Два місяці минуло з дня призначення на посаду керівника ВП шахти №9
«Нововолинська» Павла ТАНЧЕВА. Що вдалося зробити упродовж цього періоду
для підприємства? Які плани? Та про проблеми, які доводиться долати? Про це та
інше у розмові.
– Найперше
вдалося погасити заборгованість по заробітній платі перед шахтарями за 2018
рік, – говорить Павло Михайлович. – За січень виплачено 75% промгрупі, 100% –
непромгрупі. Найближчим часом закриємо питання повністю. Окрім того, вперше з
2014 року підприємство виконало план з видобутку вугілля. Так, при нормі 4200 видобули 4680 тонн. Варто
зазначити, план приведений до відповідності на ту техніку і кількість людей,
які працюють на шахті. Цього вдалося досягнути завдяки колективу, який
повірив у себе та зробив все, що від нього залежить. Беручи до уваги
вищесказане, хочу додати, маємо брак кадрів. Зокрема, не вистачає понад 200 працівників. У листопаді, коли запрацює
стругова лава, підприємство потребуватиме
як мінімум ще 100 чоловік.
Організували
роботу по постачанню. Так, маємо прохідницький комбайн, який найближчим часом
змонтуємо і запустимо в роботу, плануємо пройти 30 метрів проходки. Другий
комбайн КСП-22 забезпечений ремонтним фондом, – продовжує ділитися Павло
Танчев. – У принципі, виходимо на нормальні показники по роботі в забої. В
березні маємо пройти 70 метрів. Наголошу, усі
роботи проводяться під запуск нової 460-ї лави, яка працюватиме на струговій
установці. Завезли риштаки для діючого конвеєра діючої лави. Усі поточні
питання, що підіймають начальники дільниць, вирішуємо.
У лютому
чимало було зроблено з охорони праці. Звичайно, не все, чого б хотілося, але …
Провели реверсування на шахті за участю ВГСЧ, проплатили метанометричну
апаратуру, димну камеру, ремонт респіраторів Р-34, здійснили поточне
забезпечення респіраторами, придбали 69 головних світильників, інші надійдуть
найближчим часом. Уклали договір на спецодяг, замовили матеріали для ремонту
скіпів.
Приємною
новиною для працівників підприємства є те, що за лютий буде виплачена премія. – У березні збираємося виконати план проходженню
гірничих виробок з видобутку
вугілля. Також у планах – перезаряджання вогнегасників, заміна рейкової колії,
яка знаходиться у жахливому стані й перешкоджає нормальній роботі. Хочемо
придбати 20 вагонів, щоб забезпечити роботу проходки. 18 вагонів самотужки
вдалося відремонтувати за два місяці. Загалом, плануємо привести у робочий
режим електровози підприємства та забезпечити резервними запчастинами. Варто
наголосити, основні сили будуть кинуті
на дільницю шахтного транспорту, яке на сьогодні є слабкою ланкою. Серед
планів – ремонт лазні, до якого приступимо вже незабаром. І ще одним з
виконаних пунктів є відремонтований котел. Хоча роботи по ньому ще ведуться,
однак наступного року підприємство працюватиме вже на двох котлах.
Слід зазначити, рік тому по шахтах була
критична ситуація, що стосувалась
головних відливів та загрожувала підтопленням. Так, на «Бужанській» майже
усі насоси вийшли з ладу, і працювали менш ніж упівсили. Те саме стосувалось і шахти №9
«Нововолинська». Генеральному директору ДП «Волиньвугілля» Андрію Пилипюку вдалося
розв’язати питання. Станом на сьогодні на «Бужанській» працює три двигуни і три
насоси по відкачуванню води. На дев’ятій – два двигуни та три насоси. Третій
двигун отримають найближчим часом.
Насамкінець Павло Танчев зазначає: попереду роботи багато, як і планів,
які вже почали реалізовувати. І якщо діяти злагоджено, вдасться досягнути
чималих успіхів та працювати не один рік, отримуючи відповідну зарплатню.
Гірники довели, – це можливо. Залишається сподіватися, що й надалі йтимуть
обраним шляхом, а результат не забариться.













