Джерело: Нововолинська міська рада
ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ПРОТОКОЛ
18 січня 2024 року м. Нововолинськ № 2
Засідання розпочалося о 10 год. 00 хв.
Засідання закінчилося о 11 год. 45 хв.
Засідання виконавчого комітету проводив
міський голова Борис Карпус
Присутні:
члени виконавчого комітету міської ради:
Надія Жук – секретар міської ради;
Микола Пасевич – заступник міського голови з питань діяльності
виконавчих органів;
Ніна Шумська – заступник міського голови з питань діяльності
виконавчих органів;
Валентина Степюк – керуюча справами виконавчого комітету.
Олександр Гоцка – директор ТОВ «ВМК – Україна»;
Галина Бурочук – начальник фінансового управління;
Олена Леоненко – староста Благодатного старостинського округу;
Інна Степюк – староста Грибовицького старостинського округу;
Алла Яковинець – староста Грядівського старостинського округу.
Взяли участь у засіданні від апарату та структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради:
Роман Артинюк – начальник управління муніципальної варти;
Світлана Груй – начальник організаційно-виконавчого відділу
виконкому;
Мирослава Власюк – головний спеціаліст відділу комунікацій управління
цифрової трансформації та комунікації;
Ігор Дицьо – начальник юридичного відділу;
Іванна Думич – начальник служби у справах дітей;
Марія Душук – начальник відділу культури;
Алла Ковальчук – начальник управління «Центр надання
адміністративних послуг»;
Тетяна Корнійчук – начальник управління економічної політики;
Наталія Кухарець – головний спеціаліст організаційно-виконавчого відділу
виконкому;
Ірина Киричук – начальник відділу містобудування та архітектури;
Богдан Миронюк – начальник управління будівництва та
інфраструктури;
Сергій Мороз – начальник управління освіти;
Світлана Орищук – начальник відділу земельних відносин;
Людмила Якименко – начальник управління соціального захисту
населення.
Взяли участь у засіданні від підприємств, установ, організацій:
Василь Ришитюк – т.в.о. головного лікаря комунального некомерційного
підприємства «Нововолинська міська
стоматологічна поліклініка».
Ірина Кушнірук – начальник Нововолинської ДПІ Головного
управління ДПС у Волинській області ;
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
№ з/п Назва рішення 1 Про підсумки виконання бюджету Нововолинської міської територіальної громади за 2023 рік. Доповідач:Бурочук Галина Вікторівна, начальник фінансового управління.
2 Звіт про роботу управління соціального захисту населення виконавчого комітету Нововолинської міської ради за 2023 рік. Доповідач:Якименко Людмила Степанівна, начальник управління соціального захисту населення.
3 Про тарифи (ціни) на платні послуги Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська міська стоматологічна поліклініка». Доповідач: Ришитюк Василь Павлович, т.в.о. головного лікаря комунального некомерційного підприємства «Нововолинська міська стоматологічна поліклініка».
4 Про тариф на теплову енергію ТОВ «Луцьк-Екотепло». Доповідач:Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
5 Про погодження режиму роботи. Доповідач:Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
6 Про переведення житлових приміщень у нежитлові під розміщення магазину. Доповідач:Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.
7 Про можливості вибору власної освітньої траєкторії учня та створення профільного ліцею. Доповідач:Мороз Сергій Володимирович, начальник управління освіти.
8 Про надання дозволу на видалення зелених насаджень. Доповідач:Артинюк Роман Олександрович, начальник управління муніципальної варти.
9 Про організацію громадських робіт. Доповідач: Доповідач:Миронюк Богдан Петрович, начальник управління будівництва та інфраструктури.
10 Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Нововолинської міської ради № 282 від 10 липня 2023 року «Про запровадження трудової повинності та організацію суспільно корисних робіт». Доповідач: Доповідач:Миронюк Богдан Петрович, начальник управління будівництва та інфраструктури.
11 Про затвердження акта приймання-передачі окремого індивідуально визначеного майна до комунальної власності Нововолинської міської територіальної громади. Доповідач:Ковальчук Алла Петрівна, начальник управління «Центр надання адміністративних послуг».
12 Про продовження терміну дії спеціального ордеру. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
13 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою:_________ Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
14 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Дрозда Максима Анатолійовича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
15 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Колесніка Миколи Олександровича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
16 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Марчук Альони Володимирівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
17 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Маслової Ганни Володимирівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
18 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Ринчак Тетяни Вікторівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
19 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Слободянюк Юліани Павлівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
20 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Чоткараєвої Юлії Ігорівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
21 Про затвердження списку громадян, що потребують житла з фонду житла призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб в новій редакції. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
22 Про виконання плану роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Нововолинської міської ради за 2023 рік. Доповідач: Груй Світлана Йосипівна, начальник організаційно-виконавчого відділу виконавчого комітету.
