“Компанія «Укрзалізниця» відновила онлайн-продажі квитків на потяги після кібератаки. Наразі триває стабілізація систем, основні опції доступні для користувачів. Про це «Укрзалізниця» повідомила в Telegram. «Сайт і застосунок УЗ вдалося відновити за 89 годин нонстоп роботи після безпрецедентної атаки на ключові операційні системи залізниці», – йдеться у повідомленні. У компанії додали, що на першому етапі буде працювати лише”, — повідомляє: ua.news
Компанія «Укрзалізниця» відновила онлайн-продажі квитків на потяги після кібератаки. Наразі триває стабілізація систем, основні опції доступні для користувачів.
Про це «Укрзалізниця» повідомила в Telegram.
«Сайт і застосунок УЗ вдалося відновити за 89 годин нонстоп роботи після безпрецедентної атаки на ключові операційні системи залізниці», – йдеться у повідомленні.
У компанії додали, що на першому етапі буде працювати лише базовий функціонал, а саме продаж та повернення квитків на всі напрямки «глибиною» 20 діб.
Внаслідок кібератаки витоку жодної сенситивної інформації не допущено.
«Залізничники, фахівці кібердепартаменту СБУ, CERT-UA при Держспецзв’язку та інші партнери працюють над відновленням усіх інших сервісів, насамперед клієнтських», – зазначили в компанії.
Після кібератаки вокзали та каси продовжують працювати у посиленому режимі по всій країні, зокрема, і для підстраховки. Поїзди у свою чергу, як і в попередні дні, курсують за розкладом.
Нагадаємо, у неділю 23 березня АТ «Укрзалізниця» заявила, що її онлайн-система зазнала масштабної кібератаки. Фахівці продовжують її відновлення.
Керівництво прийняло рішення, відкрити продаж квитків на всі міжнародні рейси у касах вокзалів.