Джерело: www.volynnews.com
На цьому в етері Київ24 наголосив льотчик-випробувач Олександр Лиходід, коментуючи аварію винищувача Mirage-2000 на Волині, передає УНІАН.
Лиходід сказав, що варіантів відмови бортової техніки і такого фатального результату багато, тому не буде озвучувати якісь фантазії. Над цим, підкреслив він, працює спеціально створена комісія фахівців. Льотчик висловив сподівання, що до роботи над встановленням причин аварії «Міража» долучаться французи – представники виробника літака.
Він впевнений, що партнери передають Україні літаки у належному стані. За словами Лиходіда, у кожного літака, незалежно від його віку, є два стани: він справний чи не справний.
«В літаку у кожного його агрегата, комплектовання, системи є свій ресурс. Тобто це певна кількість часу, протягом якого ця система чи агрегат працюють надійно. І це все підтверджено випробуваннями, і в регламенті літака це все є», – зауважив Лиходід.
Всі ці комплектовання, системи замінюються тоді, коли ресурс вичерпується, підкреслив він. Льотчик наголосив, що будь-який літак, якщо взяти, то всі вони працюють за цією схемою.
«Існує цілий комплекс робіт на землі, щоб підготувати літак для вильоту. І після вильоту є післяпольотна підготовка. І все це регламентовано спеціальними документами. Порушення регламенту – це підсудна справа. Кожен спеціаліст, який працює з літаком, ставить свій підпис, що він зробив свою роботу у відповідності з документами. І в повітря літак випускається справним. Тобто в нього всі системи, агрегати, зброя, підвіски – все у робочому стані. І в нього є запас ресурсу», – каже Лиходід.
Читати ще: Літак врятувати було неможливо, пілот діяв грамотно, – речник ПС про аварію поблизу Луцька
22 липня увечері стало відомо, що у Волинській області зазнав аварії винищувач Mirage-2000, переданий Францією. Пілоту вдалося катапультуватися. Перед цим він зміг відвести літак подалі від житлової забудови, тобто обійшлося без трагічних наслідків на землі.
Державне бюро розслідувань розпочало досудове розслідування за фактом падіння Mirage-2000. Подію кваліфіковано за ч. 2 ст. 416 КК України – порушення правил польотів або підготовки до них, що спричинило катастрофу. На цей час слідчими встановлено, що після зльоту пілот повідомив керівнику польотів про критичну несправність електроніки.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу