Джерело: Нововолинська міська рада
Кваліфікаційні вимоги: вища освіта не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння державною мовою.
Без вимог до стажу роботи.
Знання Конституції України та законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації» та інші.
Основні функціональні обов’язки на посаді:
- Забезпечує реєстрацію та облік документів, які надходять до виконавчого комітету Нововолинської міської ради через систему електронного документообігу «АСКОД».
- Забезпечує реєстрацію та облік документів, які надходять до виконавчого комітету Нововолинської міської ради на електрону пошту, поштовим зв’язком або доставлені наручно.
- Бере участь в організаційному забезпеченні підготовки та проведенні засідань виконавчого комітету міської ради.
- Готує проєкти листів (відповідей на запити) органам влади вищого рівня, а також підприємствам, установам та організаціям за своїм напрямом роботи.
- Готує інформаційно-аналітичні матеріали щодо виконання документів.
Для участі у співбесіді просимо надсилати резюме на електронну адресу: kadry@nov-rada.gov.ua
Додаткова інформація щодо інших функціональних обов’язків на посаді, умов та розміру оплати праці надаються відділом персоналу виконавчого комітету Нововолинської міської ради за телефоном: 0985294442, 31432 з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 16.00.