Джерело: tsn.ua
Логіни та паролі Деякі сайти або сервіси під час реєстрації нового користувача надсилають на вказаний номер телефону інформацію з логіном і паролем. Це досить зручно, але також небезпечно. Якщо шахраї отримають доступ до ваших смс-повідомлень, то зможуть увійти в особистий кабінет користувача, скориставшись логіном і паролем.
Особисті повідомлення У кожної людини є особиста інформація, фотографії чи листування на телефоні, які не хочеться розповсюджувати. Тому задля власної безпеки, їх краще також видаляти. В разі крадіжки телефона злодії зможуть отримати доступ до особистої інформації і використовувати її в своїх цілях.
СМС-повідомлення з підозрілими посиланнями Звичайно, дуже важливо не переходити за такими посиланнями. А ще краще — просто видалити їх одразу після отримання, щоб їх не змогли випадково відкрити і натиснути на посилання діти чи люди похилого віку.
Перехід в акаунти й особисті кабінети Деякі сервіси також надсилають в смс-повідомленнях багаторазові посилання для входу до особистого кабінету. Це посилання також буде для зловмисників додатковою можливістю отримати доступ до вашого акаунту.
СМС-повідомлення від банку Тут все залежить від того, яке це саме повідомлення. Часто банки надсилають секретні коди. Їх видаляти необов’язково. Вони одноразові і діють всього лише кілька хвилин. Існують також інформаційні повідомлення. І з ними можуть виникнути проблеми. Вони мають ваші дані (4 останні цифри картки та залишок коштів на рахунку). Їх краще видаляти одразу, щоб у разі втрати телефона зловмисники не змогли отримати цю інформацію.
Читайте також: