Головна Розваги Як Порахувати Ймовірність У Покері

Як Порахувати Ймовірність У Покері

260
0

Математика повинна бути основною опорою будь-якого хорошого гравця в покер. Як і у випадку з блекджеком, він повинен мати провідну роль у кожному прийнятому вами рішенні. У сьогоднішній статті ми покажемо вам, як ви можете використовувати ймовірність для покращення своєї гри в покер на сайті Парімач.Для повноти картини скажемо дещо про ймовірність як таку. Імовірність вказує нам на те, яка ймовірність того, що конкретне явище відбудеться. Як правило, значення записується в діапазоні від 0% до 100% (або від 0 до 1), при цьому показник 0% означає, що ситуація не відбудеться, а показник 100% навпаки означає, що ситуація точно відбудеться.Найпростіший спосіб описати це за допомогою підкидання монети. Він має тільки два можливі результати — голова або решка. Обидва результати мають однакову ймовірність 1/2 (50%), що вони відбудуться. Іншими словами, в залежності від ймовірності кожен другий кидок повинен бути, наприклад, головою. Звичайно, в короткостроковій перспективі це не так, але чим довше ви будете підкидати монету, тим ближчими будуть результати до цієї ймовірності.Імовірність і картиЯкщо ми подивимося на проблему ймовірності для колоди карт, то зрозуміло, що кількість можливих результатів швидко зросте порівняно з підкиданням монети. У покер грають колодою з 52 карт, чотирьох мастей і 13 значень. Це призводить до таких змін:

  • Отримання туза (або будь-якої окремої карти) з колоди: 4/52 = 0,0769 (7,69%)Отримання піки: 13/52 = 0,25 (25%)

  • Наприклад, на відміну від підкидання монети, рулетки чи слота, колода карт має щось на зразок «пам’яті». Відповідно, це означає, що попередні результати впливають на поточні та майбутні результати. Це відбувається тому, що випала карта з колоди та змінить стандартну ситуацію. Розгляньмо приклад, коли першою картою з колоди з 52 карт був витягнутий туз (шанс 7,69%). Імовірність того, що туз знову буде витягнутий з колоди як друга карта, тепер буде іншою. Після першого ходу кількість тузів зменшилася до 3, а кількість карт до 51. Отже, ми розраховуємо шанс як 3/51 = 0,0588 (2,88%).Імовірність на префлопі

    Імовірність на префлопі

    Тепер, коли ми окреслили, як працює ймовірність колоди карт, перейдемо до практичного використання. Перш за все, ми покажемо вам, як розрахувати ймовірність того, що ви отримаєте пару. (наприклад, уже широко згадані тузи). У цьому випадку ми повинні примножити індивідуальні шанси.

    (4/52) х (3/51) = (12/2652) = (1/221) = 0,004524 (0,45%)

    Якщо ви граєте в покер у казино, де роздають близько 30 роздач на годину, ви отримаєте пару тузів приблизно раз на сім з половиною годин гри.

    Тож яка ймовірність, що ви отримаєте будь-яку з тринадцяти можливих пар? Ми можемо почати з можливості 1/221 для будь-якої пари (див. формулу вище). Всього таких пар може бути 13, тому формула для розрахунку буде виглядати так: 13/221 = 0,0588. Ви можете очікувати пару один раз на 35 ігор.

    Імовірність у грі між гравцями

    Однак покер — це багатокористувацька гра, яка зазвичай грає один проти одного. Отже, ось добірка найпоширеніших ситуацій на префлопі.

    Твоя рукаРука противникаЙмовірність виграшу
    Висока параДві низькі карти83%
    Висока параНизька пара82%
    Середня параВисока, низька карта71%
    Дві старші картиДва низьких карти63%
    Дві старші картиНизька пара55%

    Розрахунок ймовірності з «аутів»

    Розрахунок ймовірності з «аутів»

    Якщо вам вдасться побачити карти на флопі, вас, безсумнівно, цікавить, які у вас шанси покращити свою руку. У цьому випадку мова піде про так звані «аути». Цей термін стосується всіх карт у покері, які можуть вам допомогти. Це може бути у випадку, коли гравець тримає дві карти однієї масті, а на флопі з’являються ще дві карти тієї ж масті. Після цього гравець має дев’ять аутів, тож залишається дев’ять карт для формування флеша.

    Кількість аутівФлоп — ТернТерн — ріверТерн рівер
    2042,6%43,5%67,5%
    1940,4%41,3%65,0%
    1838,3%39,1%62,4%
    1736,2%37,0%59,8%
    1634,0%34,8%57,0%
    1531,9%32,6%54,1%
    1429,8%30,4%51,2%
    1327,7%28,3%48,1%
    1225,5%26,1%45,0%
    1123,4%23,9%41,7%
    1021,3%21,7%38,4%
    919,1%19,6%35,0%
    817,0%17,4%31,5%
    714,9%15,2%27,8%
    612,8%13,0%24,1%
    510,6%10,9%20,3%
    48,5%8,7%16,5%
    36,4%6,5%12,5%
    24,3%4,3%8,4%
    12,1%2,2%4,3%

    Існує дуже простий метод розрахунку ймовірності аутів, завдяки якому ви можете виконувати розрахунки безпосередньо за ігровим столом. Його зазвичай називають правилом «чотири та два». Після флопу гравець просто множить кількість аутів на 4, щоб визначити ймовірність терну та ріверу. Якщо гравець не отримує карту на терні, він/вона просто множить кількість аутів на два і дізнається приблизну ймовірність отримати карту на рівері.

    Знову ж таки, ми можемо згадати це як приклад, коли у вас є чотири карти однієї масті після флопу. Ваші аути становлять дев’ять карт, а ймовірність флеша після терну та ріверу становить 36% (9×4). Припустимо, ви не отримали картку на терні. У цьому випадку ми помножимо аути на два і виявимо, що у нас є 18% (9×2) шансів залишитися без карт на рівері. Як бачимо, в порівнянні з таблицею, цей спосіб простий, але з іншого боку неточний, але ним можна скористатися.




    реклама у Нововолинськ