Джерело: www.unian.ua
Operation Bluebird планує відродити соцмережу.
В X наполягають, що ребрендинг не означає відмову від бренду Twitter. Компанія підкреслює, що домен twitter.com досі активно використовується мільйонами людей, а саме слово “Twitter”, як і раніше, живе в повсякденній мові користувачів.
Тому заявку Operation Bluebird в X називають спробою крадіжки бренду, яка може ввести людей в оману. У позові також заявлені вимоги про компенсацію збитків, але без конкретної суми.
У грудні стартап подав заявку до Відомства з патентів і товарних знаків США з вимогою анулювати товарні знаки X, пов’язані з Twitter, Tweet і логотипом птаха, аргументуючи це тим, що компанія нібито від них відмовилася.
Після цього команда публічно заявила про плани запустити соцмережу Twitter.new до кінця 2026 року, вже показала робочий прототип і почала збирати резерви акаунтів.
У відповідь на позов X представники Operation Bluebird заявили, що діють строго в рамках закону і не збираються відступати.
Раніше ми розповідали, що нейромережа Ілона Маска навчатиме дітей у школах Сальвадора. Grok інтегрують у систему освіти протягом наступних двох років.
Вас також можуть зацікавити новини:
- Google запустила технологію “живого”-аудіоперекладу на Android
- Дослідження показало, скільки грошей українці витрачають у Telegram
- Google тестує функцію налаштування видачі новин за допомогою ШІ













