Джерело: www.volynpost.com
Відповідне рішення ухвалили під час засідання міськвиконкому у середу, 15 січня, передає “Конкурент”.
Нагадаємо: у грудні в обласному центрі затвердили схему організації дорожнього руху для приміських, міжміських та міжобласних маршрутів. Головне нововведення – транспорт буде зобов’язаний об’їжджати центральні вулиці. За порушення нової схеми руху передбачені штрафні санкції. Накладатиме їх патрульна поліція та «Укртрансбезпека», а суми немалі – 17 тисяч гривень.
Разом з тим вже у січні затвердили вичерпний перелік адрес, де такий транспорт може висаджувати пасажирів «законно». Зокрема, дозволили використовувати такі зупинки:
«Вулиця Володимирська» – вул. Володимирська, 7; «Вулиця Володимирська» – вул. Володимирська, 26; «Омелянівська» – вул. Володимирська, 94; «Садівниче товариство «Нива» – вул. Володимирська, навпроти будинку «99»; «Природничий ліцей» – вул. Героїв УПА, 76; «Природничий ліцей» – вул. Героїв УПА, 109; «Цегельний завод» – вул. Дубнівська, 40; «Цегельний завод» – вул. Дубнівська, 79; «Новий ринок» – вул. Європейська, біля ринку; «Новий ринок» – вул. Європейська, напроти ринку; «Вулиця Ківерцівська» – вул. Захисників України, 12; «Вулиця Ківерцівська» – вул. Захисників України, навпроти будинку «12»; «Вулиця Сухомлинського» – вул. Карпенка-Карого, 9; «Вулиця Сухомлинського» – вул. Карпенка-Карого, 15; «Вулиця Ківерцівська» – вул. Ківерцівська, військова частина, в’їзд в місто; «Вулиця Ківерцівська» – вул. Ківерцівська, військова частина, в’їзд в місто; «Вулиця Шевченка» – вул. Ковельська, 47; «Електротермометрія» – вул. Ковельська, 48; «Завод продтоварів» – вул. Ковельська, 146-А; «Завод продтоварів» – вул. Ковельська, 157; «Тубдиспансер» – вул. Львівська, 29; «Тубдиспансер» – вул. Львівська, 52; «Вулиця Шевченка» – вул. Набережна, біля будинку на вул. Франка, 3; «Вулиця Набережна» – вул. Набережна, напроти будинку «10»; «Вулиця Електроапаратна» – вул. Рівненська, 85; «Волинський інститут економіки та менеджменту» – вул. Рівненська, напроти будинку «107».
Ці ж адреси погодили й волинські патрульні, які будуть надалі керуватимуться ним, коли перевізники погоджуватимуть у правоохоронців свої маршрути.
Зауважимо, що місто вже не один рік намагається боротися із приміськими автобусами, які курсують центральними вулицями й проспектами. Так, посадовці нарікали на постійні затори у місті, низькі екологічні стандарти транспорту та демпінг цін такими перевізниками (мовляв, міському транспорту важко з ними конкурувати, адже перші за проїзд беруть набагато менші суми).
Бажаєте дізнаватися головні новини Луцька та Волині першими? Приєднуйтеся до нашого каналу в Telegram!
Якщо Ви зауважили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter для того, щоб повідомити про це редакцію