Джерело: www.unian.ua
За 17 років геймдизайнер змінив свою думку.
Про це він розповів журналу The Playstation magazine наприкінці минулого століття. Геймдизайнер поділився баченням, що Metal Gear – це серйозна, важка історія і він не збирається робити персонажів, які б візуально не вписувалися в це визначення:
“Це серйозна, важка історія, і мені потрібні були персонажі, здатні підтримувати цей світ. ‘Нечисті’, дивні або просто візуально привабливі дизайни – наприклад, жіночі персонажі з величезними бюстами – мені не подобаються.”
Через 15 років після цього інтерв’ю він уперше представив персонажа Мовчунью в Metal Gear Solid 5, яка своїм дизайном повністю суперечить висловлюванню вище. Гравці на той час теж це помітили і почали критикувати геймдизайнера за таке рішення. Однак той відповів на нападки так: “Щойно ви дізнаєтеся справжню причину її оголеності, вам стане соромно за свої слова і вчинки.”
І справді, в самій грі є сюжетне обґрунтування, чому найманка так не любить одяг. Під час замаху на Біг Боса вона отримала серйозні поранення, єдиним способом врятувати її було імплантація паразитів, які покрили все її тіло. Після цього дівчина п’є і дихає виключно через шкіру, а якщо вона одягне занадто багато одягу – то просто почне задихатися.
Раніше ми розповідали, що Кодзіма прочитав близько 300 книг, поки писав сюжет для першого Metal Gear. Геймдизайнер хотів пізнати всі тонкощі сценарного мистецтва.
Вас також можуть зацікавити новини:
- Чутки: Bloober Team працює над рімейками ще двох частин Silent Hill
- Творці масштабного мода Fallout: London роблять власну оригінальну гру
- У Steam вийшов симулятор міні-гольфу, але насправді це гра про спілкування з позаземним розумом