Джерело: Нововолинська міська рада
ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОТОКОЛ
21 серпня 2025 року м. Нововолинськ №20
Засідання розпочалося о 10 год. 00 хв.
Засідання закінчилося о 10 год. 55 хв.
Засідання виконавчого комітету проводив
міський голова Борис Карпус
Присутні:
члени виконавчого комітету міської ради:
Галина Бурочук – начальник фінансового управління;
Олександр Гоцка – директор ТОВ «ВМК – Україна»;
Надія Жук – секретар міської ради;
Олена Леоненко – староста Благодатного старостинського округу;
Микола Пасевич – заступник міського голови з питань діяльності
виконавчих органів;
Валентина Степюк – керуюча справами виконавчого комітету міської ради;
Інна Степюк – староста Грибовицького старостинського округу;
Богдан Шинкарчук – заступник міського голови з питань діяльності
виконавчих органів;
Ніна Шумська – заступник міського голови з питань діяльності
виконавчих органів;
Алла Яковинець – староста Грядівського старостинського округу.
Взяли участь у засіданні:
від виконавчих органів міської ради:
Мирослава Власюк – головний спеціаліст відділу комунікацій управління
цифрової трансформації та комунікації;
Юлія Галько – заступник начальника управління соціальної політики;
Світлана Груй – начальник організаційно-виконавчого
відділу виконавчого комітету;
Ольга Івасів – головний спеціаліст юридичного відділу;
Іванна Думич – начальник служби у справах дітей;
Ірина Киричук – начальник відділу містобудування та архітектури;
Юлія Лаврентій – заступник начальника управління економічної політики;
Катерина Чушкіна – начальник відділу культури;
Олег Янюк – начальник управління освіти.
Взяли участь у засіданні від підприємств, установ, організацій:
Юрій Савраюк – директор Нововолинської школи мистецтв.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
№ з/п Назва рішення 1 Про прогноз бюджету Нововолинської міської територіальної громади на 2026-2028 роки. Доповідач:Бурочук Галина Вікторівна, начальник фінансового управління.
2 Про затвердження Середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій Нововолинської міської територіальної громади на 2026-2028 роки. Доповідач:Бурочук Галина Вікторівна, начальник фінансового управління.
3 Про підготовку Нововолинської школи мистецтв до нового навчального 2025/2026 року.
Доповідачі:Чушкіна Катерина Сергіївна, начальник відділу культури,Савраюк Юрій Вікторович, директор Нововолинської школи мистецтв.
4 Про надання дозволу на списання основного засобу. Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
5 Про надання згоди на передачу в оренду комунального майна та включення до Переліку об’єктів оренди першого типу.
Доповідач: Янюк Олег Миколайович, начальник управління
освіти.
6 Про участь закладів загальної середньої освіти Нововолинської міської територіальної громади у мультиспортивному проєкті «Шлях чемпіонів». Доповідач: Янюк Олег Миколайович, начальник управління освіти.
7 Про переведення житлових приміщень у нежитлові під розміщення медичного кабінету. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.
8 Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами ФОП Абрамович Н.В. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.
9 Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами ФОП Бадивському В.С. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.
10 Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами ТзОВ «Бізнес Інтернет Центр. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.
11 Про затвердження Порядку використання коштів для надання матеріальної допомоги за ініціативи депутатів. Доповідач: Галько Юлія Володимирівна,заступник начальника управління соціальної політики.
12 Про надання одноразових грошових допомог. Доповідач: Галько Юлія Володимирівна,заступник начальника управління соціальної політики.
