Джерело: www.volynnews.com
На автошляхах Волинської області це перший з 2022 року об’єкт капітального ремонту. Його реалізація стала можливою завдяки підтримці Європейського Союзу – капремонт ділянки автошляху М-07, що є частиною транс’європейської транспортної мережі TEN-T, проведено в рамках реалізації проєкту «№ 101122932 – 22-EU-TG-PL-UA «Автомобільні пункти пропуску» за програмою ЄС «Механізм Сполучення Європи» (Connecting Europe Facility, CEF). Європейський Союз співфінансує проєкт у розмірі 50% його вартості.
У середу 3 грудня, відбулася офіційна презентація завершеного об’єкта та відкриття відремонтованих ділянок для руху транспорту. Захід відбувся за участю представників Агентства відновлення, Служби відновлення у Волинській області, місцевих органів влади, прикордонної та митної служб, а також міжнародних партнерів – координатора проєкту Центру транспортних проєктів ЄС (CEUTP), Генеральної дирекції національних доріг і автомагістралей (GDDKiA) та Люблінського управління обслуговування пунктів пропуску через кордон (LZOPG).
Керівник Служби відновлення у Волинській області, яка відповідає за реалізацію проєкту, спільно з виконавцем робіт ТОВ «ВОЛИНЬДОРБУД» розповіла про основні етапи реалізації проєкту.
Читати ще: Щоб люди не стояли на кордоні по 12 годин: «Ягодин» просять відкрити для легкових авто
Роботи стартували у червні поточного року. Після проведення підготовчих робіт, фрезерування зношеного асфальтобетонного покриття було влаштовано міцну багатошарову конструкцію нового дорожнього одягу:
– вирівнювальний шар з матеріалу дорожнього, виготовленого за технологією холодного ресайклінгу, середньою товщиною 9,7 см;
– посилення основи шаром з матеріалу дорожнього, виготовленого за технологією холодного ресайклінгу, товщиною 15 см;
– нижній шар покриття з крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші, завтовшки 10 см;
– середній шар покриття з дрібнозернистої щільної асфальтобетонної суміші на модифікованому бітумі, товщиною 6 см;
– верхній шар покриття зі щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші товщиною 5 см.
Виконано комплекс заходів із організації та безпеки дорожнього руху, при цьому враховано вимоги щодо безбар’єрності:
– нанесено майже 7 км горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення;
– влаштовано металеве огородження: 3153 м бар’єрного та 522 м перильного;
– встановлено 130 дорожніх знаків;
– влаштовано 2300 м тротуару;
– прокладено нову лінію зовнішнього освітлення.
Читати ще: На під’їздах до МП «Ягодин – Дорогуськ» завершують ремонт дороги
Виконання цих заходів за фінансової підтримки ЄС дозволило відновити стан автошляху М-07, зменшити негативний вплив черги транспортних засобів на дорогу, оптимізувати та модернізувати транспортні потоки, підвищити безпеку руху на під’їздах до МАПП «Ягодин – Дорогуськ», який є найбільшим автомобільним пунктом пропуску на кордоні із Польщею.
«Ми щиро вдячні Європейській Комісії та Європейському виконавчому агентству з питань клімату, інфраструктури та навколишнього середовища (CINEA). Дякуємо Центру транспортних проєктів ЄС (CEUTP) за допомогу в координації проєкту» – зазначив в.о. начальника Служби відновлення у Волинській області Олег Кравцов.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу












