Джерело: Нововолинська міська рада
Кваліфікаційні вимоги: вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, бакалавра (за рішенням суб’єкта призначення). Стаж служби в органах місцевого самоврядування та державної служби не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше ніж 3 років.
Знання Конституції України та законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про адміністративні послуги» та інші.
Основні функціональні обов’язки на посаді:
- Забезпечує консультування суб’єктів звернень, надає вичерпну інформацію щодо вимог та порядку одержання адміністративної послуги.
- Забезпечує суб’єктів звернень бланками заяв, надає допомогу при їх заповненні.
- Здійснює прийом документів, необхідних для одержання адміністративної послуги, їх реєстрацію, вносить інформацію в систему електронних послуг АСКОД про суб’єкта звернення та формує адміністративну справу.
- Забезпечує своєчасне подання вхідних пакетів на розгляд відповідним суб’єктам надання послуги.
- Видає результати адміністративної послуги.
- Контролює дотримання суб’єктами надання послуги строків розгляду звернень та видачі результату адміністративної послуги.
- Забезпечує інформування суб’єкта звернення про результати розгляду їх звернень та результат послуги.
- Здійснює реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання громадян Нововолинської територіальної громади.
- Формує і веде Реєстр Нововолинської територіальної громади.
- Виконує інші доручення начальника відділу ЦНАП.
Для участі у співбесіді просимо надсилати резюме на електронну адресу: kadry@nov-rada.gov.ua Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків на посаді, умов та розміру оплати праці, інші дані про роботу надаються відділом персоналу виконавчого комітету Нововолинської міської ради за телефоном 31432 з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 16.00.