13 Про внесення змін в облікову справу Антипіної Наталії Миколаївни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
14 Про внесення змін до облікової справи Бутиріної Світлани Володимирівни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
15 Про внесення змін до облікової справи Бутрій Євгенії Іванівни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
16 Про внесення змін до облікової справи Добродєєвої Анастасії Анатоліївни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
17 Про внесення змін до облікової справи Золотарьової Ксенії Василівни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
18 Про внесення змін до облікової справи Майструк Ірини Іванівни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
19 Про внесення змін до облікової справи Манька Петра Миколайовича. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
20 Про внесення змін до облікової справи Мельничука Анатолія Ярославовича. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
21 Про внесення змін до облікової справи Новікової Олени Юріївни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
22 Про внесення змін до облікової справи Сазанської Олени Миколаївни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
23 Про внесення змін до облікової справи Спіркач Юлії Олександрівни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
24 Про внесення змін до облікової справи Янченко Ольги Вікторівни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
25 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Бєлим Маргарити Сергіївни з сім’єю. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
26 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Бондарєвої Альони Анатоліївни з сім’єю. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
27 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Костроміної Ольги Сергіївни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
28 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Кочаш Ганни Олександрівни з сім’єю. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
29 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Матяша Віталія Вікторовича з сім’єю. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
30 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Ментій Ольги Степанівни з сім’єю. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
31 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Рогожиної Лариси Ігорівни з сім’єю. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
32 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Хребтової Яни Олександрівни з сім’єю. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
33 Про затвердження списку громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб в новій редакції. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
34 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: _________. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
35 Про надання дозволу ______, неповнолітньому ____ на визначення часток у спільній сумісній власності у приватизованій трикімнатній квартирі. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
36 Про надання дозволу ____на оформлення договору дарування квартири на ім’я _____. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
37 Про надання дозволу ____ на оформлення договору дарування ½ частки грошових коштів на ім’я малолітньої дитини.
Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
38 Про надання дозволу неповнолітньому _____ на укладання договору про поділ спадкового майна. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
39 Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, малолітньому ____________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
40 Про встановлення опіки над дитиною, позбавленою батьківського піклування, малолітнім ______, Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
41 Про виведення _____ з числа вихованців дитячого будинку сімейного типу родини _____. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
42 Про переведення дитячого будинку сімейного типу родини ____у статус прийомної сім’ї. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
43 Про влаштування на цілодобове перебування до Володимирського спортивного ліцею Волинської обласної ради неповнолітньої _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
44 Про припинення піклування ____ над дитиною-сиротою _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
45 Про реєстрацію народження малолітньої дитини. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
46 Про надання дозволу на здійснення реєстрації місця проживання та закріплення права на користування житлом малолітній _________.
Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
47 Про надання дозволу на здійснення реєстрації місця проживання та закріплення права на користування житлом малолітній _______.
Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
48 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _____________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
49 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
50 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
51 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, __________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
52 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
53 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _______________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
54 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ___________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
55 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ___________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
56 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ____________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
57 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _____________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
Результати голосування:
«за» –11
«проти» – 0
«утримались» – 0
ВИРІШИЛИ: порядок денний прийняти за основу.
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів Ніна Шумська внесла пропозицію включити до порядку денного проєкт рішення «Про введення додаткових годин у закладах загальної середньої освіти Нововолинської міської територіальної громади на 2025-2026 навчальний рік».
Результати голосування:
«за» –11
«проти» – 0
«утримались» – 0
ВИРІШИЛИ: порядок денний прийняти в цілому.
РІШЕННЯ, ПРИЙНЯТІ НА ЗАСІДАННІ ВИКОНКОМУ:
СЛУХАЛИ 1 Про прогноз бюджету Нововолинської міської територіальної громади на 2026-2028 роки. Доповідач:Бурочук Галина Вікторівна, начальник фінансового управління.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 760 додається.
СЛУХАЛИ 2 Про затвердження Середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій Нововолинської міської територіальної громади на 2026-2028 роки. Доповідач:Бурочук Галина Вікторівна, начальник фінансового управління.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 761 додається.
СЛУХАЛИ 3 Про підготовку Нововолинської школи мистецтв до нового навчального 2025/2026 року. Доповідачі:Чушкіна Катерина Сергіївна, начальник відділу культури,Савраюк Юрій Вікторович, директор Нововолинської школи мистецтв.
ВИСТУПИЛИ Борис Карпус задав запитання щодо проведення заходів, спрямованих на збільшення кількості учнів у школі мистецтв та можливості співпраці з іншими громадами. Катерина Чушкіна відповіла, що на початок навчального року тенденція до зменшення набору у порівнянні з попереднім роком не очікується, а, можливо, буде й збільшення кількості учнів.
Олександр Гоцка цікавився: чи викладачі Нововолинської школи мистецтв співпрацюють з учителями ліцеїв з метою залучення обдарованих дітей до занять у художній студії, на музичних інструментах тощо.
Юрій Савраюк відповів, що така співпраця проводиться.
Валентина Степюк наголосила на необхідності ремонту даху Нововолинської школи мистецтв, що потребує додаткового фінансування.
„за”–11
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 762 додається.
СЛУХАЛИ 4 Про надання дозволу на списання основного засобу. Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 763 додається.
СЛУХАЛИ 5 Про надання згоди на передачу в оренду комунального майна та включення до Переліку об’єктів оренди першого типу. Доповідач: Янюк Олег Миколайович, начальник управління освіти.
ВИСТУПИЛИ Олекскандр Гоцка. „за”- 11
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 764 додається.
СЛУХАЛИ 6 Про участь закладів загальної середньої освіти Нововолинської міської територіальної громади у мультиспортивному проєкті «Шлях чемпіонів». Доповідач: Янюк Олег Миколайович, начальник управління освіти.
ВИСТУПИЛИ Ніна Шумська. „за”–11
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 765 додається.
СЛУХАЛИ 7 Про переведення житлових приміщень у нежитлові під розміщення медичного кабінету. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”–0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 766 додається.
СЛУХАЛИ 8 Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами ФОП Абрамович Н.В. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.
ВИСТУПИЛИ Борис Карпус. „за”–11
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 767 додається.
СЛУХАЛИ 9 Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами ФОП Бадивському В.С. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 768 додається.
СЛУХАЛИ 10 Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами ТзОВ «Бізнес Інтернет Центр. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №769 додається.
СЛУХАЛИ 11 Про затвердження Порядку використання коштів для надання матеріальної допомоги за ініціативи депутатів. Доповідач: Галько Юлія Володимирівна,заступник начальника управління соціальної політики.
ВИСТУПИЛИ Надія Жук, Борис Карпус, Олександр Гоцка, Ніна Шумська. „за”–11
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 770 додається.
СЛУХАЛИ 12 Про надання одноразових грошових допомог. Доповідач: Галько Юлія Володимирівна,заступник начальника управління соціальної політики.
ВИСТУПИЛИ „за”– 11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 771 додається.
СЛУХАЛИ 13 Про внесення змін в облікову справу Антипіної Наталії Миколаївни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 772 додається.
СЛУХАЛИ 14 Про внесення змін до облікової справи Бутиріної Світлани Володимирівни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №773 додається.
СЛУХАЛИ 15 Про внесення змін до облікової справи Бутрій Євгенії Іванівни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 774 додається.
СЛУХАЛИ 16 Про внесення змін до облікової справи Добродєєвої Анастасії Анатоліївни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”– 11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 775 додається.
СЛУХАЛИ 17 Про внесення змін до облікової справи Золотарьової Ксенії Василівни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 776 додається.
СЛУХАЛИ 18 Про внесення змін до облікової справи Майструк Ірини Іванівни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 777 додається.
СЛУХАЛИ 19 Про внесення змін до облікової справи Манька Петра Миколайовича. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 778 додається.
СЛУХАЛИ 20 Про внесення змін до облікової справи Мельничука Анатолія Ярославовича. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №779 додається.
СЛУХАЛИ 21 Про внесення змін до облікової справи Новікової Олени Юріївни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 780 додається.
СЛУХАЛИ 22 Про внесення змін до облікової справи Сазанської Олени Миколаївни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 781 додається.
СЛУХАЛИ 23 Про внесення змін до облікової справи Спіркач Юлії Олександрівни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 782 додається.
