Головна Без категорії ПРОТОКОЛ № 20 засідання виконавчого комітету 21 серпня 2025 року

ПРОТОКОЛ № 20 засідання виконавчого комітету 21 серпня 2025 року

7
0

Джерело: Нововолинська міська рада

Виконавчий комітет Нововолинської міської ради

ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ПРОТОКОЛ

21 серпня 2025 року                         м. Нововолинськ                                       №20

                                                                     Засідання розпочалося о 10 год. 00 хв.

                                                                     Засідання закінчилося  о 10 год. 55 хв.

Засідання виконавчого комітету проводив

міський голова Борис Карпус

Присутні:

члени виконавчого  комітету міської ради:

Галина Бурочук       –  начальник фінансового управління;

Олександр  Гоцка    –  директор ТОВ «ВМК – Україна»;

Надія Жук                –  секретар міської ради;

Олена Леоненко      –  староста Благодатного старостинського округу;

Микола Пасевич     –   заступник міського голови з питань діяльності

виконавчих органів;

Валентина Степюк  –  керуюча справами виконавчого комітету міської ради;

Інна Степюк            –   староста Грибовицького старостинського округу;

Богдан Шинкарчук –   заступник міського голови з питань діяльності

виконавчих органів;

Ніна Шумська         –   заступник міського голови з питань діяльності

виконавчих органів;

Алла Яковинець      –   староста Грядівського старостинського округу.

Взяли участь у засіданні:          

від виконавчих органів міської ради:

Мирослава Власюк   – головний спеціаліст відділу комунікацій управління

цифрової трансформації та комунікації;

Юлія Галько              – заступник начальника управління соціальної політики;

Світлана Груй           – начальник організаційно-виконавчого

відділу виконавчого комітету;

Ольга Івасів                – головний спеціаліст юридичного відділу;

Іванна Думич              – начальник служби у справах  дітей;

Ірина Киричук            – начальник відділу містобудування та архітектури;

Юлія Лаврентій          – заступник начальника управління економічної політики;

Катерина Чушкіна      – начальник відділу культури;

Олег Янюк                  – начальник управління освіти.

Взяли участь у засіданні від підприємств, установ, організацій:

Юрій Савраюк            – директор Нововолинської школи мистецтв. 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

№ з/п Назва рішення 1 Про прогноз бюджету Нововолинської міської територіальної громади на 2026-2028 роки. Доповідач:Бурочук Галина Вікторівна, начальник фінансового управління.

2 Про затвердження Середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій Нововолинської міської територіальної громади на 2026-2028 роки. Доповідач:Бурочук Галина Вікторівна, начальник фінансового управління.

 3 Про підготовку Нововолинської школи мистецтв до нового навчального 2025/2026 року.

Доповідачі:Чушкіна Катерина Сергіївна, начальник відділу культури,Савраюк Юрій Вікторович, директор Нововолинської школи мистецтв. 

4 Про надання дозволу на списання основного засобу. Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.

5 Про надання згоди на передачу в оренду комунального майна та включення до Переліку об’єктів оренди першого  типу.

Доповідач: Янюк Олег Миколайович, начальник управління

освіти.

6 Про участь закладів загальної середньої освіти Нововолинської міської територіальної громади у мультиспортивному проєкті «Шлях чемпіонів».  Доповідач: Янюк Олег Миколайович, начальник управління освіти.

7 Про переведення житлових приміщень у нежитлові під розміщення медичного кабінету. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.

8 Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами ФОП Абрамович Н.В. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.

9 Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами ФОП Бадивському В.С. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.

10  Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами ТзОВ «Бізнес Інтернет Центр. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.

11 Про затвердження Порядку використання коштів для надання матеріальної допомоги за ініціативи депутатів. Доповідач: Галько Юлія Володимирівна,заступник начальника управління соціальної політики.

12 Про надання одноразових грошових допомог. Доповідач: Галько Юлія Володимирівна,заступник начальника управління соціальної політики.

