Питання неякісного ямкового ремонту доріг у Нововолинську не втрачає своєї гостроти. У відповіді на звернення депутатської групи «Спільна думка» міський голова Віктор Сапожніков звинуватив обранців «у видумках» і «обурився на безпідставні звинувачення» від імені асфальторемонтників.
Мер назвав заяви депутатів «не зовсім точними і загалом тенденційними», а також висловив обурення на «безпідставні звинувачення» від імені колективу, «який займається ямковим ремонтом доріг працює вже разом декілька років і роботу свою виконує професійно кожного року». Хоча насправді відомо, що підрядник – ПП «Сантехмонтаж» – вперше виконує ремонтні роботи дорожнього покриття у Нововолинську. Минулого року цим займалися представники Луцької дорожньої пересувної механізованої колони та «Нововолинськтеплокомуненерго». До якості виконання робіт цими підрядниками претензій не було, до нинішнього – є і неабиякі.
Міський голова також запропонував обранцям висловити свої «претензії напряму» депутату Василю Бутинцю, який теж входить у групу «Спільна думка», а також є начальником Виробничого управління комунального господарства у Нововолинську. Адже саме це підприємство призначене замовником по виконанню ремонтних робіт комунальної власності.
Василь Бутинець такій переадресації обурився. Він вважає, що вже стало тенденцією з боку місцевої влади пов’язувати професійну діяльність учасників «Спільної думки» із депутатською. Стосовно контролю ВУКГ над виконанням ремонтних робіт Бутинець заявив наступне:
«Як комунальне підприємство ми можемо здійснювати контроль виключно в межах того фінансування і можливостей, котрі нам надає міська влада. Не секрет, що те фінансування не тільки недостатнє, але ще і надходить зі значними затримками. Наприклад, вже 2 роки ми просимо надати справне службове авто, щоб можна було здійснювати об’їзд тих 70-и кілометрів доріг, які є у нас в Нововолинську. Ви думаєте надали? Ні.
Міський голова написав, що я «несу персональну відповідальність за обсяги робіт по асфальтуванню та їх якість». Цікаво за що несе персональну відповідальність він сам?! Я скажу так: якщо обсяги робіт ще можна контролювати, то як впливати на якість? Я неодноразово робив зауваження підрядчику. Бачте, а результат дала лише огласка цього питання у ЗМІ. За це дякуємо небайдужим мешканцям Нововолинська.
Чесно кажучи, мені було б спокійніше і простіше працювати із професіоналами свої справи – Луцькою дорожньою пересувною механізованою колоною. Проте так сталося, що роботи цього року замовили у нового орендаря асфальтного заводу у Нововолинську. До речі, коли проводився конкурс на оренду, мене навіть в комісію не запросили, хоча завод знаходиться на балансі нашого підприємства. Оце, як на мене, і показує тенденційність деяких чиновників.»
І наостанок. Міський голова Нововолинська Віктор Сапожніков у відповіді на звернення депутатів написав, ніби «ніяким ДБН-ом не передбачено, що ями мають бути квадратної форми.» Натомість у зверненні йшла мова не тільки про ДБН, але і про «інші нормативно-будівельні вимоги та документи», якими повинні керуватися виконавці ремонтних робіт. Зокрема технічні вимоги можна прочитати у документі під назвою «Технологічні карти на ямковий ремонт покриттів дорожнього одягу», розробленому Державною службою автомобільних доріг України та Державним виробничо-технологічним підприємством «Укрдортехнологія». Там у пункті 2.4-2.5 розділу «Організація і технологія виконання робіт» зазначено, що «2.4 Границі ремонту вибоїн розмічаються прямими лініями в поздовжньому і поперечному напрямках з захватом непорушного шару покриття на 3 – 5 см, при цьому декілька близько розташованих вибоїн об’єднують одним контуром або «картою» прямокутної форми».
Зрештою, виконавці ремонтних робіт дослухалися до думки депутатів. У своїй подальшій роботі вони таки вирізають ями прямокутної форми. Це видно із фотографій.
На прохання користувачів обранці надали зіскановані звернення депутатської групи «Спільна думка» та відповідь на нього міського голови Нововолинська – Віктора Сапожнікова.