Головна Без категорії У Міноборони розповіли, як працюватиме автоматичне продовження відстрочок

У Міноборони розповіли, як працюватиме автоматичне продовження відстрочок

16
0

Джерело: www.volynnews.com

З 1 листопада в Україні відбуватиметься автоматичне продовження відстрочок від мобілізації. Військовозобов’язані зможуть подавати документи через застосунок «Резерв+» або ЦНАП.

Про це розповів очільник цифрових проєктів Міноборони Мстислав Банік в ефірі національного телемарафону, передає Кореспондент.

Як відомо, в Україні кожні три місяці продовжується воєнний стан. Відповідно кожні три місяці значна частина відстрочок втрачає свою чинність. Ті, хто має право на відстрочку, – повинні отримувати нову.

За словами Баніка, близько 600 тисяч українців з 1 листопада отримають відстрочки без особистих звернень.

«Для того, щоб зменшити черги в ТЦК, зменшити навантаження і зробити процес прозорішим, більшу частину цих відстрочок – дійсно близько 600 тисяч – ми продовжуємо автоматично. Людям для цього нічого робити не потрібно», – наголосив він.

Чиновник додав, що система перевірятиме чинні підстави у державних реєстрах – наприклад, наявність трьох дітей, навчання чи наукової діяльності. У такому випадку відвідувати ТЦК або ЦНАП не потрібно, а сповіщення про продовження з’явиться у Резерв+.

Нові відстрочки можна буде оформити двома шляхами: онлайн у «Резерв+» або через ЦНАП. Основні 11 категорій відстрочок (які охоплюють 80% випадків) будуть доступні в застосунку. За його словами, дев’ять основних відстрочок уже доступні в Резерв+, ще дві будуть доступні найближчими днями.

«Якщо ти вперше подаєшся на відстрочку, або якщо у категорії багато паперових документів, або ти просто не користуєшся Резервом – можна буде звернутися до ЦНАПу. Але тільки після 1 листопада», – пояснив Банік.

Він наголосив, що ЦНАП лише приймає документи і передає їх до ТЦК, а рішення ухвалює саме ТЦК. Через 7 днів інформацію можна буде перевірити у Резерв+ або дізнатися безпосередньо в ЦНАП.

За словами Баніка, до 31 жовтня система працює у старому режимі, а ЦНАП ще не приймає документи. Можна звернутись у будь-який ЦНАП, а не лише за місцем проживання.

При цьому Міноборони рекомендує за можливості оформлювати документи через Резерв, щоб мати актуальний цифровий документ без зайвих візитів.

На питання про статус військовозобов’язаного в період розгляду документів Мстислав Банік відповів, що діють попередні правила.

«Його поточна відстрочка діє до 5 листопада, поки триває наш період воєнного стану. Загалом усі правила залишаються такими ж, як були три місяці чи пів року тому», – зазначив він.

Таким чином, подання документів не скасовує чинної відстрочки, і до завершення її терміну статус військовозобов’язаного не змінюється.

Нагадаємо, 24 жовтня Кабінет Міністрів погодив впровадження автоматичне продовження відстрочок, цифровий формат оформлення та можливість подавати документи через ЦНАП.

Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу




реклама у Нововолинськ