13 Про внесення змін в облікову справу Антипіної Наталії Миколаївни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

14 Про внесення змін до облікової справи Бутиріної Світлани Володимирівни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

15 Про внесення змін до облікової справи Бутрій Євгенії Іванівни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

16 Про внесення змін до облікової справи Добродєєвої Анастасії Анатоліївни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

17 Про внесення змін до облікової справи Золотарьової Ксенії Василівни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

18 Про внесення змін до облікової справи Майструк Ірини Іванівни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

19 Про внесення змін до облікової справи Манька Петра Миколайовича. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

20 Про внесення змін до облікової справи Мельничука Анатолія Ярославовича. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

21 Про внесення змін до облікової справи Новікової Олени Юріївни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

22 Про внесення змін до облікової справи Сазанської Олени Миколаївни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

23 Про внесення змін до облікової справи Спіркач Юлії Олександрівни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

24 Про внесення змін до облікової справи Янченко Ольги Вікторівни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

25 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Бєлим Маргарити Сергіївни з сім’єю. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

26 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Бондарєвої Альони Анатоліївни з сім’єю. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

27 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Костроміної Ольги Сергіївни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

28 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Кочаш Ганни Олександрівни з сім’єю. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

29 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Матяша Віталія Вікторовича з сім’єю. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

30 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Ментій Ольги Степанівни з сім’єю. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

31 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Рогожиної Лариси Ігорівни з сім’єю. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

32 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Хребтової Яни Олександрівни з сім’єю. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

33 Про затвердження списку громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб в новій редакції. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

34 Про приватизацію державного житлового  фонду, що знаходиться  за адресою: _________. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

35 Про надання дозволу ______, неповнолітньому ____ на визначення часток у спільній сумісній власності у приватизованій  трикімнатній квартирі. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

36 Про надання дозволу ____на оформлення договору дарування квартири на ім’я _____. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

37 Про надання дозволу ____ на оформлення договору дарування ½ частки грошових коштів на ім’я малолітньої дитини.

Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

38 Про надання дозволу неповнолітньому _____ на укладання договору про поділ спадкового майна. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

39 Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, малолітньому ____________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

40 Про встановлення опіки над дитиною, позбавленою батьківського піклування, малолітнім ______, Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

41 Про виведення  _____ з числа вихованців дитячого будинку сімейного типу родини _____. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

42 Про переведення дитячого будинку сімейного типу родини ____у статус прийомної сім’ї. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

43 Про влаштування на цілодобове перебування до Володимирського спортивного ліцею Волинської обласної ради неповнолітньої _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

44 Про припинення піклування ____ над дитиною-сиротою _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

45 Про реєстрацію народження малолітньої дитини. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

46 Про надання  дозволу на здійснення реєстрації місця проживання та закріплення права на користування житлом малолітній _________.

Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

47 Про надання дозволу на здійснення реєстрації місця проживання та закріплення права на користування житлом малолітній _______.

Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

48 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _____________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

49 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

50 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

51 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, __________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

52 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

53 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _______________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

54 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ___________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

55 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ___________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

56 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ____________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

57 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _____________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

Результати голосування:

«за» –11

«проти» – 0

«утримались» – 0

ВИРІШИЛИ: порядок денний  прийняти за основу.

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів Ніна Шумська внесла пропозицію включити до порядку денного проєкт рішення «Про введення додаткових годин у закладах загальної середньої освіти Нововолинської міської територіальної громади на 2025-2026 навчальний рік».

 Результати голосування:

«за» –11

«проти» – 0

«утримались» – 0

ВИРІШИЛИ: порядок денний  прийняти в цілому.

РІШЕННЯ, ПРИЙНЯТІ  НА ЗАСІДАННІ  ВИКОНКОМУ:

СЛУХАЛИ 1 Про прогноз бюджету Нововолинської міської територіальної громади на 2026-2028 роки. Доповідач:Бурочук Галина Вікторівна, начальник фінансового управління.

ВИСТУПИЛИ  „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 760 додається.

СЛУХАЛИ  2 Про затвердження Середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій Нововолинської міської територіальної громади на 2026-2028 роки.   Доповідач:Бурочук Галина Вікторівна, начальник фінансового управління.

ВИСТУПИЛИ  „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 761 додається.

СЛУХАЛИ  3 Про підготовку Нововолинської школи мистецтв до нового навчального 2025/2026 року. Доповідачі:Чушкіна Катерина Сергіївна, начальник відділу культури,Савраюк Юрій Вікторович, директор Нововолинської школи мистецтв. 