СЛУХАЛИ 24 Про внесення змін до облікової справи Янченко Ольги Вікторівни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”–0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 783 додається.
СЛУХАЛИ 25 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Бєлим Маргарити Сергіївни з сім’єю. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 784 додається.
СЛУХАЛИ 26 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Бондарєвої Альони Анатоліївни з сім’єю. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №785 додається.
СЛУХАЛИ 27 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Костроміної Ольги Сергіївни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 786 додається.
СЛУХАЛИ 28 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Кочаш Ганни Олександрівни з сім’єю. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 787 додається.
СЛУХАЛИ 29 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Матяша Віталія Вікторовича з сім’єю. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”– 11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 788 додається.
СЛУХАЛИ 30 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Ментій Ольги Степанівни з сім’єю. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 789 додається.
СЛУХАЛИ 31 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Рогожиної Лариси Ігорівни з сім’єю. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 790 додається.
СЛУХАЛИ 32 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Хребтової Яни Олександрівни з сім’єю. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 791 додається.
СЛУХАЛИ 33 Про затвердження списку громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб в новій редакції. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ Борис Карпус. „за”–11
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 792 додається.
СЛУХАЛИ 34 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: ___________. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 793 додається.
СЛУХАЛИ 35 Про надання дозволу _______, неповнолітньому ___ на визначення часток у спільній сумісній власності у приватизованій трикімнатній квартирі. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 794 додається.
СЛУХАЛИ 36 Про надання дозволу _______ на оформлення договору дарування квартири на ім’я ___________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 795 додається.
СЛУХАЛИ 37 Про надання дозволу ______ на оформлення договору дарування ½ частки грошових коштів на ім’я малолітньої дитини. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 796 додається.
СЛУХАЛИ 38 Про надання дозволу неповнолітньому ______ на укладання договору про поділ спадкового майна. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 797 додається.
СЛУХАЛИ 39 Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, малолітньому ___________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 798 додається.
СЛУХАЛИ 40 Про встановлення опіки над дитиною, позбавленою батьківського піклування, малолітнім ___________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 799 додається.
СЛУХАЛИ 41 Про виведення _____ з числа вихованців дитячого будинку сімейного типу родини _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 800 додається.
СЛУХАЛИ 42 Про переведення дитячого будинку сімейного типу родини _______ у статус прийомної сім’ї. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 801 додається.
СЛУХАЛИ 43 Про влаштування на цілодобове перебування до Володимирського спортивного ліцею Волинської обласної ради неповнолітньої __________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 802 додається.
СЛУХАЛИ 44 Про припинення піклування _____ над дитиною-сиротою _____. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 803 додається.
СЛУХАЛИ 45 Про реєстрацію народження малолітньої дитини. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 804 додається.
СЛУХАЛИ 46 Про надання дозволу на здійснення реєстрації місця проживання та закріплення права на користування житлом малолітній _________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 805 додається.
СЛУХАЛИ 47 Про надання дозволу на здійснення реєстрації місця проживання та закріплення права на користування житлом малолітній __________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 806 додається.
СЛУХАЛИ 48 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 807 додається.
СЛУХАЛИ 49 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, __________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 808 додається.
СЛУХАЛИ 50 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 809 додається.
СЛУХАЛИ 51 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 810 додається.
СЛУХАЛИ 52 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ____________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 811 додається.
СЛУХАЛИ 53 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ____________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 812 додається.
СЛУХАЛИ 54 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 813 додається.
СЛУХАЛИ 55 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ____. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 814 додається.
СЛУХАЛИ 56 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ___________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 815 додається.
СЛУХАЛИ 57 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 816 додається.
СЛУХАЛИ 58 Про введення додаткових годин у закладах загальної середньої освіти Нововолинської міської територіальної громади на 2025-2026 навчальний рік. Доповідач:Янюк Олег Миколайович, начальник управління освіти.
ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 817 додається.
Міський голова Борис КАРПУС
Начальник організаційно-
виконавчого відділу виконавчого комітету Світлана ГРУЙ