Головна Без категорії Месенджери стали головним каналом новин українців, а телевізор і далі втрачає аудиторію....

Месенджери стали головним каналом новин українців, а телевізор і далі втрачає аудиторію. Дослідження

4
0

Джерело: www.volynnews.com

Месенджери стали головним каналом новин українців, а телевізор і далі втрачає аудиторію. Дослідження

Смартфон остаточно став головним екраном у житті українців – 91% без вікових виключень споживають контент саме нього. Крім того, головним джерелом новин 75% опитаних назвали месенджери, а лінійне телебачення за рік втратило ще три пункти і становить 27%. Тим часом головним місцем для дозвілля більшість українців називає YouTube чи соцмережі.

Про це свідчить дослідження Gradus «Медіаспоживання 2025», передають Українські новини.

Дослідження показало, що українці дедалі більше часу проводять онлайн:

– 44% зізнаються, що щодня перебувають у месенджерах понад три години,

– 36% стільки ж часу проводять на відеоплатформах,

– 30% – у соціальних мережах,

– лише для 17% аудиторії залишається важливим телевізор.

Читати ще: Яким засобам інформації довіряють українці. Опитування

Зазначається, що майже всі – 91% – споживають контент саме зі смартфона, і ця тенденція не має вікових винятків.

Крім того, месенджери залишаються головним каналом для споживання новин – 75% українців отримують інформацію через Telegram, Viber та інші сервіси. Але й соцмережі підсилюють свою позицію в інформуванні – 60% опитаних використовують Facebook, Instagram чи інші платформи для отримання новин (проти 56% торік). А відеоплатформи, як-от YouTube, Vimeo тощо, збільшили свою частку з 51% до 54%.

Однак інтернет-сайти залишаються у зоні стабільності (42%), натомість лінійне телебачення за рік втратило ще три пункти і становить 27%.

Головним місцем для дозвілля 61% українців називає YouTube. За ним – соціальні мережі (58%) і месенджери (53%). Зростає інтерес до стрімінгових сервісів для музики та відео – 41% користуються Spotify або YouTube Music, що на сім пунктів більше, ніж торік. Онлайн-кінотеатри також поступово розширюють аудиторію – з 31% до 34%.

Серед соціальних мереж Facebook залишається основною платформою для 72% користувачів, але Instagram продовжує нарощувати аудиторію – 67% (плюс 6 пунктів за рік). Найпомітніше зростання демонструє TikTok – з 49% до 54%. Крім того, мережа дедалі частіше використовується не лише для розваг, а й для отримання новин, особливо у молодої аудиторії.

Зростає також Pinterest, що свідчить про розширення нішевого візуального контенту. LinkedIn збільшив свою присутність до 7%, відображаючи інтерес українців до професійних спільнот і кар’єрного розвитку в діджиталі.

Дослідження проведене дослідницькою компанією Gradus методом самозаповнення анкети в мобільному додатку Gradus. Вибірка відображає структуру населення міст з кількістю мешканців більше 50 тисяч у віці 18-60 років за статтю, віком, розміром населеного пункту та регіоном, за виключенням тимчасово окупованих територій та територій ведення активних бойових дій. Період проведення: 15-17 вересня 2025 року. Розмір вибірки: 1100 респондентів.

Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу




реклама у Нововолинськ