Джерело: www.volynnews.com
Про це свідчить дослідження Gradus «Медіаспоживання 2025», передають Українські новини.
Дослідження показало, що українці дедалі більше часу проводять онлайн:
– 44% зізнаються, що щодня перебувають у месенджерах понад три години,
– 36% стільки ж часу проводять на відеоплатформах,
– 30% – у соціальних мережах,
– лише для 17% аудиторії залишається важливим телевізор.
Читати ще: Яким засобам інформації довіряють українці. Опитування
Зазначається, що майже всі – 91% – споживають контент саме зі смартфона, і ця тенденція не має вікових винятків.
Крім того, месенджери залишаються головним каналом для споживання новин – 75% українців отримують інформацію через Telegram, Viber та інші сервіси. Але й соцмережі підсилюють свою позицію в інформуванні – 60% опитаних використовують Facebook, Instagram чи інші платформи для отримання новин (проти 56% торік). А відеоплатформи, як-от YouTube, Vimeo тощо, збільшили свою частку з 51% до 54%.
Однак інтернет-сайти залишаються у зоні стабільності (42%), натомість лінійне телебачення за рік втратило ще три пункти і становить 27%.
Головним місцем для дозвілля 61% українців називає YouTube. За ним – соціальні мережі (58%) і месенджери (53%). Зростає інтерес до стрімінгових сервісів для музики та відео – 41% користуються Spotify або YouTube Music, що на сім пунктів більше, ніж торік. Онлайн-кінотеатри також поступово розширюють аудиторію – з 31% до 34%.
Серед соціальних мереж Facebook залишається основною платформою для 72% користувачів, але Instagram продовжує нарощувати аудиторію – 67% (плюс 6 пунктів за рік). Найпомітніше зростання демонструє TikTok – з 49% до 54%. Крім того, мережа дедалі частіше використовується не лише для розваг, а й для отримання новин, особливо у молодої аудиторії.
Зростає також Pinterest, що свідчить про розширення нішевого візуального контенту. LinkedIn збільшив свою присутність до 7%, відображаючи інтерес українців до професійних спільнот і кар’єрного розвитку в діджиталі.
Дослідження проведене дослідницькою компанією Gradus методом самозаповнення анкети в мобільному додатку Gradus. Вибірка відображає структуру населення міст з кількістю мешканців більше 50 тисяч у віці 18-60 років за статтю, віком, розміром населеного пункту та регіоном, за виключенням тимчасово окупованих територій та територій ведення активних бойових дій. Період проведення: 15-17 вересня 2025 року. Розмір вибірки: 1100 респондентів.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу












