  Про надання згоди на передачу в оренду комунального майна та включення до Переліку об’єктів оренди першого типу. Доповідач: Янюк Олег Миколайович, начальник управління освіти.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 504 додається.

СЛУХАЛИ  15 Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами. Доповідач:Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 505 додається.

СЛУХАЛИ  16 Про анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами. Доповідач:Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №506 додається.

СЛУХАЛИ  17 Про продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами ФОП Москальченко С.М. Доповідач:Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №  507 додається.

СЛУХАЛИ  18 Про продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами ТзОВ «Володимирська Фабрика Гофротари». Доповідач:Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №508  додається.

СЛУХАЛИ  19 Про переведення житлових приміщень у нежитлові під розміщення промтоварного магазину. Доповідач:Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 509  додається.

СЛУХАЛИ  20  Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами ФОП Ільмуратову Ю.С. Доповідач:Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.

ВИСТУПИЛИ Борис Карпус вніс пропозицію до п. 1 проєкту рішення, а саме надати дозвіл підприємцю на розміщення зовнішньої реклами   строком на 2 роки . „за”–9

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти зі змінами. Рішення № 510 додається.

СЛУХАЛИ  21 Про затвердження переліку надавачів соціальних послуг та переліку соціальних послуг, що надаються у Нововолинській міській територіальній громаді. Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління  соціальної політики.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 511 додається.

СЛУХАЛИ  22 Про затвердження висновку про можливість призначення опікуном (піклувальником) ___________. Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління  соціальної політики.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 512 додається.

СЛУХАЛИ  23   Про надання одноразових грошових допомог. Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління  соціальної політики.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 513 додається.

СЛУХАЛИ  24   Про визнання таким, що втратило чинність, рішення виконавчого комітету Нововолинської міської ради.  Доповідач: Журавська Валентина Миколаївна, начальник управління  соціальної політики.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 514 додається.

СЛУХАЛИ  25 Про приватизацію державного житлового фонду, що  знаходиться за   адресою: ___________________. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 515 додається.

СЛУХАЛИ  26 Про приватизацію державного житлового фонду, що  знаходиться за  адресою: _______________________. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 516 додається.

СЛУХАЛИ  27 Про приватизацію державного житлового фонду, що  знаходиться за  адресою: _____________________. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 517 додається.

СЛУХАЛИ  28 Про зняття з обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов Носаля Владислава Володимировича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 518 додається.

СЛУХАЛИ  29 Про видачу дубліката свідоцтва про право власності на квартиру. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 519 додається.

СЛУХАЛИ 30 Про видачу дублікату свідоцтва про право власності на квартиру . Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 520 додається.

СЛУХАЛИ 31  Про затвердження Положення про громадську комісію з житлово- побутових питань при виконавчому комітеті Нововолинської міської ради. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 521 додається.

СЛУХАЛИ 32   Про зняття з обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов Сміянова Олексія Олександровича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 522 додається.

СЛУХАЛИ 33   Про взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Пилипенка Віталія Валерійовича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 523 додається.

СЛУХАЛИ 34   Про взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Швачка Руслана Геннадійовича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 524 додається.

СЛУХАЛИ 35 Про взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Химицю Михайла Юрійовича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 525 додається.

СЛУХАЛИ 36 Про взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Озеред Романа Валентиновича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 526 додається.

СЛУХАЛИ 37 Про взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Воробей Сергія Вячеславовича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 527 додається.

СЛУХАЛИ 38 Про взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Білецького Олександра Анатолійовича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 528 додається.

СЛУХАЛИ 39 Про взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Сачук Сергія Олександровича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 529 додається.

СЛУХАЛИ 40 Про взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Вуйків Тараса Ігоровича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 530 додається.

СЛУХАЛИ 41 Про взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Красюн Миколи Олеговича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 531 додається.

СЛУХАЛИ 42  Про взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Падусенка Віктора Павловича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 532 додається.

СЛУХАЛИ 43 Про відмову у взятті на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Вегерич Тарасу Васильовичу. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 533 додається.

СЛУХАЛИ 44  Про відмову у взятті на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов Лукашуку  Юрію Григоровичу. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 534 додається.

СЛУХАЛИ 45 Про виключення житлового приміщення з числа службових. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 535 додається.

СЛУХАЛИ 46  Про виключення житлового приміщення з числа службових. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 536 додається.

СЛУХАЛИ 47  Про затвердження списків осіб, які перебувають на квартирному обліку та користуються правом на одержання жилих приміщень у новій редакції. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 537 додається.

СЛУХАЛИ 48 Про надання  дозволу неповнолітній ________ на продаж приватизованих кімнат у житловій секції в гуртожитку. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 538 додається.

СЛУХАЛИ 49  Про надання  дозволу ___________на оформлення договору дарування ½ частки житлового будинку на ім’я _______________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 539 додається.

СЛУХАЛИ 50  Про надання статусу дитини-сироти малолітньому ______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ Борис Карпус, Микола Пасевич, Ніна Шумська. „за”–9

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 540 додається.

СЛУХАЛИ 51 Про зміну статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, на статус дитини-сироти ___________.

Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 541 додається.

СЛУХАЛИ 52  Про встановлення опіки над дитиною, позбавленою батьківського піклування, малолітньою ______________.

Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 552 додається.

СЛУХАЛИ 53 Про встановлення піклування над дитиною, позбавленою батьківського піклування, неповнолітньою ___________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 543 додається.

СЛУХАЛИ 54 Про встановлення опіки над дитиною, позбавленою батьківського піклування, малолітньою _______–.

Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 544  додається.

СЛУХАЛИ 55  Про надання  дозволу  на здійснення реєстрації місця проживання малолітньої дитини. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 545 додається.

СЛУХАЛИ 56  Про визначення ______ способів участі у вихованні та спілкуванні з малолітнім сином ____________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 546 додається.

СЛУХАЛИ 57  Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, __________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 547 додається.

СЛУХАЛИ 58 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів,  _________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 548 додається.

СЛУХАЛИ 59 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ______________-. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 549 додається.

СЛУХАЛИ 60 Про затвердження результатів конкурсу на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування. Доповідач:Матрипула Петро Петрович, начальник відділу  транспорту та зв»язку управління будівництва та інфраструктури.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 550 додається.

СЛУХАЛИ 61 Про затвердження кошторисної документації. Доповідач: Миронюк Богдан Петрович, начальник управління будівництва та інфраструктури.

ВИСТУПИЛИ  „за”–9 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 551 додається.

Міський голова                                                                                  Борис КАРПУС

Начальник організаційно-

виконавчого відділу виконавчого комітету                                     Світлана ГРУЙ




реклама у Нововолинськ