23 Про надання одноразових грошових допомог. Доповідач:Якименко Людмила Степанівна, начальник управління соціального захисту населення.
24 Про надання дозволу ______ на оформлення договору дарування часток житлового будинку з господарськими та побутовими будівлями і спорудами на ім’я ______, Доповідач:Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
25 Про затвердження висновку про доцільність позбавлення батьківських прав _____ відносно малолітньої ________. Доповідач:Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
26 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, неповнолітньому _________. Доповідач:Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
27 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, малолітньому ________. Доповідач:Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
28 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, малолітній __________. Доповідач:Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
29 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, малолітній __________. Доповідач:Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
30 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, малолітньому __________. Доповідач:Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
31 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, малолітній _________. Доповідач:Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
32 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, малолітньому _________. Доповідач:Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
33 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, малолітній ____________. Доповідач:Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
34 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, малолітньому ___________. Доповідач:Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
35 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, неповнолітній __________. Доповідач:Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
36 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, малолітній ___________. Доповідач:Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
37 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, малолітньому __________. Доповідач:Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
Результати голосування:
«за» –10
«проти» – 0
«утримались» – 0
ВИРІШИЛИ: порядок денний прийняти за основу.
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів Микола Пасевич запропонував внести до порядку денного проєкт рішення «Про безоплатну передачу транспортного засобу».
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів Ніна Шумська запропонувала внести до порядку денного проєкт рішення «Про встановлення опіки над дитиною, позбавленою батьківського піклування, малолітньою ________________»
Результати голосування:
«за» –10
«проти» – 0
«утримались» – 0
ВИРІШИЛИ: порядок денний прийняти в цілому.
РІШЕННЯ, ПРИЙНЯТІ НА ЗАСІДАННІ ВИКОНКОМУ:
СЛУХАЛИ 1 Про підсумки виконання бюджету Нововолинської міської територіальної громади за 2023 рік. Доповідач:Бурочук Галина Вікторівна, начальник фінансового управління.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування:
„за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №38 додається.
СЛУХАЛИ 2 Звіт про роботу управління соціального захисту населення виконавчого комітету Нововолинської міської ради за 2023 рік. Доповідач:Якименко Людмила Степанівна, начальник управління соціального захисту населення.
ВИСТУПИЛИ Олександр Гоцка, Ніна Шумська. Борис Карпус запропонував врахувати у роботі такі завдання:
1) розробити заходи з популяризації та впровадження послуги «Муніципальна няня»;
2) передбачити у посадових інструкціях окремих відділів напрямок роботи з міжнародними фондами ;
3) автоматизувати окремі процеси роботи (надання довідок тощо);
4) посилити роботу з ветеранами, вивчити кращі практики інших міст з даного питання;
5) розробити план заходів із внутрішньо переміщеними особами, провести опитування з визначення їхніх потреб.
Результати голосування:
„за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №39додається.
СЛУХАЛИ 3 Про тарифи (ціни) на платні послуги Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська міська стоматологічна поліклініка». Доповідач: Ришитюк Василь Павлович, т.в.о. головного лікаря комунального некомерційного підприємства «Нововолинська міська стоматологічна поліклініка».
ВИСТУПИЛИ Борис Карпус, Тетяна Корнійчук. Результати голосування:
„за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №40 додається.
СЛУХАЛИ 4 Про тариф на теплову енергію ТОВ «Луцьк-Екотепло». Доповідач:Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
ВИСТУПИЛИ Борис Карпус. Результати голосування:
„за”– 10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №41додається.
СЛУХАЛИ 5 Про погодження режиму роботи. Доповідач:Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №42 додається.
СЛУХАЛИ 6 Про переведення житлових приміщень у нежитлові під розміщення магазину. Доповідач:Киричук Ірина Михайлівна, начальник відділу містобудування та архітектури.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №43 додається.
СЛУХАЛИ 7 Про можливості вибору власної освітньої траєкторії учня та створення профільного ліцею. Доповідач:Мороз Сергій Володимирович, начальник управління освіти.
ВИСТУПИЛИ Борис Карпус, Микола Пасевич, Ніна Шумська, Олександр Гоцка. Результати голосування:
„за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №44 додається.
СЛУХАЛИ 8 Про надання дозволу на видалення зелених насаджень. Доповідач:Артинюк Роман Олександрович, начальник управління муніципальної варти.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №45 додається.
СЛУХАЛИ 9 Про організацію громадських робіт. Доповідач: Доповідач:Миронюк Богдан Петрович, начальник управління будівництва та інфраструктури.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №46 додається.
