Ось такі вагони з вугіллям стоять на ж/д вокзалі у Володимирі- Волинскому. Ніби нічого дивного, якби не написи на них. А саме – “АОА Угольная компания «Кузбассразрезуголь». В Інтернеті про цю компанію йдеться, що це – “другий за об’ємами видобутку виробник вугілля в Росії”, – повідомляє volodymyrmedia.com.ua
Звідки в Укрзалізниці взялись вагони з російським маркуванням?
Як вдалося дізнатися, цими днями стало відомо про те, що з середини жовтня РФ почала експортні продажі вугілля, видобутого в зоні АТО, транзитом через територію України до Польщі. Про це пише “Економічна правда”. Протягом другої декади жовтня по цій схемі з території Росії до Польщі було поставлено 45 вагонів з вугіллям (більше 3 тис т антрациту). Пунктом відправлення вантажу є залізнична станція “Несветай” (м. Новошахтинськ, РФ), який є одним з пунктів прийому краденого донбаського вугілля, і з якого вагони потрапляють на прикордонну залізничну станцію “Соловей” (Білгородська обл., РФ) і в’їжджають на територію України через станцію “Тополі” (Харківська обл.). Надалі ці ж вагони в’їжджали з України на територію Польщі через прикордонний перехід “Ізов-Хрубешов”. Цю інформацію підтверджують дані РЖД.
Російський Новошахтинськ – місто із законсервованою гірничодобувною промисловістю. Остання шахта тут була закрита більше п’яти років тому. У 25 км від Новошахтинська знаходиться КПП “Должанський” (Луганська обл.), через який здійснюється вивезення вугілля з зони АТО в РФ.
Про початок поставок краденого українського вугілля в Польщу стало відомо в перших числах жовтня. На той момент ці операції здійснювалися через територію Білорусі.
Чиє це вугілля у російських вагонах приймає Укразалізниця? І куди воно прямує? Досить незвично виглядає наша українська військова техніка, яка вчора прибула із зони АТО, на їх фоні.