Головна Без категорії Геймдиректора Fallout: New Vegas бісить, коли в іграх немає вибору складності

Геймдиректора Fallout: New Vegas бісить, коли в іграх немає вибору складності

25
0

Джерело: www.unian.ua
Джошу Сойєру не подобається, коли в іграх не потрібно “потіти”.

Джош Соєр висловився про рівні складності в іграх / Фото – Obsidian EntertainmentДжош Сойєр, геймдиректор Fallout: New Vegas, Pillars of Eternity і Pentiment, розповів в інтерв’ю PC Gamer, як зробити складні RPG доступними для широкої аудиторії, не перетворюючи їх на примітив.

На його думку, RPG з купою чисел, умінь, спорядження і тактичних рішень не потребують спрощення. Замість цього гравцям потрібно давати інструменти під себе, і головний з них – гнучке налаштування складності:

Для Сойєра важливо, щоб у RPG було що покрутити і в простому режимі, і в найважчому. Він каже, що сам майже завжди грає на максимальній складності або десь поруч:

“Я підтримую ‘спітнілих’ хлопців! Я і сам майже з їхнього кола. Мене дратує, коли я граю і мені нічого налаштовувати – немає простору для оптимізації”.

Соєр говорить про “піт”, як про геймплей, де кожен бій вимагає розрахунку, кожну помилку можна компенсувати перебудовою білда, а перемога дається через експерименти. Але все це не заважає дати комфортний досвід тим, хто хоче просто пройтися сюжетом.

Приклад – Pillars of Eternity 2: Deadfire, де є і майже неможливий режим The Ultimate (його пройшли всього 15 гравців), і спрощений Story Time, де померти майже нереально: “Можна робити системи, які працюють як годинник у складних ситуаціях, і при цьому легко спрощуються, якщо треба. Це не так складно, як здається, якщо спочатку все добре продумати”.

За словами Сойєра, справа не в спрощенні механік, а в повазі до різних стилів гри. Хтось хоче челенджу, хтось – просто подивитися світ. І обидва підходи варті уваги.

Раніше Джош Сойєр пояснив, чому в іграх більше не роблять покроковий бій. Класичній “покроковинці” просто стало не вистачати тактичного розмаїття, вважає він.

Вас також можуть зацікавити новини:

  • Розробкою Subnautica 2 тепер керує один із творців Dead Space
  • Playstation і AMD оголосили про спільний ШІ-проект, який розширить межі графіки в іграх
  • У Steam вийшла найкраща гра про роботів: через 10 хвилин після виходу в неї грали 50 тисяч гравців



реклама у Нововолинськ