ВИСТУПИЛИ Борис Карпус задав запитання щодо проведення заходів, спрямованих на збільшення кількості учнів у школі мистецтв та можливості співпраці з іншими громадами. Катерина Чушкіна відповіла, що на початок навчального року тенденція до зменшення набору у порівнянні з попереднім роком не очікується, а, можливо, буде й збільшення кількості учнів.

Олександр Гоцка цікавився: чи  викладачі Нововолинської школи мистецтв співпрацюють з учителями ліцеїв з метою залучення обдарованих дітей до занять у художній студії, на музичних інструментах тощо.

Юрій Савраюк відповів, що така співпраця проводиться.

Валентина Степюк наголосила на необхідності  ремонту  даху Нововолинської школи мистецтв, що потребує додаткового фінансування.

„за”–11

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 762 додається.

СЛУХАЛИ  4  Про надання дозволу на списання основного засобу. Доповідач: Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.

ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 763 додається.

СЛУХАЛИ  5 Про надання згоди на передачу в оренду комунального майна та включення до Переліку об’єктів оренди першого  типу. Доповідач: Янюк Олег Миколайович, начальник управління освіти.

ВИСТУПИЛИ  Олекскандр Гоцка. „за”- 11

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 764 додається.

СЛУХАЛИ  6 Про участь закладів загальної середньої освіти Нововолинської міської територіальної громади у мультиспортивному проєкті «Шлях чемпіонів».  Доповідач: Янюк Олег Миколайович, начальник управління освіти.

ВИСТУПИЛИ  Ніна Шумська. „за”–11

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 765 додається.

СЛУХАЛИ  7 Про переведення житлових приміщень у нежитлові під розміщення медичного кабінету. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.

ВИСТУПИЛИ   „за”–11 „проти”–0

„утримались”–0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 766 додається.

СЛУХАЛИ  8 Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами ФОП Абрамович Н.В. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.

ВИСТУПИЛИ Борис Карпус. „за”–11

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 767 додається.

СЛУХАЛИ  9 Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами ФОП Бадивському В.С. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.

ВИСТУПИЛИ  „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 768 додається.

СЛУХАЛИ  10 Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами ТзОВ «Бізнес Інтернет Центр. Доповідач: Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.

ВИСТУПИЛИ  „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №769 додається.

СЛУХАЛИ  11 Про затвердження Порядку використання коштів для надання матеріальної допомоги за ініціативи депутатів. Доповідач: Галько Юлія Володимирівна,заступник начальника управління соціальної політики.

ВИСТУПИЛИ Надія Жук, Борис Карпус, Олександр Гоцка, Ніна Шумська. „за”–11

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 770 додається.

СЛУХАЛИ  12 Про надання одноразових грошових допомог. Доповідач: Галько Юлія Володимирівна,заступник начальника управління соціальної політики.

ВИСТУПИЛИ  „за”– 11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 771 додається.

СЛУХАЛИ 13 Про внесення змін в облікову справу Антипіної Наталії Миколаївни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 772  додається.

СЛУХАЛИ  14 Про внесення змін до облікової справи Бутиріної Світлани Володимирівни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №773 додається.

СЛУХАЛИ  15 Про внесення змін до облікової справи Бутрій Євгенії Іванівни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 774 додається.

СЛУХАЛИ  16 Про внесення змін до облікової справи Добродєєвої Анастасії Анатоліївни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ „за”– 11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 775 додається.

СЛУХАЛИ  17 Про внесення змін до облікової справи Золотарьової Ксенії Василівни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 776 додається.

СЛУХАЛИ 18 Про внесення змін до облікової справи Майструк Ірини Іванівни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 777 додається.

СЛУХАЛИ  19 Про внесення змін до облікової справи Манька Петра Миколайовича. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 778 додається.

СЛУХАЛИ  20 Про внесення змін до облікової справи Мельничука Анатолія Ярославовича. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №779 додається.

СЛУХАЛИ  21 Про внесення змін до облікової справи Новікової Олени Юріївни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 780 додається.

СЛУХАЛИ  22 Про внесення змін до облікової справи Сазанської Олени Миколаївни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 781 додається.

СЛУХАЛИ  23 Про внесення змін до облікової справи Спіркач Юлії Олександрівни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 782 додається.

СЛУХАЛИ  24 Про внесення змін до облікової справи Янченко Ольги Вікторівни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу

ВИСТУПИЛИ   „за”–11 „проти”–0

„утримались”–0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 783 додається.

