Джерело: www.unian.ua
Розробники з Wrong Organ запевняють, що вони можуть робити не тільки “симулятори ходьби”.
Тепер студія Wrong Organ працює над наступним проектом, і, за словами розробників, він значно відрізнятиметься від Mouthwashing. Як повідомив продюсер Кай Мур виданню Skybox Critics, команда хоче, щоб її не сприймали як студію тільки про симулятори ходьби.
Вони, як і раніше, люблять збочені сюжети та ретровізуал, але планують виражати це через інші жанри: “Нам дуже подобається естетика PSX, але те, як ці речі виражаються в жанрах, які ми вирішили розвивати, залежить від того, до чого ми схиляємося у творчому плані”.
Геймплейний дизайнер Джеффрі Томек додав, що команда не може просто знову зробити восьмигодинну версію Mouthwashing: Wrong Organ, хоче рости й розвиватися, досліджувати геймплейні ідеї, які допоможуть побудувати баланс між сюжетом і механіками:
“Нам потрібно перейти на інший бік жаху, дослідити ігровий процес і зробити крок у майбутнє, де, сподіваюся, ми зможемо створити справді цілісні ігри з сюжетним ігровим процесом”.
Раніше творець Balatro заніс Mouthwashing до свого списку улюблених інді-ігор 2024 року.
Вас також можуть зацікавити новини:
- Microsoft скасувала MMORPG від Bethesda заради Fallout 5, – журналіст
- Через 6 років після релізу гру про Джона Віка прибирають із продажу
- У Mafia: The Old Country не буде відкритого світу через провал Mafia 3