Головна Без категорії «Будапештський меморандум – це…»: скільки «Укрпошта» заробила на продажу епатажної марки

«Будапештський меморандум – це…»: скільки «Укрпошта» заробила на продажу епатажної марки

52
0

Джерело: www.volynnews.com

«Будапештський меморандум – це…»: скільки «Укрпошта» заробила на продажу епатажної марки

Національний поштовий оператор «Укрпошта» продав марку «Будапештський меморандум – це…» на суму понад 2 млн грн менш ніж за дві доби.

Про це повідомив генеральний директор компанії Ігор Смілянський, передає УНІАН.

Новинку було випущено в межах проєкту «Власна марка». Вартість одного поштового аркуша, що містить дев’ять марок, становить 600 гривень. Марка все ще доступна для купівлі онлайн. Придбати її можна у «‎Поштовому маркеті»‎ – інтернет-магазині «Укрпошти».

Як повідомляли, нещодавно президент Володимир Зеленський нецензурно висловився у подкасті американського журналіста Лекса Фрідмана. Зокрема він жорстко розкритикував Будапештський меморандум.

Читати ще: Українці обрали найкращі марки року

Йдеться про міжнародну угоду, яку уклали 5 грудня 1994 року Україна, РФ, Велика Британія і США. Вона містила політичні гарантії Україні у зв’язку з набуттям нею неядерного статусу. Згідно з меморандумом, країни-підписанти зобов’язувалися, серед іншого, поважати незалежність, суверенітет та кордони України.

Читати ще: «Iʼm fine»: «Укрпошта» представила першу марку цього року

10 січня «Укрпошта» випустила марку, яка містить посилання на висловлювання Зеленського: «‎Будапештський меморандум – це х***я»‎.

Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, аби першими дізнаватись найактуальніші новини Волині, України та світу




реклама у Нововолинськ