СЛУХАЛИ 10 Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Нововолинської міської ради № 282 від 10 липня 2023 року «Про запровадження трудової повинності та організацію суспільно корисних робіт». Доповідач: Доповідач:Миронюк Богдан Петрович, начальник управління будівництва та інфраструктури.
ВИСТУПИЛИ Микола Пасевич. Результати голосування:
„за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти з доповненнями. Рішення №47 додається.
СЛУХАЛИ 11 Про затвердження акта приймання-передачі окремого індивідуально визначеного майна до комунальної власності Нововолинської міської територіальної громади. Доповідач:Ковальчук Алла Петрівна, начальник управління «Центр надання адміністративних послуг».
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 48 додається.
СЛУХАЛИ 12 Про продовження терміну дії спеціального ордеру. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 49 додається.
СЛУХАЛИ 13 Про приватизацію державного житлового фонду, що знаходиться за адресою: _____________. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 50 додається.
СЛУХАЛИ 14 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Дрозда Максима Анатолійовича. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №51 додається.
СЛУХАЛИ 15 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Колесніка Миколи Олександровича з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 52 додається.
СЛУХАЛИ 16 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Марчук Альони Володимирівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №53додається.
СЛУХАЛИ 17 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Маслової Ганни Володимирівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №54 додається.
СЛУХАЛИ 18 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Ринчак Тетяни Вікторівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №55 додається.
СЛУХАЛИ 19 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Слободянюк Юліани Павлівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №56 додається.
СЛУХАЛИ 20 Про взяття на облік громадян, що потребують житла з фонду житла призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб Чоткараєвої Юлії Ігорівни з сім’єю. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 57додається.
СЛУХАЛИ 21 Про затвердження списку громадян, що потребують житла з фонду житла призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб в новій редакції. Доповідач: Дицьо Ігор Юрійович, начальник юридичного відділу.
ВИСТУПИЛИ Ніна Шумська. Результати голосування:
„за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 58 додається.
СЛУХАЛИ 22 Про виконання плану роботи виконавчого комітету та виконавчих органів Нововолинської міської ради за 2023 рік. Доповідач: Груй Світлана Йосипівна, начальник організаційно-виконавчого відділу виконавчого комітету.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №59 додається.
СЛУХАЛИ 23 Про надання одноразових грошових допомог. Доповідач:Якименко Людмила Степанівна, начальник управління соціального захисту населення.
ВИСТУПИЛИ Борис Карпус, Ніна Шумська. Результати голосування:
„за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 60 додається.
СЛУХАЛИ 24 Про надання дозволу ________на оформлення договору дарування часток житлового будинку з господарськими та побутовими будівлями і спорудами на ім’я ________. Доповідач:Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 61додається.
СЛУХАЛИ 25 Про затвердження висновку про доцільність позбавлення батьківських прав _____ відносно малолітньої ________. Доповідач:Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 62 додається.
СЛУХАЛИ 26 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, неповнолітньому ________________. Доповідач:Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 63 додається.
СЛУХАЛИ 27 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, малолітньому ________________. Доповідач:Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 64 додається.
СЛУХАЛИ 28 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, малолітній ___________. Доповідач:Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №65 додається.
СЛУХАЛИ 29 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, малолітній _________________. Доповідач:Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 66 додається.
СЛУХАЛИ 30 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, малолітньому ____________________. Доповідач:Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 67 додається.
СЛУХАЛИ 31 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, малолітній ____________. Доповідач:Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”– 10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №68 додається.
СЛУХАЛИ 32 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, малолітньому _______________________. Доповідач:Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №69 додається.
СЛУХАЛИ 33 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, малолітній _________________________. Доповідач:Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №70 додається.
СЛУХАЛИ 34 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, малолітньому __________________. Доповідач:Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №71 додається.
СЛУХАЛИ 35 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, неповнолітній ____________________. Доповідач:Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 72 додається.
СЛУХАЛИ 36 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, малолітній _____________________. Доповідач:Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №73 додається.
СЛУХАЛИ 37 Про надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, малолітньому _________________________. Доповідач:Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення №74 додається.
СЛУХАЛИ 38 Про встановлення опіки над дитиною, позбавленою батьківського піклування, малолітньою ____________. Доповідач:Думич Іванна Олегівна, начальник служби у справах дітей.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 75 додається.
СЛУХАЛИ 39 Про безоплатну передачу транспортного засобу. Доповідач:Корнійчук Тетяна Олександрівна, начальник управління економічної політики.
ВИСТУПИЛИ Результати голосування: „за”–10
„проти”–0
„утримались”– 0
ВИРІШИЛИ Рішення прийняти в цілому. Рішення № 76 додається.
Міський голова Борис КАРПУС
Начальник організаційно – виконавчого
відділу виконавчого комітету Світлана ГРУЙ