Джерело: www.unian.ua
До The Witcher 3 усі “дорослі” ігри були тільки про вбивства і секс, вважає Павло Саско.
За його словами, саме робота над цією грою стала для команди моментом переосмислення того, що таке “зріла оповідь” у відеоіграх.
В інтерв’ю GamesRadar Саско нагадав, що на початку 2010-х дорослі ігри в індустрії здебільшого асоціювалися з насильством і наготою. Однак до моменту виходу “Відьмака 3” розробники почали шукати інші підходи
“Коли ти стаєш старшим, у тебе з’являються сім’я, діти, і ти починаєш бачити світ інакше. Теми, які здавалися захопливими у 20 років, уже не працюють так само в 30 чи 40. Нам стало цікаво розповідати більш глибокі, особисті історії”.
На його думку, “Відьмак 3” став частиною загального культурного зсуву, коли вся ігрова індустрія почала дорослішати разом зі своїми авторами та аудиторією: “Я не думаю, що Відьмак 3 сам по собі запустив цю хвилю, але він точно став її частиною”.
Раніше співзасновник студії CD Projekt RED Марчін Івінські визнав, що в компанії не виходить робити ігри, крім RPG. Навіть найцікавіші ідеї не працюють самі по собі, їх потрібно підганяти під унікальний стиль студії.
Вас також можуть зацікавити новини:
- Resident Evil 9 мала бути онлайн-грою, але в Capcom зрозуміли, що це не сподобається гравцям
- Директор EA збільшив свій дохід на 5 мільйонів доларів, поки зарплати розробників падають
- За провальний ремастер Warhammer 40K: Space Marine можна повернути гроші навіть через 2 години гри