Головна Без категорії “Найкраща країна для герпесу” – як рекламникам вдалося привернути увагу мільйонів до...

“Найкраща країна для герпесу” – як рекламникам вдалося привернути увагу мільйонів до неприємної теми

19
0

Джерело: www.bbc.com

“Найкраща країна для герпесу” – як рекламникам вдалося привернути увагу мільйонів до неприємної теми

Автор фото, New Zealand Herpes Foundation

Підпис до фото, Соціальна кампанія імітує туристичну рекламу і відомі принади Нової Зелендії

    • Author, Ко Еве
    • Role, ВВС News
  • 20 хвилин(и) тому

Щоб відновити нашу національну гордість, рішення очевидне: герпес”. Цю пропозицію минулого жовтня зробив новозеландський благодійний фонд боротьби з герпесом, розпочавши кампанію, яка обіцяла зробити країну “найкращим місцем” для поширення інфекції.

Ця соціальна реклама мала шалений успіх, отримавши головний приз на цьогорічному фестивалі креативної індустрії “Канські леви”.

Кампанія, метою якої було дестигматизувати герпес за допомогою рекламного відео, отримала Гран-прі “За добро” – в категорії, яка має на меті висвітлити роботу некомерційних організацій та благодійних фондів.

У відеоролику знявся сер Грем Генрі, колишній головний тренер національної збірної з регбі, – справжньої національної гордості країни.

У ньому він розхвалював минулі успіхи Нової Зеландії та скаржився на зменшення приводів для національної гордості, таких як “ганебно низьке” співвідношення овець до людей та пироги, ціни на які “доходять до семи доларів”.

Skip Найпопулярніше and continue reading

Найпопулярніше

End of Найпопулярніше

“Нам потрібно щось нове, чим можна буде пишатися; щось велике та сміливе, що поверне нас на карту світу”, – сказав сер Генрі, написавши на крейдяній дошці слово “ГЕРПЕС” – великими літерами.

“Новій Зеландії час стати найкращим місцем у світі для поширення герпесу”.

Далі в рамках кампанії випустили ще одне відео в старомодному стилі, оформлене як “курс з дестигматизації герпесу”, в якому взяли участь інші національні зірки, такі як колишній керівник міністерства охорони здоров’я сер Ешлі Блумфілд та професійний боксер Меа Моту.

Зухвалий гумор, що пронизує всю кампанію, розроблену спільно з агентствами Motion Sickness та FINCH, знайшов відгук у глядачів.

“Забудьте про песимізм і похмурість, цього й так достатньо”, – заявив Девід Охана, керівник відділу комунікацій Фонду Організації Об’єднаних Націй і голова журі цьогорічних “Канських левів”.

“Наш лауреат премії 2025 року взяв табуйовану тему і перевернув її з ніг на голову – показавши, що з чудовою стратегією, великою, сміливою, божевільною ідеєю… і гумором протягом кількох днів, можливо все”.

Автор фото, AFP

Підпис до фото, Розмова на непопулярну тему спрацювала завдяки гуморуЗа даними новозеландського Фонду боротьби з герпесом, приблизно кожен третій сексуально активний дорослий у Новій Зеландії має вірус, який викликає генітальний герпес, хоча більшість із них мають легкі симптоми або взагалі не мають їх і можуть вести звичайне життя.

“Популярні ЗМІ, дезінформація і та незручність, з якою новозеландці говорять про секс, призвели до величезної стигматизації тих, хто живе нормальним життям з вірусом”, – йдеться у прес-релізі, опублікованому на момент запуску кампанії у жовтні минулого року.

Алайна Люксмор з фонду боротьби з герпесом розповіла місцевій телепрограмі Breakfast, що кампанія, яка мала на меті привернути увагу до сейрозної проблеми, спрацювала для мільйонів людей саме тому, що була кумедною.




реклама у Нововолинськ