Головна Без категорії Розробник Baldur’s Gate 3 пояснив, чому ААА-ігри бояться експериментів

Розробник Baldur’s Gate 3 пояснив, чому ААА-ігри бояться експериментів

20
0

Джерело: www.unian.ua
Розробка великих проектів зав’язана на цифрах і метриках, і в цьому вся проблема, вважає Майкл Доус.

Майкл Доус розповів, чому AAA-проєкти розгубили сміливість / Фото – Larian StudiosБагато гравців відзначають, що нинішня ігрова індустрія розгубила потяг до експериментів. Зараз у нас є кілька “виграшних” жанрів, наприклад, Soulslike, які практично гарантовано окупляться. На тлі цього великі компанії все частіше роблять “безпечні” ігри, які не проваляться, але й нічого нового не принесуть.

Як написав у себе в X директор видавництва Larian Studios Майкл Доус, причина в тому, що індустрія надто довго жила за принципом “статистика важливіша за все”. І за роки такого підходу великі студії просто розучилися довіряти інтуїції: “Багато компаній настільки агресивно покладаються на аналітику, що за кілька поколінь втратили здатність вести розроблення “на дотик”, покладаючись на внутрішнє чуття”…

Однак, на думку Доуса, такий підхід ніяк не може показати реальний настрій гравців і не допомагає спрогнозувати успіхи проєкту:

“Проблема в тому, що всі ці датасети все більше перетворюються на сміття. Вони не здатні передбачити ні несподівані хіти, ні провали. А якщо ти не можеш покладатися на дані і при цьому втратив інстинкт, то опиняєшся в глухому куті. Тоді починається паніка, і все стає максимально безпечним – що само по собі небезпечно”.

У підсумку великі студії дивляться на несподівані хіти у світі інді, де все таки з’являються свіжі ідеї, які потім намагаються вбудувати в AAA-продукти. Саме тому ми бачимо нескінченні ігри, зібрані з модних механік, наприклад, крафтинг, відкритий світ або Battlepass.

Читайте також:

Саме інді продовжують формувати нові тренди, а потім постачають великим видавцям свіжі “дані”. Поки ж у великих компаній залишається лише повторення самих себе і ремейки старого, підсумував Доус.

Раніше ми розповідали, що творець Dishonored і розробник Baldur’s Gate 3 заявили, що Game Pass руйнує індустрію. На думку Рафаеля Колантоніо і Майкла Доуса, така модель неймовірно сильно шкодить продажам усіх ігор.

Вас також можуть зацікавити новини:

  • Продюсери “Дедпула” та сценарист “Дюни” працюють над екранізацією Gears of War
  • Sony спростила процес повернення грошей за гру на Playstation
  • Sony і далі підніматиме ціни Playstation 5, – аналітик



реклама у Нововолинськ