Джерело: www.unian.ua
Зазначається, що переходити з одного типу винищувачів на інший без проходження спеціального курсу заборонено.
Як розповідає ресурс Slash Gear американські пілоти отримують кваліфікацію MDS, яка прив’язує хїх до певного типу літака для отримання сертифіката на керування ним. Переходити з одного типу винищувачів на інший без проходження спеціального курсу заборонено. Але чи говорить це про те, що пілоти завжди керують літаком з одним і тим же номером на хвості?
Відповідь на це запитання – ні. Справа в тому, що технічне обслуговування та експлуатація літака відбувається за певним графіком. Тож екіпажі розподіляють на ті борти, які є в наявності, що означає, що пілоти керують різними винищувачами.
Буває, що на рейці кабіни або фюзеляжі нанесені імена, які поєднують технічного спеціаліста чи пілота з літаком. Але це не означає, що цей конкретний пілот завжди літає саме на цьому літаку.
Але, як і в усьому, є винятки. Деякі пілоти все ж літають на одних і тих же бортах. До прикладу, йдеться про демонстративні команди.
“Група “Thunderbirds” ВПС США літає на шести літаках F-16, пофарбованих у характерні червоний, білий і синій кольори. Кожен пілот пов’язаний з конкретним літаком з певним номером протягом усього сезону — принаймні, це випливає з нумерації ролей пілотів”, – додає ресурс.
Пілотування літаків F-16C Thunderbirds вимагає точності, а робота з одним і тим же літаком забезпечує необхідну стабільність для виконання знаменитих формацій.
Схожа система існує також для команди F-35A Demo Team і для міжнародних сольних пілотажних груп. До прикладу, в турецькій групі SoloTürk спеціально пофарбований літак стає літаком, на якому один або два пілоти-демонстратори літають знову і знову. Водночас, якщо щось ламається або літак виводиться з експлуатації для перевірки, на зміну приходить інший борт. У цьому випадку пілоти мають пристосовуватися.
Пілоти-випробувачі, своєю чергою, можуть керувати одним і тим самим літаком протягом місяців. Справа в тому, що перевірити треба не лише борт, а датчики, електропроводку чи програмне забезпечення.
“Це найпоширеніші випадки, але можуть бути літаки з унікальними модифікаціями для виконання місій, такими як спеціальні контейнери або секретне обладнання, на яких ті самі пілоти можуть літати частіше через необхідність додаткового навчання”, – констатують автори.
Чи можуть цивільні володіти та керувати винищувачамиРаніше ми розповідали про те, чи є в цивільних осіб шанси керувати бойовими винищувачами та навіть володіти ними. Насправді ця мрія не така вже нездійсненна, але є багато нюансів – принаймні у США.
Продаж бойових літаків приватним особам заборонений урядом США. Але існує можливість легально придбати виведені з експлуатації військові літаки. Проте всі системи озброєння та чутливе обладнання повинні будуть демонтувати.
Вас також можуть зацікавити новини:
- Відома компанія розширює виробництво протибалістичних радарів, – Defense Express
- “Поставлять Росію на коліна”: The Telegraph назвав головну перевагу ракет “Томагавк”
- Китай хотів купити російські “летючі танкери”, і це тривожна новина, – Defence Express