СЛУХАЛИ  25 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Бєлим Маргарити Сергіївни з сім’єю. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 784 додається.

СЛУХАЛИ  26 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Бондарєвої Альони Анатоліївни з сім’єю. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №785 додається.

СЛУХАЛИ  27 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Костроміної Ольги Сергіївни. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 786 додається.

СЛУХАЛИ  28  Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Кочаш Ганни Олександрівни з сім’єю. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 787 додається.

СЛУХАЛИ  29 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Матяша Віталія Вікторовича з сім’єю. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ „за”– 11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 788 додається.

СЛУХАЛИ 30  Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Ментій Ольги Степанівни з сім’єю. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 789 додається.

СЛУХАЛИ  31 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Рогожиної Лариси Ігорівни з сім’єю. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 790 додається.

СЛУХАЛИ  32 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Хребтової Яни Олександрівни з сім’єю. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ  „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 791 додається.

СЛУХАЛИ  33 Про затвердження списку громадян, що потребують житла з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб в новій редакції. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ Борис Карпус. „за”–11

„проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 792 додається.

СЛУХАЛИ  34 Про приватизацію державного житлового  фонду, що знаходиться  за адресою: ___________. Доповідач: Івасів Ольга Артемівна, головний спеціаліст юридичного відділу.

ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 793 додається.

СЛУХАЛИ 35 Про надання дозволу _______, неповнолітньому ___ на визначення часток у спільній сумісній власності у приватизованій  трикімнатній квартирі. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 794 додається.

СЛУХАЛИ  36 Про надання дозволу _______ на оформлення договору дарування квартири на ім’я ___________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 795 додається.

СЛУХАЛИ  37 Про надання дозволу ______ на оформлення договору дарування ½ частки грошових коштів на ім’я малолітньої дитини. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ  „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 796 додається.

СЛУХАЛИ  38 Про надання дозволу неповнолітньому ______ на укладання договору про поділ спадкового майна. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 797 додається.

СЛУХАЛИ  39 Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування, малолітньому ___________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 798 додається.

СЛУХАЛИ  40 Про встановлення опіки над дитиною, позбавленою батьківського піклування, малолітнім ___________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 799 додається.

СЛУХАЛИ  41 Про виведення  _____ з числа вихованців дитячого будинку сімейного типу родини _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 800 додається.

СЛУХАЛИ  42 Про переведення дитячого будинку сімейного типу родини _______ у статус прийомної сім’ї. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 801 додається.

СЛУХАЛИ  43 Про влаштування на цілодобове перебування до Володимирського спортивного ліцею Волинської обласної ради неповнолітньої __________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 802 додається.

СЛУХАЛИ  44 Про припинення піклування _____ над дитиною-сиротою _____. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 803 додається.

СЛУХАЛИ  45 Про реєстрацію народження малолітньої дитини. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 804 додається.

СЛУХАЛИ  46 Про надання  дозволу на здійснення реєстрації місця проживання та закріплення права на користування житлом малолітній  _________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 805 додається.

СЛУХАЛИ  47 Про надання дозволу на здійснення реєстрації місця проживання та закріплення права на користування житлом малолітній __________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 806 додається.

СЛУХАЛИ  48  Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 807 додається.

СЛУХАЛИ  49 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, __________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 808 додається.

СЛУХАЛИ  50  Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 809 додається.

СЛУХАЛИ  51 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 810 додається.

СЛУХАЛИ  52 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ____________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 811 додається.

СЛУХАЛИ  53 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ____________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 812 додається.

СЛУХАЛИ  54  Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 813 додається.

СЛУХАЛИ  55  Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ____. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 814 додається.

СЛУХАЛИ  56 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, ___________. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 815 додається.

СЛУХАЛИ  57  Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, _______. Доповідач: Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.

ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 816 додається.

СЛУХАЛИ  58 Про введення додаткових годин у закладах загальної середньої освіти Нововолинської міської територіальної громади на 2025-2026 навчальний рік. Доповідач:Янюк Олег Миколайович, начальник управління освіти.

ВИСТУПИЛИ „за”–11 „проти”–0

„утримались”– 0

ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 817 додається.

Міський голова                                                                                     Борис КАРПУС

Начальник організаційно-

виконавчого відділу виконавчого комітету                                        Світлана ГРУЙ




реклама у Нововолинськ