Джерело: www.unian.ua
Якщо ви не любитель проводити вихідні в гаражі під капотом свого авто, варто ще раз подумати, чи так вам потрібна машина із сьогоднішнього списку.
Профільне видання Jalopnik наводить перелік типових пропозицій вживаних авто, які варто обходити стороною, навіть якщо ціна здається привабливою, а сама машина виглядає чудово. Адже за привабливою зовнішністю криється купа проблем.
Глибоко тюнінговані автоВам може здаватися, що з любов’ю допрацьоване авто – це справжній алмаз. Повністю поміняний салон, стильний зовнішній обвіс та модифікована підвіска і тим паче допрацьований силовий блок може здаватися гарним бонусом, але варто бути обережним.
У більшості випадків такі машини належать молодим водіям, які надають більше уваги зовнішньому вигляду, ніж технічному стану. Машина може бути доглянутою зовні, але бути руїною в технічному плані. А якщо були втручання в основні системи авто (підвіска, двигун, трансмісія), то ризики зростають, бо ви ніколи не вгадаєте, наскільки кваліфікований механік проводив модифікацію і наскільки вона вийшла надійною та безпечною.
Сильно знецінене авто люкс-класуВживаний BMW, Mercedes чи Lexus за ціною бюджетного хетчбека може здаватися подарунком долі. Ви отримуєте сидіння з підігрівом, повний набір систем безпеки, просунуту мультимедійну систему з кількома екранами, клімат-контроль і купу інших люксових опцій за доступною ціною.
Проблема в тому, що всі ці круті функції і просунуті технології можуть виходити з ладу і вимагати ремонту. А коштувати це буде зовсім інших грошей, ніж в умовному “Фольксвагені”. В особливо невдалих випадках ремонт вам може стати у половину суми, яку ви заплатили за саму машину. Це вже не кажучи про те, чому автомобіль люкс-класу взагалі хтось продає із надмірною знижкою: там точно щось не так, і воно коштує шалених грошей.
Колишня “робоча конячка” з автопаркуВам може здаватися, що машина у власності юридичної особи мала би проходити регулярні техогляди і ремонти відповідно до чітко прописаних правил і регламентів. Адже компанія зацікавлена у тому, щоб її штатний транспорт завжди був на ходу, чи не так?
Однак на практиці все часто буває навпаки, і приватні власники дбають про свою машину краще, ніж юридичні особи. Коли машина належить компанії, персонал ставиться до неї байдуже і ніколи не зробить для її збереження більше, ніж вимагають правила. До того ж машини з автопарку, як правило, мають значно більший середній пробіг і рівень загальної зношеності, ніж приватні авто.
Ранні моделі електромобілівСьогодні електромобілі всюди, і люди заслужено їх хвалять. Але це сучасні моделі, що втілюють в собі досвід попередніх інженерних успіхів і помилок. Особливо помилок.
Електромобілі ранніх поколінь часто страждають на те, що інженери називають “дитячими хворобами” нових моделей – базові прорахунки у конструкції, які часто неможливо виправити за допомогою ремонту. Крім того, що стосується саме електромобілів – вони мають досить обмежений строк життя акумуляторної батареї, заміна якої може легко обійтися вам від 5000 до 16 000 доларів, а інколи і більше.
Розбите авто під ремонтІнколи власники продають авто після ДТП, не бажаючи самостійно займатися ремонтом. Продають з величезною знижкою. Вам може здаватися, що навіть з урахуванням вартості ремонту ціна все одне виходить дуже вигідною. Але будьте обережні.
Ви точно розумієте, наскільки складними можуть бути деякі кузовні роботи? Ви ж розумієте, що після деяких типів пошкоджень машину безпечніше продати на запчастини, ніж ремонтувати і потім на ній їздити? Можливо, ви просто недооцінюєте масштаб проблем і труднощів з ремонтом авто після ДТП.
Автомобіль дідуся, який їздив тричі на рікНевеликий пробіг і один власник-дідусь, який раз на три місяці їздив на дачу – легендарний скарб, за яким начебто ганяються усі поціновувачі вживаних авто. Один власник, гаражне зберігання, без іржі, салон у хорошому стані – усе це не означає, що машина в порядку. Особливо, якщо йдеться про так звану “капсулу часу” – машину, що кілька років, а то й десятиліть простояла в гаражі, взагалі нікуди не виїжджаючи.
Тривалі періоди простою призводять до погіршення стану багатьох систем і деталей, які були спроектовані так, аби регулярно працювати. Відсутність іржі на кузові не означає, що метал не почав псуватися у прихованих від ока місцях. Гумові деталі, такі як ремені, шланги та прокладки, за кілька років без інтенсивної експлуатації можуть “гнити” і тріскатися.
Поради автомобілістам: останні новиниЯк писав УНІАН, досвідчений автовласник і автоблогер Джейкоб Картер назвав популярні моделі автомобілів, що з високою ймовірністю вийдуть з ладу через 160 000 кілометрів пробігу.
Також ми розповідали, як часто слід замінювати склоочисники у своїй машині і чому із цим не варто затягувати.
Вас також можуть зацікавити новини:
- Новий стильний електромобіль Volkswagen із запасом ходу 558 км показали до прем’єри (фото)
- Перевершують усіх конкурентів: експерти назвали 4 кросовери, які варто купити
- Найнадійніші німецькі кросовери: експерти назвали 5 “невбиваних” моделей













