Головна Без категорії Що треба знати про оформлення житлової субсидії

Що треба знати про оформлення житлової субсидії

102
0

Джерело: Нововолинська міська рада

Для призначення житлової субсидії може звернутися:

  • одна з осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні;
  • людина, яка орендує житло на підставі договору оренди або ВПО.

Способи звернення для оформлення житлової субсидії:

1. Особисто

– до сервісних центрів Пенсійного фонду України незалежно від місця реєстрації; – до ЦНАПу; – до уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади.

2. Поштою до територіальних органів ПФУ.

3. З використанням електронних сервісів:

– через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України; – мобільний застосунок «Пенсійний фонд»; – через єдиний портал державних послуг Дія.

Перелік документів визначено пунктом 43 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 року № 848:

  • заява про призначення та надання житлової субсидії;
  • декларація про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.

Заява та декларація подаються громадянином, особа якого посвідчується при особистому зверненні паспортом громадянина України або тимчасовим посвідченням громадянина України.

Перелік документів, які надаються в окремих випадках:

У разі звернення за призначенням житлової субсидії без урахування осіб, які зареєстровані, але фактично не проживають за адресою домогосподарства, повинен надаватися акт обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства / фактичного місця проживання особи та / або документів, що підтверджують непроживання особи за адресою домогосподарства.

Для осіб, які звернулися за фактичним місцем проживання: – договір найму (оренди) житла; – або довідка внутрішньо переміщеної особи; – або рішення суду.

У разі наявної заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг:

– копія договору про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг (у разі наявності); – ухвала про відкриття провадження у справі оскарження споживачем заборгованості в судовому порядку (у разі наявності).

У разі погашення заборгованості – документ, що підтверджує сплату заборгованості (квитанція, довідка). У разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня у Державній податковій службі, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом уповноваженого органу, – довідки про доходи (у разі неможливості підтвердити такі доходи довідкою до декларації додається письмове пояснення із зазначенням їх розміру).

У разі призначення житлової субсидії, якщо особам в установленому порядку здійснено відключення від централізованого опалення (теплопостачання) і громадяни для обігріву приміщень використовують побутові електроприлади:

– акт обстеження стану зовнішньо- і внутрішньобудинкових електромереж щодо їх відповідності вимогам нормативно-правових актів (складається організаціями, які здійснюють обслуговування таких мереж); – акт обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства / фактичного місця проживання особи, форма якого затверджується Міністерством соціальної політики України.

У разі звернення за призначенням житлової субсидії домогосподарства, у складі якого є особи, у яких взагалі відсутні доходи (або нарахований середньомісячний сукупний дохід менше ніж розмір мінімальної заробітної плати) та/або ними не сплачено єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування надаються (за наявності):

– довідки про перебування особи в місцях позбавлення / обмеження волі або застосування до неї заходів забезпечення кримінального провадження у вигляді відсторонення від роботи (посади), запобіжних заходів у вигляді домашнього арешту або тримання під вартою; – висновок лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я встановленого зразка щодо перебування особи у складних життєвих обставинах, спричинених інвалідністю, тривалою хворобою; – висновок лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я первинного рівня на підставі довідки встановленого зразка закладу охорони здоров’я, що провадить діяльність з надання наркологічної допомоги населенню, в якому особа перебувала на диспансерному обліку, щодо алко- або наркозалежності особи; – документ, що підтверджує перебування особи у відпустці без збереження заробітної плати, якщо дитина потребує домашнього догляду (наказ з місця роботи та довідка лікарсько-консультативної комісії); – трудовий договір; – документ, що підтверджує одноосібне виховання дітей віком до шести років або дітей з інвалідністю (свідоцтво про розлучення, свідоцтво про смерть батька дитини, рішення суду).

У разі сплати аліментів – документальне підтвердження фактичної сплати із зазначенням сум сплачених особою аліментів.




реклама у Нововолинськ